Kurs Maya - od interfejsu do modelowania
wydawnictwo: MARK-SOFT Kursy Video
ISBN:[zasłonięte]978-83196-01-0
oprawa pudełko na DVD
czas trwania: 8,5 godziny
zawiera: DVD
Ilość filmów: 77
Dźwięk: Lektor polski
Wymagania: win linux mac
Autodesk Maya to niezwykle popularny program do modelowania 3D, tworzenia animacji i renderowania. Jest używany od wielu lat przez najbardziej znane firmy w branży. Niezliczona ilość filmów, animacji czy gier powstała właśnie dzięki temu programowi.
Maya posiada niezwykle bogaty zestaw narzędzi do modelowania, które poznasz z naszym kursem. Zdobyta wiedza pozwoli Ci uwolnić swoją wyobraźnię, a stworzenie nawet najbardziej złożonych kształtów i kompozycji nie sprawi Ci żadnego problemu.
Pracuj z najlepszym oprogramowaniemAutodesk Maya używany jest przez największe firmy w branży.
Dzięki Maya stworzysz wszystkoUwolnij wyobraźnię wykorzystując bogaty zestaw narzędzi do modelowania.
Wykorzystaj zaawansowane narzędziaPoznaj techniki i narzędzia z których profesjonaliści korzystają na co dzień.
Pracuj sprawnie i efektywniePoznaj sposoby, które zaoszczędzą Twój czas oraz uchronią Cię przed popełnieniem błędów.
Modelowanie z PolygonamiModeluj używając intuicyjnego zestawu narzędzi.
Krzywa i powierzchnia NURBSBuduj idealnie gładkie obiekty za pomocą krzywych lub powierzchni.
Wiedza wyniesiona z kursu pozwoli komfortowo pracować praktycznie z każdym narzędziem do modelowania jakie oferuje ten doskonały program. Oprócz kluczowych koncepcji poznasz także zaawansowane narzędzia i rozwiązania:
użycie krzywych oraz powierzchni NURBS, zaawansowane modyfikatory i wiele więcej. Nauczysz się sprawnie korzystać z technik, które profesjonaliści na co dzień wykorzystują w swojej pracy. W kursie oprócz bogatego zestawu technik modelowania omawiamy także szczegółowo interfejs programu wraz z obszernym zestawem skrótów.
Kurs oparty został na programie Autodesk Maya 2013. Praktycznie całą wiedzę można również wykorzystać w wersjach wcześniejszych. Wszystkie materiały z których korzystamy dołączone zostały do kursu.InterfejsPrzegląd interfejsu 9m 53s
Siatka podłoża 4m 02s
Nawigacja i View Cube 6m 36s
Zdefiniowane widoki 9m 31s
Marking Menu 11m 56s
Praca z półkami 8m 45s
Projekt i scena 5m 20s
Opcje paneli i widoków 6m 28s
HUD 3m 29s
ObiektySkładniki domyślnej sceny 4m 28s
Atrybuty obiektów 8m 55s
Opcje tworzenia obiektów 8m 20s
Obiekty polygon 10m 23s
Obiekty NURBS 18m 59s
Obiekty Subdiv i krzywe 10m 46s
Opcje wyświetlania obiektów 7m 56s
Atrybut – Smooth Mesh 4m 57s
Przekształcanie obiektów 12m 33s
Uniwersalny manipulator 3m 23s
Pivot Point 5m 39s
Orientacja przekształceń 5m 46s
Ukrywanie obiektów 4m 51s
Grupowanie obiektów 3m 38s
Powielanie obiektów 4m 23s
Tworzenie obiektów z Marking Menu 2m 44s
KomponentyKomponenty polygonów 3m 49s
Komponenty NURBS\'ów 3m 18s
Komponenty krzywych 2m 36s
Komponenty Subdivów 4m 08s
Wyświetlanie komponentów 9m 43s
Przekształcanie komponentów 5m 30s
Konwersja siatek 7m 18s
Zaznaczanie i przyciąganieStrategie zaznaczania 4m 44s
Filtry zaznaczania 10m 58s
Narzędzia zaznaczania polygonów 4m 44s
Izolacja zaznaczenia 2m 39s
Lasso i Paint Select 2m 44s
Zaznaczanie z Marking Menu 8m 24s
Przyciąganie 5m 10s
Wyrównywanie i przyciąganie 8m 58s
Modelowanie z PolygonamiCo będziemy modelować? 1m 19s
Łączenie brył z Combine 9m 00s
Łączenie komponentów z Bridge 5m 21s
Zagęszczanie z Insert Edge Loop 4m 25s
Detal z Extrude 8m 50s
Zaokrąglanie z Bevel 6m 13s
Wycinanie siatki z Extract i Separate 4m 16s
Czubek z Cut Faces Tool 5m 37s
Scalenie vertexów z Merge 5m 35s
Wypełnianie polygonami z Append 6m 15s
Krawędzie z Interactive Split 15m 55s
Kopiowanie z Mirror Geometry 4m 07s
Finalizowanie obiektu 10m 53s
Praca z Krzywymi NURBSImage Plane 5m 33s
Kontur z CV Curve 8m 29s
Nowe punkty z Insert Knot 3m 51s
Kontynuowanie i zamykanie krzywej 2m 05s
Offsetowanie krzywej 5m 29s
Cięcie krzywej z Detach Curve 1m 55s
Łączenie krzywych z Attach Curve 4m 10s
Parametry krzywej z Rebuild Curve 3m 15s
Praca z powierzchniami NURBSTworzenie geometrii z Revolve 5m 30s
Loft i Planar 5m 44s
Boundary i Square 3m 17s
Extrude 5m 45s
Birail w teorii 8m 25s
Tworzenie krzywych dla Birail 3+ 17m 29s
Przyciągnie komponentów 6m 28s
Birail 3+ i Rebuild Surface 6m 57s
Wstawianie Isoparmów 8m 57s
Powielanie i łączenie powierzchni 3m 02s
Zamykanie otworu 9m 06s
Offsetowanie powierzchni 2m 07s
Szyjka 4m 10s
Project Curve i Trim Tool 9m 43s
NURBS do Polygon 11m 55s