Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs ILLUSTRATOR CS5 - od zera do bohatera Psboy!!

19-01-2012, 11:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik psboy
numer aukcji: 2035181242
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 24   
Koniec: 17-01-2012, 12:33
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nasze inne kursy | Komentarze | O nas i zasady zakupów | [zasłonięte]@psboy.pl | Tel. 509 [zasłonięte] 349

Kurs Illustrator CS5

Od zera do bohatera

Data wydania 9/2011 Ebooki tak
Długość 9 godzin Pliki ćwiczeniowe tak
Poziom podstawy - śr. zaaw. Wersja mobilna tak
Format wideo AVI HD Kurs prowadzony na CS5 ENG
Wersja elektroniczna tak, 1,6gb Cena 59zł

Opis kursu

Patrzysz właśnie na najbardziej kompleksowy i wszechstronny kurs Illustratora CS5 w wersji angielskiej w Polsce. Illustrator to najlepsza aplikacja na świecie, jeśli chodzi o tworzenie grafiki, ilustracji i drobnych projektów DTP. My Cię tej aplikacji nauczymy od zera do bohatera. Poznasz podstawowe narzędzia, jak i średnio zaawansowane techniki pracy i sposoby na praktyczne wykorzystanie poznanych rozwiązań. Jeśli chodzi o naukę Illustratora CS5 - tylko z Psboyem. Gratis dodajemy widoki klawiatur dla Windowsa i Maca z wszystkimi skrótami klawiszowymi do Illustratora CS5.

Czego nauczysz się z tego kursu?


  • Co i gdzie znajduje się w interfejsie programu
  • Jakie skróty stosować by szybko poruszać się po dokumencie
  • Jak tworzyć podstawowe kształty
  • Jak działają ścieżki wektorowe i krzywe beziera
  • Jak zarządzać wieloma arkuszami dokumentu
  • Jak zaznaczać obiekty, ich fragmenty i pracować w trybie izolacji
  • Jak stosować miarki, siatki konstrukcyjne i linie pomocnicze
  • Jak zarządzać obiektami dzięki grupom i warstwom
  • Jak sprawnie klonować obiekty i je wyrównywać
  • Jak pracować z najważniejszym narzędziem - piórem
  • Jak skalować, obracać i deformować obiekty
  • Jak tworzyć kształty przejściowe i budować skomplikowane obiekty
  • Jak wypełniać i obrysowywać obiekty
  • Jak pracować z kolorem i tworzyć linie przerywane
  • Jak dodawać wielokrotne obrysy i wypełnienia
  • Jak tworzyć obrysy o zmiennej grubości
  • Jak tworzyć gradienty i wzorki
  • Jak sterować przezroczystością obiektów, wypełnień i obrysów
  • Jak pracować z trybami krycia
  • Jak kolorować obiekty żywą farbą i dodawać żywe efekty
  • Jak rysować i malować w Illustratorze
  • Jak kontrolować wygląd pędzli, jak malować za i wewnątrz obiektów
  • Jak tworzyć ilustracje w perspektywie
  • Jak tworzyć napisy i je deformować
  • Jak tworzyć bloki tekstu i sterować jego przepływem
  • Jak wymuszać opływanie tekstu dookoła grafik
  • Jak importować obrazy rastrowe i podkłady
  • Jak eksportować do PDF do druku i sieci, Photoshopa, JPG i TIFF
  • Jak drukować z Illustratora

