Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KURS JAVA === kosztował 57 zł === TANIO ==========

27-01-2012, 20:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 23 zł     
Użytkownik Salomon_activ
numer aukcji: 2078255141
Miejscowość PIECKI
Wyświetleń: 22   
Koniec: 27-01-2012 20:01:02
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Kurs Video - JAVA - programowanie aplikacje


Kurs kupiony i 1 użyty. Sprzedaje bo wiedze opanowałem i leży bezczynnie. Naprawde świetnie prezentuje jak programować w środowisku JAVA, dlatego polecam.


Kurs kupiony za 57 zł sprzedaje taniej po 23 zł - tylko 1 sztukę w okazyjnej cenie.

  • 01 - Pobieranie i instalacja kompilatora

    czas trwania: 8 minut 43 sekundy

    wyjaśniony został sposób pobierania oraz instalacji darmowego edytora i kompilatora wraz z niezbędnymi bibliotekami

  • 02 - Pierwszy program

    czas trwania: 5 minut

    pokazano w jaki sposób można stworzyć najprostszy i najbardziej znany program „hello world”

  • 03 – Zmienne

    czas trwania: 12 minut 29 sekund

    omówiono szczegółowo podstawowe typy zmiennych, ich zakresy oraz najczęściej występujące nieprawidłowości podczas ich używania.

  • 04 - Operatory arytmetyczne

    czas trwania: 7 minut 54 sekundy

    omówione zostały operatory arytmetyczne, pokazano również najczęściej występujące błędy podczas ich nieprawidłowego stosowania.

  • 05 - Stałe i komentarze

    czas trwania: 5 minut

    wyjaśniono jak tworzyć komentarze w kodzie programu oraz w jaki sposób można tworzyć i stosować stałe.

  • 06 - Instrukcja warunkowa IF

    czas trwania: 7 minut 42 sekundy

    szczegółowo omówiono instrukcję wyboru warunkowego IF oraz jej konstrukcję złożoną IF ... ELSE ...

  • 07 - Instrukcja wyboru warunkowego

    czas trwania: 5 minut 45 sekund

    pokazano przykład zastosowania instrukcji wielokrotnego wyboru SWITCH

  • 08 - Pętla FOR

    czas trwania: 9 minut

    instrukcje BREAK i CONTINUE – omówiony został bardzo dokładnie algorytm iteracyjny w gotowej konstrukcji FOR. Zademonstrowano użycie instrukcji BREAK oraz CONTINUE

  • 09 - Pobieranie danych od użytkownika

    czas trwania: 8 minut

    SCANNER – lekcja omawia obiekt SCANNER, pozwalający na pobieranie danych ze strumienia ...

  • 10 - Pętla warunkowa WHILE

    czas trwania: 9 minut

    wyjaśniono szczegółowo zasadę działania pętli warunkowej typu WHILE we wszystkich jej postaciach

  • 11 - Podstawowe operatory logiczne

    czas trwania: 11 minut 55 sekund

    omówione zostały podstawowe operatory logiczne oraz ich zastosowanie w tworzeniu złożonych warunków.

  • 12 – Tablice

    czas trwania: 9 minut 53 sekundy

    omówiono tworzenie tablic jedno oraz wielowymiarowych

  • 13 - Typ String

    czas trwania: 11 minut

    szczegółowo omówiono obiekt STRING, wraz z najważniejszymi jego metodami służącymi do operacji na tekście jak również jego porównywaniu

  • 14 – Wektory

    czas trwania: 8 minut 48 sekund

    omówione zostały wektory, ułatwiające przechowywanie referencji do obiektów

  • 15 - Tworzenie klas

    czas trwania: 14 minut

    bardzo dokładnie omówiono tutaj najważniejsze zagadnienie programowania obiektowego

  • 16 – Konstruktory

    czas trwania: 8 minut 39 sekund

    film omawia tworzenie konstruktorów w klasach

  • 17 – Dziedziczenie

    czas trwania: 15 minut 43 sekundy

    film porusza bardzo istotne zagadnienie programowania obiektowego, przedstawiając je w bardzo przejrzystej formie

