Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs Programowania J2ME - Urządzenia Mobilne kat2

19-01-2012, 14:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik market-wiedzy-pl
numer aukcji: 2038293074
Miejscowość Głowno
Wyświetleń: 46   
Koniec: 18-01-2012 22:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kursy multimedialne dla każdego
KONTAKT
  • tel: 665-[zasłonięte]-955
  • [zasłonięte]@market-wiedzy.pl
  • Dane firmy:
  • "DIGITAL-ART"
  • Bartosz Bartczak & Emil Snużka
  • Mickiewicza 8
  • 95-015 Głowno
  • NIP: 733[zasłonięte]134-24
Płatości
  • 1. Przelew na konto:
    mBank: 21 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 715202
  • 2. Płatność przy odbiorze
Wysyłka
  • Wszystkie paczki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej Piorytetem.
  • Macie do dyspozycji 2 formy wysyłki:
  • 1. Przedpłata na konto - 7zł
  • 2. Pobranie pocztowe - 15zł
wysylka
free
Zapoznaj się z aktualnymi Promocjami

PROGRAMOWANIE J2ME

TWORZENIE GRY ORAZ APLIKACJI NA URZĄDZENIA MOBILNE

etykieta
  • INFORMACJE
  • Czas trwania: 9 Godzin!!
  • Dźwięk: Polski lektor
  • Rozdzielczość: 1024x768

47 zł

+ koszt wysyłki

okazja

FILM PROMOCYJNY

Obejrzyj i przekonaj się o wartości kursu

player



 

Opis kursu

 

Lubisz gry? Kto ich nie lubi…

 

No właśnie. Kilkadziesiąt lat temu kilka osób też zadało sobie to samo pytanie, też odpowiedziało w taki sposób. I co się stało? Odmienili świat wprowadzając na rynek gry, ogromną ilość gier. Wpłynęli na dzieje milionów, setek milionów ludzi. Ale najważniejsze jest to, że realizując swoje marzenia stali się multimilionerami. Realizując się w swoim hobby stali się szczęśliwsi i bogatsi. Czego można chcieć więcej?

 

Grupa programistów, specjalistów między innymi od tworzenia gier, po raz pierwszy w Polsce ma przyjemność zaprezentować tak unikalny, tak kompleksowy i tak doskonale zrealizowany materiał szkoleniowy poświęcony w całości tylko jednemu: tworzeniu gier na urządzenia mobilne. Tak, teraz nie tylko będziesz mógł pobrać za 9 złotych netto jakąś przeciętną grę na telefon, ale będziesz mógł ją sam stworzyć! Twój własny pomysł, całkowicie Twoja niepowtarzalna koncepcja może teraz się urzeczywistnić. Już czas, byś napisał sam pierwszą grę, pierwszy program na Twój telefon komórkowy. Potem prześlesz do swoim znajomym, a ni wyślą go dalej. W ten sposób świat pozna pierwsze Twoje dzieło, które być może zrewolucjonizuje jeden z najbogatszych rynków, rynek gier na smartfony.



 

 

Jak sądzisz: czy tworzenie gier na telefony jest trudne? Odpowiem za Ciebie: tak, jest trudne. Gdyby było inaczej, każdy z nas miałby w kieszeni setki niepotrzebnych, głupich, błędnych czy nawet niebezpiecznych na telefonu aplikacji.

 

Aby tworzyć dobre, wartościowe programy i gry w technologii JAVA, można wybrać jedną z dwóch ścieżek. Zająć się na poważnie studiami nad tym językiem programowania, przeczytać, w zasadzie opanować prawie na pamięć materiał z około 12 podręczników grubych jak historia Europy albo…, no właśnie. Albo wykorzystać jedyną tak dobrą szansę i kupić właśnie teraz multimedialny kurs J2ME, który w 9 godzin przeprowadzi się przez arkana programowania i dokładnie po 9 godzinach sprawi, że posiądziesz wiedzę dostępną do tej pory tylko absolwentom uczelni informatycznych. Wybieraj mądrze. My dajemy Ci okazję, a Ty daj sobie szansę na spełnienie własnych marzeń o programowaniu.

 


JAVA stanowi dziś podstawę działania prawie każdej strony w Internecie, ale przede wszystkim bezwzględnie każdej gry czy programu w Twoim telefonie. J2ME jest technologią bazującą na tym języku programowania, dzięki czemu tworzenie aplikacji na urządzenia przenośne jest teraz możliwe dość niskim nakładem czasu.



 

 

Niezależnie od tego, czy zajmujesz się tworzeniem stron internetowych, czy chcesz pochwalić się przed kolegami własną grą w telefonie, czy może wiążesz swoją przyszłość i zarobki ze sprzedawaniem własnego oprogramowania na małe przenośne komputerki, potrzebujesz rzetelnej, fachowej i uporządkowanej wiedzy o tym, jak tego dokonać.

 

Pierwszy w Polsce, a na pewno najlepszy i najbardziej kompleksowy kurs audiowizualny pomoże Ci w tym wszystkim.

