Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs IOS Tworzenie Gry Od A do Z Objective C

17-12-2014, 4:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 50 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 30 zł     
Użytkownik barnejek90
numer aukcji: 4861400945
Miejscowość BRZEG DOLNY
Licytowało: 1    Wyświetleń: 17   
Koniec: 17-12-2014 04:20:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tworzenie gier na system iOS nie musi być trudne! Jeżeli posiadasz jakiekolwiek urządzenie mobilne to z pewnością obok aplikacji użytkowych instalujesz na nim również gry. Saga Angry Birds, Cut the Rope czy Plants vs Zombies to tytuły, które pomimo swojej prostoty i dwuwymiarowej grafiki zdobyły olbrzymią popularność i rzeszę fanów również na platformach iOS i MacOS. Jeżeli chciałbyś tworzyć podobne gry, ale nie wiesz od czego zacząć to ten kurs jest właśnie dla ciebie! Sprawdź jak przy użyciu frameworka Sprite Kit można w łatwy i szybki sposób tworzyć rozbudowane projekty gier. Autor na co dzień zajmuje się tworzeniem gier i aplikacji, które cieszą się dużą popularnością w App Store. Na przykładzie jednej z nich pokaże ci jak od A do Z stworzyć własną grę (sprawdź w App Store) W kursie pracujemy na wersji Xcode 5. Do komfortowej pracy przyda ci się znajomość podstaw programowania w Objective-C. Sprite Kit Sprite Kit Na samym początku poznasz zasadę działania i ogromne możliwości frameworka Sprite Kit. Dzięki kompletnej integracji tego frameworka ze środowiskiem Xcode możesz skupić się na tworzeniu samej gry i nie martwić się o zewnętrzne wsparcie czy zarządzanie jej silnikiem. Particle Editor Particle Editor dodany do najnowszej wersji Xcode pozwoli ci w prosty sposób tworzyć efekty wizualne w twojej grze. Od teraz nie sprawi ci żadnego problemu dodawanie deszczu, ognia czy wybuchy do sceny w twoje grze. Xcode Optymalizacja grafiki Fizyka w grze Kolejnym ważnym zagadnieniem dla każdego programisty jest fizyka gry. W kursie dokładnie omówiliśmy ten temat, dzięki czemu twoja gra zyska na naturalności. Wykrywanie kolizji czy kontaktów między obiektami jest bardzo istotne, a dzięki zastosowaniu frameworka Sprite Kit jest teraz bardzo łatwe. Postać w grze Dużą uwagę poświęciliśmy na omówienie głównej postaci gry. Dowiesz się jak stworzyć postać, jak zaprojektować jej klasę oraz główne akcje. Następnie przy użyciu efektu parallax zobaczysz jak łatwo stworzyć ruchome tło oraz przygotować przeszkody w grze. Fizyka Levele Levele Każda rozbudowana gra składa się z kilku poziomów trudności. Z tym kursem poznasz zasady tworzenia architektury gry oraz dowiesz się jak zczytywać informację o danym levelu z plików plist. Integracja Na sam koniec pokażemy jak zintegrować swoją grę z Facebookiem czy Twitterem, a także jak udostępnić tablicę wyników w Game Center. Dowiesz się również jak zacząć zarabiać na swojej grze dzięki systemowi reklam z iAd.