Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs iOS TWORZENIE GRY od A do Z (w jeden wieczór)

28-07-2014, 11:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 80 zł     
Użytkownik LearnART
numer aukcji: 4421635627
Miejscowość Tarnów
Wyświetleń: 36   
Koniec: 28-07-2014 10:27:05

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedpłata na konto 7 zł
Pobranie pocztowe 16 zł

Kurier 18 zł
Kurier pobranie 23 zł

Oszczędzaj na wysyłce! Niezależnie od ilości kupionych kursów za przesyłkę płacisz tylko raz.

Zamówienia realizujemy codziennie w dni robocze, zaraz po odnotowaniu wpłaty na naszym koncie lub otrzymaniu informacji o wysyłce za pobraniem. Wszystkie kursy wysyłamy starannie zapakowane, zawsze jako PRIORYTET. Do każdej przesyłki dołączamy paragon, a na życzenie wystawiamy faktury VAT.

Wszystkie kursy są oryginalnie zafoliowane, w razie problemu z działaniem zapewniamy wymianę nośnika na nowy.

Kurs iOS - tworzenie gry od A do Z


Informacje
Czas trwania:
3,5 godziny
Ilość filmów:
37
Zestaw:
DVD
Wymagania:
Przeglądarka + wtyczka Flash
Dźwięk:
Polski lektor
ISBN:
[zasłonięte]978-83196-93-5


Opis kursu




Sprite Kit

Sprite Kit

Na samym początku poznasz zasadę działania i ogromne możliwości frameworka Sprite Kit. Dzięki kompletnej integracji tego frameworka ze środowiskiem Xcode możesz skupić się na tworzeniu samej gry i nie martwić się o zewnętrzne wsparcie czy zarządzanie jej silnikiem.

Particle Editor

Particle Editor dodany do najnowszej wersji Xcode pozwoli ci w prosty sposób tworzyć efekty wizualne w twojej grze. Od teraz nie sprawi ci żadnego problemu dodawanie deszczu, ognia czy wybuchy do sceny w twoje grze.

Xcode
Optymalizacja grafiki

Fizyka w grze

Kolejnym ważnym zagadnieniem dla każdego programisty jest fizyka gry. W kursie dokładnie omówiliśmy ten temat, dzięki czemu twoja gra zyska na naturalności. Wykrywanie kolizji czy kontaktów między obiektami jest bardzo istotne, a dzięki zastosowaniu frameworka Sprite Kit jest teraz bardzo łatwe.

Postać w grze

Dużą uwagę poświęciliśmy na omówienie głównej postaci gry. Dowiesz się jak stworzyć postać, jak zaprojektować jej klasę oraz główne akcje. Następnie przy użyciu efektu parallax zobaczysz jak łatwo stworzyć ruchome tło oraz przygotować przeszkody w grze.

Fizyka
Levele

Levele

Każda rozbudowana gra składa się z kilku poziomów trudności. Z tym kursem poznasz zasady tworzenia architektury gry oraz dowiesz się jak zczytywać informację o danym levelu z plików plist.

Integracja

Na sam koniec pokażemy jak zintegrować swoją grę z Facebookiem czy Twitterem, a także jak udostępnić tablicę wyników w Game Center. Dowiesz się również jak zacząć zarabiać na swojej grze dzięki systemowi reklam z iAd.

Facebook, Twitter

Spis treści