KURS KURS OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO- ADMINISTRATOR
w 24 h
Cel szkolenia
Na kursie tworzenia sklepu internetowego przede wszystkim kładziemy nacisk na praktyczna naukę zakładania sklepu na platformie Grupy Allegro. Podczas szkolenia poznasz
ideę handlu w sieci, zapoznasz się z procesem konfiguracji sklepu internetowego. Uzyskasz praktyczne umiejętności w zakresie wyboru oprogramowania, regulacji prawnych, reklamy sklepu w sieci, zarządzania klientami i bazą produktową, ustanawiania polityki cenowej oraz logistyki. Stworzysz także biznes plan, który pozwoli oszacować przykładowy budżet - przychody oraz koszty prowadzenia e-biznesu. Prezentacja wiedzy odbywa się po części w formie wykładu, po części w formie warsztatowej. Uczestnicy zapoznają się z konkretnymi przykładami, symulacjami, które są poddawane dyskusji.
Program szkolenia
Wprowadzenie
- Idea sprzedaży w Internecie
- Podstawowe różnice sprzedaży internetowej a sprzedaży standardowej
- Zakładanie własnego sklepu internetowego:
- Podstawy prawne funkcjonowania sklepu internetowego
- Wybór formy funkcjonowania: działalność czy spółka
- Podstawowe zagadnienia księgowe: korzystne formy opodatkowania
- Wielobranżowość czy specjalizacja – plus i minusy
- Co sprzedawać w Internecie
Biznes Plan
- Techniczne aspekty zakładania e-sklepu
- Wybór platformy sklepu
- Rejestracja domeny
- Wdrożenie sklepu internetowego
Część praktyczna:
- Obsługa platformy iStore.pl
- Projektowanie strony głównej sklepu
- Projektowanie karty produktu
- Proces rejestracji
- Koszyk zakupów i finalizacja transakcji
- Mechanizmy promocyjne
- „Dobre praktyki” prowadzenia i projektowania sklepu
Promocja sklepu internetowego
- SEO
- SEM
- Allegro
- Promocje, wyprzedaże, przeceny
- Porównywarki cen
- Program lojalnościowy
- Programy partnerskie, afiliacje z witrynami zewnętrznymi
- Mikroblogi i Facebook
Podstawy analityki internetowej
- Przegląd dostępnych narzędzi analitycznych oraz podstawowe założenia
- Śledzenie ruchu na stronie i optymalizacja witryny
- Śledzenie konwersji i analiza efektywności akcji promocyjnych
- Orientacja w otoczeniu konkurencyjnym
- Poprawa „usability” witryny
Klient e-sklepu
- Najważniejsza zasada – klient podstawą istnienia e -sklepu
- Rozwiązywanie sytuacji trudnych: reklamacje/błędy/zwroty w stosunku do klienta i partnera handlowego
- Polskie przepisy chroniące prawo konsumenta
- Logistyka oraz magazyn e–sklepu
- Prowadzenie magazynu
- Współpraca z dostawcami
- Proces wysyłki do klienta
Nie ma informacji iż kurs był korespondencyjny. Do każdego kursu otrzymasz: -zaświadczenie według wzoru MEN dot. kształcenia dorosłych w pozaszkolnych formach na oryginalnym druku gilosz
UPRAWNIENIA NA CAŁE ŻYCIE !!!
ZALETY:
Dokument w 24H wraz z materiałami!!!
Kurs korespondencyjny - online !!!
Pełna legalność dokumentów i uprawnień !!!
Dokument według wytycznych MEN .
Wpis do rejestru firmy !!
Opinie klientów:
Jestem klientem ECNiB "dr in spe" - pełna profeska. Super kontakt i autentyczność dokumentów. Można ich sprawdzić na stronie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w RIS a także w CEIDG.gov.pl. Są firmą i wywiązują się z umów. Zawsze otrzymuje rachunek na kurs.
- Łukasz Nienartowicz -
Uczestniczyłam w kursie prowadzonym przez Pana Pawła Chmiela i polecam tego trenera. Jest właścicielem firmy i przykłada się do swojej pracy. Kursy w dobrej cenie. POLECAM!
- Alicja Ciesielczyk KONTAKT
Telefon 733 - 947 - 934
Email: [zasłonięte]@ecnib.pl
Adres: ul Szamotulska 43 60-365 Poznań