|
1. Wszystkie ceny są cenami brutto.
2. Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon, lub na życzenie fakturę VAT.
3. Za zakupiony towar zapłacić można przelewem, bądź przy odbiorze.
|
|
Pełną naszą ofertę znajdziesz na stronach:
www.nowela.pl
|
|
Firma Nowela powstała we wrześniu 1991 roku. Mamy wyłączność na dystrybucję w Polsce wydawnictw: Dictionnaires Le Robert . Jesteśmy również wyłącznym importerem wielu innych materiałów pomocniczych do nauki języka francuskiego. Współpracujemy z takimi wydawnictwami jak: FRANCJA - Cle International, Hatier/Didier, Larousse, Nathan, Hachette, Le Robert, Duculot HISZPANIA - Edinumen, Edelsa, SGEL, Espasa, Santillana, Gredos, SM, VOX, Difusion WŁOCHY - EdiLingua, Bonacci Editore, Zanichelli, Edizioni Guerra, Garzanti
|
|
Kurs Język włoski łatwo i przyjemnie z MP3
|
|
Autorzy: Wydawnictwo: Assimil NOWELA Rok: 2008 Wydanie: 1 Liczba stron: - ISBN:[zasłonięte]978-83876-65-2 Produkt dostępny również w wersji z CD-audio |
OPIS SERII: Seria przeznaczona dla wszystkich osób pragnących nauczyć się języków obcych w sposób przystępny i przyjemny. Metoda ASSIMIL gwarantuje nabycie umiejętności porozumiewania się w języku obcym już po pięciu miesiącach, pod warunkiem systematycznej nauki. Nauka języków odbywa się w dwóch etapach: faza pasywna (lekcje 1-50): słuchanie, próba zrozumienia wypowiedzi ustnej, powtarzanie, porównanie tekstu z tłumaczeniem i studiowanie zamieszczonych uwag; faza aktywna (od 50-tej lekcji): tłumaczenie na język obcy materiału zawartego w pierwszych pięćdziesięciu lekcjach, utrwalanie wiadomości oraz zastosowanie zdobytej wiedzy do samodzielnego układania zadań i rozwijania sprawności mówienia. Kursy do nauki języków obcych ASSIMIL to: sprawdzona skuteczność; od 70 do 150 kompleksowych lekcji; żywe dialogi wzięte z życia codziennego; bogate, różnorodne słownictwo; nagrania doskonałej jakości, dostosowane do rytmu postępów w nauce i przygotowanie przez profesjonalnych lektorów; gramatyka niezbędna do skutecznego posługiwania się językiem obcym; ćwiczenia pozwalające ocenić postępy w nauce.
|
|
|