Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs iOS TWORZENIE GRY od A do Z (w jeden wieczór)

28-07-2014, 11:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80 zł     
Użytkownik LearnART
numer aukcji: 4421635627
Miejscowość Tarnów
Wyświetleń: 36   
Koniec: 28-07-2014, 10:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: BOX

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedpłata na konto 7 zł
Pobranie pocztowe 16 zł

Kurier 18 zł
Kurier pobranie 23 zł

Oszczędzaj na wysyłce! Niezależnie od ilości kupionych kursów za przesyłkę płacisz tylko raz.

Zamówienia realizujemy codziennie w dni robocze, zaraz po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie lub otrzymaniu informacji o wysyłce za pobraniem. Wszystkie kursy wysyłamy starannie zapakowane, zawsze jako PRIORYTET. Do każdej przesyłki dołączamy paragon, a na życzenie wystawiamy faktury VAT.

Wszystkie kursy są oryginalnie zafoliowane, w razie problemu z działaniem zapewniamy wymianę nośnika na nowy.

Kurs iOS - tworzenie gry od A do Z


Informacje
Czas trwania:
3,5 godziny
Ilość filmów:
37
Zestaw:
DVD
Wymagania:
Przeglądarka + wtyczka Flash
Dźwięk:
Polski lektor
ISBN:
[zasłonięte]978-83196-93-5


Opis kursu




Sprite Kit

Na samym początku poznasz zasadę działania i ogromne możliwości frameworka Sprite Kit. Dzięki kompletnej integracji tego frameworka ze środowiskiem Xcode możesz skupić się na tworzeniu samej gry i nie martwić się o zewnętrzne wsparcie czy zarządzanie jej silnikiem.

Particle Editor

Particle Editor dodany do najnowszej wersji Xcode pozwoli ci w prosty sposób tworzyć efekty wizualne w twojej grze. Od teraz nie sprawi ci żadnego problemu dodawanie deszczu, ognia czy wybuchy do sceny w twoje grze.

Fizyka w grze

Kolejnym ważnym zagadnieniem dla każdego programisty jest fizyka gry. W kursie dokładnie omówiliśmy ten temat, dzięki czemu twoja gra zyska na naturalności. Wykrywanie kolizji czy kontaktów między obiektami jest bardzo istotne, a dzięki zastosowaniu frameworka Sprite Kit jest teraz bardzo łatwe.

Postać w grze

Dużą uwagę poświęciliśmy na omówienie głównej postaci gry. Dowiesz się jak stworzyć postać, jak zaprojektować jej klasę oraz główne akcje. Następnie przy użyciu efektu parallax zobaczysz jak łatwo stworzyć ruchome tło oraz przygotować przeszkody w grze.

Levele

Każda rozbudowana gra składa się z kilku poziomów trudności. Z tym kursem poznasz zasady tworzenia architektury gry oraz dowiesz się jak zczytywać informację o danym levelu z plików plist.

Integracja

Na sam koniec pokażemy jak zintegrować swoją grę z Facebookiem czy Twitterem, a także jak udostępnić tablicę wyników w Game Center. Dowiesz się również jak zacząć zarabiać na swojej grze dzięki systemowi reklam z iAd.


Spis treści

Wprowadzenie
Wstęp 1m 12s
Omówienie projektu - docelowa gra 2m 32s
Co jest potrzebne? 1m 01s
Dlaczego Sprite Kit? 4m 00s
Podstawy Sprite Kit
Pierwszy projekt 0m 59s
Czym jest scena? 8m 49s
Krótko o Node 3m 21s
Game Loop 3m 45s
Tworzenie pierwszej postaci 10m 22s
SKTextureAtlas - Twoja postać żyje! 7m 03s
SKAction - omówienie szczegółowe 9m 06s
SKEmitterNode - efekty specjalne 4m 58s
SKVideoNode - dodawanie wideo 2m 56s
Omówienie podstaw fizyki 8m 14s
Wykrywanie kolizji i kontaktów 9m 42s
Przejścia między scenami 2m 30s
Twoja pierwsza gra
Omówienie projektu startowego 3m 31s
Architektura projekty - klasy 5m 50s
Tworzenie głównej postaci 5m 40s
Klasa postaci 9m 12s
Tworzenie przeszkód 13m 14s
Background - efekt parallax 2m 14s
Kontakt pomiędzy obiektami 7m 36s
Metody delegata oraz dzwięki w grze 4m 26s
Tworzenie obiektów dodatkowych 6m 01s
Tworzenie kilku poziomowej gry - pliki plist 2m 06s
Zarządzanie levelami 4m 37s
Implementacja Level Managera 8m 43s
Aktualny wynik na ekranie 3m 18s
Zaliczenie levelu 9m 04s
Wstrzymanie gry i implementacja UI 3m 31s
Pauzowanie, wznawianie i resetowanie gry 11m 13s
CoreMotion - wykrywanie ruchu 3m 31s
Muzyka w tle 4m 20s
Integracja z Facebook i Twitter 2m 22s
Integracja z Game Center 13m 33s
Integracja z iAd 4m 25s
Klienci którzy wybrali ten kurs, kupili również:
Kurs Android - tworzenie aplikacji

Kurs iOS - tworzenie aplikacji

Kurs programowania w JAVA - poziom 2

Kurs Ruby programowanie od podstaw