Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs Programowania w C#

06-02-2014, 1:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 53 zł     
Użytkownik infoporadniki
numer aukcji: 3862458908
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 06-02-2014, 1:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mail: [zasłonięte]@enev.pl

telefon : 606 [zasłonięte] 729

1 dzień roboczy Przesyłka kurierska
3 dni roboczych Przesyłka priorytetowa
14 dni roboczych Przesyłka ekonomiczna

Po zakończeniu aukcji oczekujemy na e-mail z informacją o wybranej formie płatności. Przy płatności przelewem klient przelewa na nasze konto wylicytowaną kwotę, powiększoną o koszt przesyłki.

Wysyłka jest realizowana w ciągu doby od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Zamówiony towar można odebrać w Księgarni WITMIR:
03-550 Warszawa
ul. Remiszewska 1 lok. 2

Kurs Programowania w C#


wydawnictwo: MARK-SOFT Kursy Video
ISBN:[zasłonięte]978-83215-00-2
format: DVD, oprawa BOX
czas trwania: 7,5 godziny
zawiera: Książka + DVD
dostępność: wysyłka w 24h
Ilość filmów: 65
Dźwięk: Lektor polski

C# to nowoczesny i bardzo popularny język programowania. Łączy w sobie najlepsze cechy takich języków jak JAVA, C++ i VisualBasic. Jego wszechstronność połączona z prostotą sprawiła, że został doceniony przez wielu programistów na całym świecie. Język C# w połączeniu z platformą .NET umożliwia łatwe tworzenie rozbudowanych i wydajnych aplikacji. Bogate biblioteki klas umożliwiają tworzenie aplikacji okienkowych, konsolowych, internetowych , bazodanowych i sieciowych.

Z tym kursem zdobędziesz wiedzę niezbędną do pisania aplikacji w języku C#. Na samym początku omówimy najważniejsze elementy składowe języka. Dowiesz się jak używać zmiennych oraz tablic. Poznasz także różne zagadnienia dotyczące instrukcji warunkowych i pętli. Bardzo duży nacisk położyliśmy na omówienie obiektowych aspektów języka. Dowiesz się na jakiej zasadzie działają klasy oraz dziedziczenie. Nauczysz się korzystać z metod oraz pól. Przy okazji poznasz bardziej złożone zagadnienia np. interfejsy, wyjątki czy klasy zagnieżdżone. Dowiesz się również jakie możliwości oferują klasy abstrakcyjne, klasy zapieczętowane oraz struktury. Cały kurs stworzony został w oparciu o proste ale praktyczne przykłady.



Wprowadzenie
1. Wstęp
00:51
2. Pierwszy program
05:28
3. Komentarze
04:28
Zmienne

4. Wstęp do zmiennych
06:04
5. Nazwy zmiennych
05:43
6. Typy
08:43
7. Operatory arytmetyczne
05:35
8. Operator przypisania
05:11
9. Inkrementacja
04:47
10. Konkatenacja
04:51
11. Wczytywanie danych z konsoli
04:50
12. Stałe
04:20
13. Konwersja typów
05:11
Tablice
14. Deklaracja tablicy
04:22
15. Wprowadzanie wartości
06:53
16. Inicjalizacja tablic
05:19
17. Tablice wielowymiarowe
05:17
Instrukcja warunkowe

18. Instrukcja IF
05:51
19. Instrukcja ELSE IF
07:03
20. Instrukcja SWITCH CASE
07:29
21. Wyrażenie warunkowe
06:14
22. Operatory relacyjne
04:11
23. Operatory logiczne
10:01
24. Zmienne typu BOOL
04:24
Pętle
25. Pętla FOR
08:44
26. Pętla FOR i tablice
09:23
27. Pętla FOREACH
06:35
28. Pętla WHILE DO WHILE
09:44
29. Instrukcje BREAK i CONTINUE
08:23
30. Pętle zagnieżdżone
03:29
Programowanie obiektowe
31. Klasy
05:09
32. Zmienne składowe
08:20
33. Funkcje składowe
06:32
Metody i konstruktory
34. Metoda z argumentami
08:49
35. Słowo kluczowe THIS
05:00
36. Metoda zwracająca wartość
07:16
37. Argumenty domniemane
06:40
38. Przeciążanie - wstęp
06:21
39. Przeciążanie - rozwienięcie
07:10
40. Konstruktor
09:50
41. Przeciążanie konstruktora
06:21
42. Modyfikatory dostępu
06:50
43. Metody statyczne
05:22
44. Pola statyczne
07:45
Dziedziczenie
45. Wprowadzenie do dziedziczenia
08:53
46. Hierarchia klas
08:02
47. Dostęp chroniony
08:36
48. Klasa OBJECT
05:49
49. Słowo kluczowe BASE - metody
06:41
50. Słowo kluczowe BASE - konstruktory
07:32
51. Przesłanienia nazw
05:49
Klasy abstrakcyjne
52. Funkcje wirtualne
06:03
53. Klasy abstrakcyjne
06:17
54. Klasy abstrakcyjne - rozszerzenie
06:59
Interfejsy
55. Interfejsy - wstęp
07:56
56. Interfejsy - rozszerzenie
11:04
57. Dziedziczenie interfejsów
07:54
Klasy zapieczętowane i zagnieżdżone
58. Modyfikator SEALED
07:58
59. Klasy zagnieżdżone
04:25
Różne zagadnienia

60. Przestrzeń nazw
08:58
61. Struktury
09:35
62. Właściwości
07:38
63. Typ wyliczeniowy
06:09
64. Wyjątki
05:26
65. Klasa STRING
09:28

 

FHU WITMIR W. Zawko 03-526 Warszawa ul. Sw. Wincentego 40/43

BRE BANK S.A.

76 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 258166

W tytule przelewu prosimy wpisać numer aukcji oraz nick allegro i formę wysyłki/odbioru.

Wszystkie towary dostępne na aukcjach objęte są roczną gwarancją producenta.

Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.

Wszystkie towary są nowe.