  • 18 - Przeciążanie metod

    czas trwania: 8 minut 5 sekund

    obiekty this oraz super – omówione tu zostały sposoby przeciążania metod dziedziczonych klas, jak również problemy z tego wynikające

  • 19 - Klasy i metody abstrakcyjne

    czas trwania: 7 minut 30 sekund

    w tej lekcji poruszono temat tworzenia i stosowania obiektów abstrakcyjnych

  • 20 – Interfejs

    czas trwania: 9 minut 14 sekund

    omówiono szczegółowo proces tworzenia i implementowania interfejsów

  • 21 – Polimorfizm

    czas trwania: 11 minut 5 sekund

    lekcja ta w bardzo dokładny sposób przedstawia zagadnienie polimorfizmu pozwalającego na przypisane wskaźnikowi do klasy bazowej adresu klasy pochodnej

  • 22 - THREAD

    czas trwania: 17 minut 37 sekund

    Tworzenie wątków – zademonstrowano w jaki sposób można utworzyć metody działające równolegle z naszym programem oraz omówiono wszystkie najważniejsze zagadnienia dotyczące sterowania wątkami

  • 23 - Przechwytywanie wyjątków - TRY ... CATCH

    czas trwania: 6 minut

    omówione zostały sposoby przechwytywania błędów pojawiających się w czasie działania programu, w sposób umożliwiający jego kontunuowanie.

  • 24 - THROW - generowanie wyjątku

    czas trwania: 5 minut

    lekcja demonstruje w jaki sposób metoda może wygenerować wyjątek przerywający działanie programu.

  • 25 - Operacje dyskowe – zapis

    czas trwania: 12 minut 57 sekund

    omówione zostały sposoby zapisu danych na dysku twardym.

  • 26 - Operacje dyskowe – odczyt

    czas trwania: 3 minuty 14 sekund

    mówione zostały sposoby odczytu danych z pliku na dysku

  • 27 - Interfejs Graficzny

    czas trwania: 12 minut 58 sekund

    omówiono sposób tworzenia interfejsu graficznego, wykorzystując komponenty języka java.

  • 28 - ActionListener – zdarzenia

    czas trwania: 7 minut 18 sekund

    omówiono zagadnienie obsługi zdarzeń obiektów.

  • 29 - Obiekt JPanel

    czas trwania: 2 minut 49 sekund

    Omówiono metody i zastosowanie kontenera JPanel

  • 30 - Obiekt JscrollPane

    czas trwania: 4 minuty 23 sekundy

    omówiono obiekt umożliwiający dodanie suwaków do interfejsu graficznego automatycznie dopasowujących się do rozmiaru kontenera.

  • 31 - Rozmieszczanie za pomocą BorderLayout

    czas trwania 5 minut 11 sekund

  • 32 - Rozmieszczanie za pomocą BoxLayout

    czas trwania 5 minut 57 sekund

  • 33 - Rozmieszczanie za pomocą FlowLayout

    czas trwania: 5 minut 46 sekund

  • 34 - Rozmieszczanie za pomocą GridLayout

    czas trwania: 2 minuty 38 sekund

  • 35 - Rozmieszczanie absolutne

    czas trwania 7 minut

    lekcje demonstrują w jaki sposób można wykorzystywać specjalne obiekty do zapewnienia odpowiedniego rozmieszczenia komponentów interfejsu graficznego na ekranie.

  • 36 - Tworzenie apletów

    czas trwania: 6 minut 8 sekund

    lekcja pokazuje w jaki sposób wykorzystać zdobytą wiedzę do tworzenia aplikacji internetowych.

  • 37 - Wstawianie apletu na stronę internetową

    czas trwania: 6 minut 44 sekundy

    omówiono sposoby wstawiania apletu javy na stronie internetowej.

  • 38 - Bezpośrednie rysowanie na komponentach

    czas trwania: 9 minut 56 sekund

    omówiono w jaki sposób zmienić wygląd standardowych komponentów graficznych .

  • 39 - Połączenie z bazą danych

    czas trwania: 15 minut 52 sekundy

    lekcja ta omawia sposoby odczytu i zapisu danych do bazy danych utworzonej np. Za pomocą programu Access.


    Całkowity czas trwania: 5 godzin 32 minuty 23 sekundy
  • Zapraszam do udziału w licytacji