Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs Programowania w JAVA

12-07-2014, 10:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik infoporadniki
numer aukcji: 4386721376
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 12-07-2014 10:11:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mail: [zasłonięte]@enev.pl

telefon : 606 [zasłonięte] 729

1 dzień roboczy Przesyłka kurierska
3 dni roboczych Przesyłka priorytetowa
14 dni roboczych Przesyłka ekonomiczna

Po zakończeniu aukcji oczekujemy na e-mail z informacją o wybranej formie płatności. Przy płatności przelewem klient przelewa na nasze konto wylicytowaną kwotę, powiększoną o koszt przesyłki.

Wysyłka jest realizowana w ciągu doby od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Zamówiony towar można odebrać w Księgarni WITMIR:
03-550 Warszawa
ul. Remiszewska 1 lok. 2

Kurs Programowania w JAVA

Kurs Programowania w JAVA


wydawnictwo: MARK-SOFT Kursy Video
ISBN:[zasłonięte]978-83045-75-5

format: DVD, oprawa BOX

czas trwania: 6,5 godziny
zawiera: Książka + DVD
dostępność: wysyłka w 24h
Ilość filmów: 64
Dźwięk: Lektor polski
Java to jeden z najpopularniejszych języków programowania. Jego wielką zaletą jest elastyczność, która umożliwia tworzenie zarówno prostych programów jak i złożonych aplikacji. Kolejna istotna zaleta to przenośność: aplikacje napisane w tym języku mogą być uruchamianie niemal na każdej platformie zarówno stacjonarnej jak i mobilnej. Dzięki przejrzystej konstrukcji i doskonałej dokumentacji Java jest idealnym rozwiązaniem dla początkujących programistów.

Nasz kurs pozwoli ci zdobyć wiedzę na temat programowania w języku Java. Zaczniemy od podstaw: omówimy programy niezbędne do dalszej pracy, pokażemy jak je zainstalować i skonfigurować. Następnie przystąpimy do omówienia najważniejszych elementów składowych języka Java. Dowiesz się jak korzystać z pętli, instrukcji warunkowych, tablic czy zmiennych. Szczególny nacisk położyliśmy na omówienie obiektowych aspektów języka czyli tego co w Java jest najistotniejsze. Pokażemy ci jak działają klasy obiekty czy metody. Nauczysz się również korzystać z interfejsów, klas abstrakcyjnych czy pakietów. Ta wiedza jest po prostu niezbędna jeśli chcesz tworzyć nowoczesne aplikacje. Wszystkie tematy poruszane w kursie zostały omówione z użyciem prostych ale praktycznych przykładów.



Wprowadzenie
1. Wstęp
00:48
2. Omówienie niezbędnych komponentów
02:13
3. Edytor NetBeans
02:37
4. Tworzenie nowego projektu
04:04
5. Pierwszy program
06:00
6. Wstawianie komentarzy
03:29
Zmienne
7. Wprowadzenie do zmiennych
04:40
8. Reguły nazywania zmiennych
03:55
9. Typy danych
04:31
10. Operatory arytmetyczne
07:07
11. Operator przypisania
05:36
12. Inkrementacja i dekrementacja
05:35
13. Operator łączenia
05:10
14. Rzutowanie
07:34
Tablice
15. Deklaracja tablicy
05:47
16. Wprowadzanie wartości
05:00
17. Różne zagadnienia
04:46
18. Tablice wielowymiarowe
05:11
Instrukcje sterujące
19. Instrukcja IF
04:53
20. Instrukcja ELSE IF
05:09
21. Instrukcja SWITCH CASE
06:56
22. Operatory relacyjne
04:59
23. Operatory logiczne
07:34
24. Zmienne typu boolean
03:41
Pętle
25. Pętla FOR - wprowadzenie
06:52
26. Pętla FOR - rozszerzenie
08:10
27. Pętla FOR EACH
03:49
28. Pętla WHILE
07:50
29. Polecenia BREAK i CONTINUE
08:10
Klasy i obiekty
30. Wstępne zagadnienia
06:53
31. Tworzenie nowego obiektu
07:29
32. Metody
09:36
33. Metoda z parametrami
09:37
34. Słowo kluczowe THIS
09:04
35. Konstruktor
08:10
36. Przykład użycia konstruktorów
05:56
Klasy i obiekty - rozwinięcie
37. Metoda zwracająca wartości
08:32
38. Metody statyczne
07:48
39. Pola statyczne
06:00
40. Wywoływanie metod
03:44
41. Inicjalizacja
04:07
Dziedziczenie
42. Wstępne zagadnienia
06:46
43. Przeciążanie metod
04:41
44. Słowo kluczowe SUPER - metody
08:33
45. Słowo kluczowe SUPER - konstruktor
06:52
46. Przesłanianie pól
04:09
47. Modyfikatory dostępu
05:29
48. Rzutowanie obiektów
06:26
49. Klasa OBJECT
03:52
50. Metody klasy OBJECT
08:08
Abstrakcyjne klasy i metody
51. Klasa abstrakcyjna
06:14
52. Przykład metody abstrakcyjnej
08:53
53. Finalne klasy pola i metody
06:53
Interfejsy
54. Wprowadzenie do interfejsów
06:15
55. Implementacja interfejsu
07:53
56. Rozszerzanie interfejsu
05:46
Klasy wewnętrzne
57. Przykład klasy wewnętrznej
06:15
58. Klasy wewnętrzne - projekt
06:05
Pakiety
59. Definiowanie pakietu
05:46
60. Import klas
08:22
61. Modyfikator PUBLIC
05:19
Różne
62. Typy wyliczeniowe
04:39
63. Obsługa wyjątków
07:35
64. Dokumentacja klasy
09:54

 
 

FHU WITMIR W. Zawko 03-526 Warszawa ul. Sw. Wincentego 40/43

W tytule przelewu prosimy wpisać numer aukcji oraz nick allegro i formę wysyłki/odbioru.

Wszystkie towary dostępne na aukcjach objęte są roczną gwarancją producenta.

Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.

Wszystkie towary są nowe.