Spis treści kursu


0. Wstęp 0:49
1. Czym jest Illustrator?
1.1 Co Illustrator może robić? 9:45
1.2 Czego Illustrator nie powinien robić? 4:36
2. Interfejs i ustawienia
2.1 Okno programu 5:54
2.2 Przybornik 7:00
2.3 Zarządzanie panelami 8:40
2.4 Poruszanie się po dokumencie 13:10
2.5 Przydatne ustawienia 13:00
2.6 Zarządzanie kolorami 9:11
2.7 Tworzenie własnej przestrzeni roboczej 5:30
3. Praca z dokumentem
3.1 Tworzenie nowego dokumentu 7:46
3.2 Arkusze dokumentu i panel Artboard 7:09
3.3 Zapisywanie dokumentu 6:44
4. Tworzenie kształtów geometrycznych
4.1 Linia 5:11
4.2 Łuk 3:04
4.3 Spirala 2:24
4.4 Czworokąt 2:37
4.5 Elipsa 1:14
4.6 Wielokąt 2:53
4.7 Gwiazda 1:19
4.8 Siatka czworokątna i polarna 5:34
5. Ścieżki wektorowe
5.1 Wektory i krzywe Beziera 12:33
5.2 Pióro - najważniejsza rzecz w Illustratorze 9:44
5.3 Kontrolowanie krzywizn 4:28
6. Zaznaczanie obiektów
6.1 Narzędzie Selection i bounding box 9:07
6.2 Zaznaczanie fragmentów - direct selection 5:06
6.3 Zaznaczanie w grupach 4:55
6.4 Tryb izolacji 4:42
7. Organizowanie obiektów
7.1 Miarki, siatki i linie pomocnicze 16:35
7.2 Grupowanie obiektów 4:16
7.3 Zrozumienie stosu 4:52
7.4 Zarządzanie obiektami dzięki warstwom 11:04
7.5 Duplikowanie i wklejanie obiektów 10:00
7.6 Wyrównywanie obiektów 3:55
7.7 Dystrybuowanie obiektów 2:36
8. Przekształcanie obiektów
8.1 Skalowanie obiektów 6:27
8.2 Obracanie i odbijanie obiektów 6:25
8.3 Tworzenie kształtów przejściowych 6:27
8.4 Cięcie obiektów 3:03
8.5 Panel Pathfinder 4:58
8.6 Shape Builder 5:23
9. Wypełnienie i obrys
9.1 Jak działa wypełnienie i obrys? 4:19
9.2 Panel Swatches i Color 6:23
9.3 Lepszy sposób na wybieranie kolorów 4:40
9.4 Panel Stroke 14:28
9.5 Dodawanie strzałek do krzywych 2:13
10. Zaawansowane wypełnianie i obrysowywanie
10.1 Wielokrotne obrysy i wypełnienia - panel Appearance 12:57
10.2 Tworzenie styli graficznych 2:56
10.3 Obrysy o zmiennej grubości - narzędzie Width 6:10
10.4 Wypełnianie gradientem 7:35
10.5 Wypełnianie wzorkiem 8:50
10.6 Przezroczystość obiektów 7:03
10.7 Tryby krycia obiektów 5:17
10.8 Kolorowanie żywą farbą 10:51
10.9 Dodawanie żywych efektów 8:48
11. Rysowanie i malowanie
11.1 Ręczne rysowanie linii i wypełnień 10:03
11.2 Realistyczne pędzle bristle brush 8:10
11.3 Draw Behind i Draw Inside 4:59
11.4 Tworzenie pędzli 4:14
11.5 Tworzenie siatki perspektywy 10:40
11.6 Rysowanie w perspektywie 10:19
12. Tekst i typografia
12.1 Tekst liniowy 9:37
12.2 Przekształcanie tekstu 3:40
12.3 Tekst po ścieżce 6:03
12.4 Blok tekstu i jego przepływ 8:24
12.5 Opływanie tekstu 2:18
12.6 Używanie glifów 4:25
13. Importowanie i eksportowanie dokumentów
13.1 Linkowanie obrazów rastrowych 7:27
13.2 LiveTrace - wektoryzacja na żywo 6:57
13.3 Eksportowanie do PDF 11:17
13.4 Eksportowanie do pliku Photoshopa 5:12
13.5 Eksportowanie do plików rastrowych 3:17
13.6 Drukowanie 5:27
14. Zakończenie 1:41


Przykładowy film

Pobierz oryginalny film z tego pakietu

Migawki z kursu

O autorze

Kursy prowadzi Sebastian Kończak - grafik, fotograf i magister architektury krajobrazu. Od zawsze związany z grafiką komputerową i designem, początkowo na komputerach Amiga, później na pecetach. Biegła znajomość wielu wiodących aplikacji w świecie grafiki komputerowej: Photoshop, Illustrator, InDesign, CorelDRAW. Pracował także na wielu innych programach: AutoCAD, 3dsmax, Gimp, Sketchup, czy Painter. Tworzył layouty do wielu stron internetowych, a także projektował identyfikacje wizualne firm, kalendarze, plakaty i broszury reklamowe. Poniżej przykładowe prace z jego portfolio.