9 godzin – tyle potrzebujesz, by dzięki tej wyjątkowej propozycji stać się profesjonalnym programistą urządzeń typu smartfon.  9 godzin – tyle czasu trwa nasz 2-częściowy program szkoleniowy pokazujący możliwości i praktyczne zastosowanie J2ME. Poznasz niezbędne podstawy oraz potencjał tej technologii, następnie przez 5 godzin, przez 10 lekcji, poznasz krok po kroku proces tworzenia gry, znakomitego projektu, w pełni funkcjonalnej aplikacji o świetnej gry walności, gdzie stworzysz nie tylko fabułę, ale dasz swojemu bohaterowi kilka żyć, pozwolisz mu gromadzić punkty, włączysz lub wyłączysz dźwięk w grze, zaprojektujesz menu oraz dasz możliwość wyboru trybu z wibracjami lub bez nich. W skrócie: pełna gra wykorzystująca Twoją wiedzę, potencjał i zaangażowanie. To wszystko osiągniesz już w 9 godzin dzięki naszej propozycji.

 

Fachowcy w swojej dziedzinie, zawodowi programiści, podczas 9-godzinnej projekcji wskażą Ci wszystkie niezbędne narzędzia i kroki, jakie musisz wykonać. Każdy krok z osobna, każdą linijkę kodu, każdy znacznik napiszesz sam. Żadnych gotowców, tylko żywy kod, który potem przerobisz, jak tylko zechcesz.

 

Nie otrzymasz od nas żadnych obrazków i żadnych żmudnych, niezrozumiałych tekstów. Przez 9 godzin nasze filmy instruktażowe zamienią Cię w zawodowca. Przez cały kurs towarzyszyć Ci będzie Twój najlepszy doradca, profesjonalny polski lektor, dzięki któremu w lot pojmiesz wszystkie zagadnienia. Nie uwierzysz, jak łatwo stać się projektantem własnych marzeń.

 

Gdy przed laty zaczynałem swoją przygodę z grami na telefon, nie wiedziałem jeszcze, jak wiele lat poświęcę na zdobywanie obecnej mojej wiedzy. Dziś mam pewność, że gdybym miał Twoją szansę, ten wspaniały kurs na płycie DVD, oszczędziłbym wiele lat studiów i już następnego ranka świat ujrzałby moją pierwszą grę. Skąd wiem, że możesz stać się najlepszym specjalistą od programowania? Przygotowałem ten kurs dla Ciebie razem z innymi specjalistami. Przekazałem tam niemalże całą moją wiedzę. Ty musisz zrobić teraz jeden prosty krok, by tę wiedzę nabyć. Zafunduj sobie ten niesamowity komfort psychiczny, zobacz, jak przyjemnie jest być profesjonalistą. Kup teraz, właśnie w tej chwili, ten niepowtarzalny, niespotykany kurs wideo, programuj swoje gry i swój świat. Udowodnij wszystkim, że potrafisz zadziwiać jak nikt inny.



 

 

