Wstęp 1m 12s
Omówienie projektu - docelowa gra 2m 32s
Co jest potrzebne? 1m 01s
Dlaczego Sprite Kit? 4m 00s
Pierwszy projekt 0m 59s
Czym jest scena? 8m 49s
Krótko o Node 3m 21s
Game Loop 3m 45s
Tworzenie pierwszej postaci 10m 22s
SKTextureAtlas - Twoja postać żyje! 7m 03s
SKAction - omówienie szczegółowe 9m 06s
SKEmitterNode - efekty specjalne 4m 58s
SKVideoNode - dodawanie wideo 2m 56s
Omówienie podstaw fizyki 8m 14s
Wykrywanie kolizji i kontaktów 9m 42s
Przejścia między scenami 2m 30s
Omówienie projektu startowego 3m 31s
Architektura projekty - klasy 5m 50s
Tworzenie głównej postaci 5m 40s
Klasa postaci 9m 12s
Tworzenie przeszkód 13m 14s
Background - efekt parallax 2m 14s
Kontakt pomiędzy obiektami 7m 36s
Metody delegata oraz dzwięki w grze 4m 26s
Tworzenie obiektów dodatkowych 6m 01s
Tworzenie kilku poziomowej gry - pliki plist 2m 06s
Zarządzanie levelami 4m 37s
Implementacja Level Managera 8m 43s
Aktualny wynik na ekranie 3m 18s
Zaliczenie levelu 9m 04s
Wstrzymanie gry i implementacja UI 3m 31s
Pauzowanie, wznawianie i resetowanie gry 11m 13s
CoreMotion - wykrywanie ruchu 3m 31s
Muzyka w tle 4m 20s
Integracja z Facebook i Twitter 2m 22s
Integracja z Game Center 13m 33s
Integracja z iAd 4m 25s