Spis tresci
Rozdział: Czas trwania:
  • 1 – Skompletowanie narzędzi
  • Omówimy jakie narzędzia należy skompletować do programowania J2ME
03:57
  • 2 – Szukamy i instalujemy narzędzia
  • Pokażemy gdzie można otrzymać darmowe oprogramowanie które będzie nam niezbędne.
05:34
  • 3 – Zapoznanie z programem Wireless Toolkit
  • Testujemy oprogramowanie do pracy Wireless Toolkit
02:24
  • 4 – Zapoznanie z programem Notepad ++
  • Testujemy oprogramowanie do pracy Notepad ++
04:18
  • 5 – Identyfikatory oraz słowa kluczowe
  • Omówimy identyfikatory oraz słowa kluczowe w języku JAVA
09:54
  • 6 – Szkielet programu
  • Stworzymy bazową formę szkieletu programu która jest koniecznym wymogiem
08:38
  • 7 – Podstawowe operacje
  • Omówimy podstawowe operacje w języku JAVA
09:48
  • 8 – Zmienne
  • Zapoznamy Cię ze zmiennymi w języku JAVA
22:25
  • 9 – Zmienne całkowite
  • Omówimy jakiego typu zmiennych najlepiej używać do danego projektu
06:10
  • 10 – Operatory matematyczne
  • Zapoznamy Cię z operatorami matematycznymi oraz przećwiczymy zmienne
11:52
  • 11 - Instrukcja warunkowa if
  • Instrukcja która pozwala na wykonanie bloku programu jeżeli zostanie spełniony dany warunek którego sami nadajemy. W tej lekcji pokażemy warunek równości.
06:15
  • 12 - Instrukcja warunkowa if else
  • Instrukcja która pozwala na wykonywanie bloku programu jeżeli główny warunek nie zostanie spełniony. Pokażemy w jaki sposób używać daną instrukcję.
03:38
  • 13 - Switch
  • Instrukcja która zastępuje nam zbiór instrukcji If. W szybki sposób możemy wpisac warunki. Dowiesz się jak korzystać z tego ugodnienia.
05:12
  • 14 - Operatory porównania
  • W tej lekcji poznamy operatory porówna. Aby dokładniej poznać operatory przedstawimy je na przykładach.
05:00
  • 15 - Operatory logiczne
  • Poznamy 3 operatory tj. AND, OR oraz negację które posłużą nam do budowania bardziej skomplikowanych warunków. Wytłumaczymy Ci na prostych przykładach więc nie będziesz miał problemu ze zrozumieniem tego tematu.
21:22
  • 16 - Pętla For
  • Pętle for pozwalają nam na wykoanie danego bloku kodu więcej niż jeden raz, pokażemy w jaki sposób to działa.
03:00
  • 17 - Pętla While
  • Pętla która będzie wykonywała dany blok kodu dopóki warunek będzie spełniony, wyjaśnimy w jaki sposób to działa.
06:28
  • 18 - Pętla Do While
  • Kolejny rodzaj pętli która wykonuje cykl kodu a następnie sprawdza warunek. Omówimy jej działanie.
03:21
  • 19 - Funkcje
  • Omówimy deklarację funkcji czyli proces w którym nasza funkcja będzie wykonywała dany proces, fragment kodu
05:23
  • 20 – Przekazywanie argumentów
  • Nauczymy Cię w jaki sposób przekazujemy argumenty do funkcji
02:27
  • 21 -  Pobieranie wartości funkcji
  • Wyjaśnimy Ci w jaki sposób możemy pobierać wartości funkcji. Pokażemy Ci to na prostym przykładzie a mianowcie będziemy zamieniać liczby na dni tygodnia ;)
13:17
  • 22 – Zasięg zmiennych cz.1
01:36
  • 23 – Zasięg zmiennych cz.2
06:21
  • 24 – Szkielet gry
  • W tej lekcji wykonamy szkielet gry na którym będziemy budować naszą pierwszą grę ;)
19:12
  • 25 – Metoda rysowania kwadratów
  • Pokażemy w jaki sposób możemy rysować kwadraty w dowolnym kolorze.
09:12
  • 26 – Metoda rysowania zaokrąglonych kwadratów
  • Pokażemy w jaki sposób możesz zaokrąglić wykonane wcześniej kwadraty
03:04
  • 27 – Metoda rysowania linii
  • Pokażemy w jaki sposób możesz tworzyć linie
03:16
  • 28 – Wyświetlanie tekstu
  • Przybliżymy proces wyświetlania, tworzenia oraz modyfikacji tekstu
11:35
  • 29 – Stworzenie grafiki na potrzeby gry
  • W tej lekcji stworzymy głównego bohatera naszej gry ;)
03:57
  • 30 – Wkomponowanie grafiki do programu
  • W tej lekcji zaimplementujemy grafikę do kodu naszej gry. Pokażemy w jaki spósób tego się dokonuje abyś mógł dokonywać tego sam np. na innych grafikach
04:38
  • 31 – Wprawiamy w ruch bohatera
  • Sprawiamy aby nasz mini bohater mógł być sterowany
07:07
  • 32 – Stworzenie nowych grafik
  • Tworzymy nowe grafiki pozycji bohatera aby jego pozycja była nieco bardziej realistyczna
09:19
  • projekt cz.1 - Inastalacja oprogramowania i narzędzi
17:50
  • projekt cz.2 - Tworzenie menu gry
38:46
  • projekt cz.3 - Definowanie obiektowe parametrów gry
30:22
  • projekt cz.4 - Sterowanie i tworzenie gracza
31:45
  • projekt cz.5 - Logika gry i kolizje miedzy elementami
29:53
  • projekt cz.6 - Algorytm żyć gracza
27:39
  • projekt cz.7 - Dodawanie grafik definiowanie ruchów piłki
28:32
  • projekt cz.8 - Definiowanie kolizji piłki z cegiełką i przyznawanie punktów
28:32
  • projekt cz.9 - Tworzenie poziomów i końca gry i dodanie animacji
28:18
  • projekt cz.10 - Oprawa audio wizualna
35:59

Zalety naszych produktów

  • Wszystkie nasze materiały są kompletne. Nasze kursy poprowadzą Cię od zera do konkretnego projektu.
  • Kursy prowadzą eksperci, praktycy którzy posługują się daną aplikacją, językiem, środowiskiem na codzień. Masz pewność, że wiedzę którą otrzymasz jest wyselekcjonowa.
  • Dzięki kursom w szybki sposób przyswoisz daną wiedzę. Koniec z nudnymi książkami. Oglądasz kiedy chcesz i co chcesz.
  • Nasze produkty łączą ze sobą chęć obdarowania Ciebie wiedzą za niską cenę. Całość składa się na to, że na drugi dzień możesz cieszyć się nową wiedzą.
  • Kursy które sprzedajemy są oparte na najnowszym oprogramowaniu czy też środowisku. Idziemy z duchem czasu.
  • W przypadku problemów z nośnikiem gwarantujemy wymianę na nowy na nasz koszt.
  • Zamówienia reazlizujemy w ciągu 24 godzin od momnetu zaksięgowania wpłaty bądź informacji o płatności prz odbiorze.
  • Udzielamy rabatów przy większych zamówieniach