Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs Flash - Rysowanie i animacja

11-07-2012, 17:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27.99 zł     
Użytkownik infoporadniki
numer aukcji: 2408726214
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 26   
Koniec: 09-07-2012 09:12:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mail: [zasłonięte]@enev.pl

telefon : 606 [zasłonięte] 729

1 dzień roboczy Przesyłka kurierska
3 dni roboczych Przesyłka priorytetowa
14 dni roboczych Przesyłka ekonomiczna

Po zakończeniu aukcji oczekujemy na e-mail z informacją o wybranej formie płatności. Przy płatności przelewem klient przelewa na nasze konto wylicytowaną kwotę, powiększoną o koszt przesyłki.

Wysyłka jest realizowana w ciągu doby od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Zamówiony towar można odebrać w Księgarni WITMIR:
03-550 Warszawa
ul. Remiszewska 1 lok. 2

Kurs Flash - Rysowanie i animacja

Kurs Flash - Rysowanie i animacja


wydawnictwo: Mark-Soft Wydawnictwo

oprawa box DVD

Kategoria: Graficzne
Producent: ptah media
Opakowanie: box DVD
Wersja językowa: polska
Wymagania systemowe: Procesor: Intel/AMD 1 GHz, pamięć RAM: min. 1 GB, DVD-ROM, rozdzielczość ekranu: 1024x768, karta dźwiękowa i głośniki; MS Windows XP/Vista/7, Windows Media Player, przeglądarka internetowa.
Adobe® Flash® to doskonałe narzędzie do tworzenia interaktywnych elementów na strony internetowe, a także gier i prezentacji.

Oglądając poszczególne lekcje dowiesz się, jak tworzyć grafikę wektorową wykorzystywaną we Flashu i poznasz niezbędne narzędzia i techniki. Dowiesz się również, jak tworzyć animacje dowolnych elementów, jak modyfikować istniejące animacje za pomocą edytora ruchu, a także nauczysz się animować grafikę w przestrzeni 3D. Wśród poruszanych zagadnień znajdziesz również tematy dotyczące kinematyki odwrotnej, pracy z tekstem, dźwiękiem i obrazem, dogłębne omówienie symboli flashowych oraz metody pracy z kolorem i gradientami.

Kurs zawiera wiele informacji o możliwościach, przydatnych funkcjach oraz skrótach klawiszowych, co pozwoli na efektywnie korzystanie z programu w codziennej pracy. Na płycie z kursem zostały zamieszczone dokumenty, dzięki którym można wraz z lektorem wykonywać zadania prezentowane w lekcjach. Kurs oparty jest na polskiej wersji Flash® CS4 i jest przeznaczony dla początkujących użytkowników Flasha.

Kurs składa się z 52 filmów instruktażowych, których czas trwania wynosi łącznie prawie 6 godzin.



1. Instalacja uaktualnień – Pobieranie i instalowanie uaktualnień do programu Flash. (01:43 min)
2. Pomoc do programu – Tu dowiesz się, gdzie uzyskać pomoc i wsparcie techniczne. (01:49 min)
3. Interfejs programu – Omawiamy dokładnie interfejs programu Flash. (05:01 min)
4. Stół montażowy – Stół montażowy jest miejscem, w którym tworzymy nasze grafiki i animacje. (04:13 min)
5. Importowanie elementów – Pokazujemy, jakie możliwości importu udostępnia Flash. (08:46 min)
6. Animacja na osi czasu – Oś czasu jest bardzo ważnym elementem interfejsu Flasha, który umożliwia intuicyjne tworzenie rozmaitych rodzajów animacji. (08:13 min)
7. Warstwy i klatki – Warstwy pozwalają na ułatwienie i lepsze zorganizowanie pracy. (09:42 min)
8. Modyfikacja animacji – Tutaj zapoznasz się z podstawowymi cechami animacji oraz sposobami ich modyfikacji. (03:40 min)
9. Tekst statyczny – Tekst statyczny to w rzeczywistości ozdobnik graficzny mający postać tekstu. (11:00 min)
10. Tekst dynamiczny – Chcąc mieć większe możliwości modyfikacji, musimy skorzystać z tekstu dynamicznego. Pozwala to między innymi na kontrolę tekstu z poziomu skryptu AS. (05:49 min)
11. Tekst wejściowy – Tekst wejściowy stosujemy tam, gdzie potrzebujemy informacji od użytkownika naszego programu. Zobacz, jak go używać. (05:38 min)
12. Text Layout Framework – Najnowszy framework tekstowy jest zintegrowany z Flashem CS5, ale możemy go wykorzystać również w wersji CS4. Oferuje on naprawdę potężne możliwości manipulacji tekstem. (07:03 min)
13. Praca z frameworkiem tekstowym – Tu przedstawiamy podstawowe możliwości pracy z najnowszym frameworkiem tekstowym. (06:39 min)
14. Podstawy rysowania – Podstawowe informacje dotyczące rysowania we Flashu. (08:25 min)
15. Tworzenie kształtów – Rysujemy i przekształcamy podstawowe kształty geometryczne. (08:30 min)
16. Tryby rysowania – Tu omawiamy obiekty rysunkowe i kształty pierwotne. (06:34 min)
17. Modyfikacja kształtów – Podstawy modyfikacji istniejących kształtów. (06:46 min)
18. Przekształcanie i wyrównywanie – Przekształcanie obiektów pozwala na łatwą zmianę ich wyglądu. Funkcje wyrównywania i rozmieszczania przyspieszają równomierne rozkładanie obiektów oraz ich równanie do zadanej linii. (10:36 min)
19. Obrysy – Sposoby tworzenia i modyfikacji interesujących obrysów. (05:35 min)
20. Kolory i gradienty – Podstawy pracy z kolorem we Flashu. (11:31 min)
21. Kuler – Kuler jest programem do tworzenia i wyszukiwania palet kolorystycznych i jest on ukryty wśród paneli Flasha. Zobacz, jak go używać i jakie daje nam możliwości. (03:39 min)
22. Linia i ołówek – Podstawy używania narzędzi do rysowania. (04:32 min)
23. Zmiana obrysu na kształt – Czasami zamiast rysować nowy kształt wygodniej jest narysować obrys, a następnie przekształcić go w kształt. Zobacz jak to zrobić. (01:13 min)
24. Narzędzie Pióro – Narzędzie Pióro służy do rysowania skomplikowanych kształtów wektorowych. Zobacz, jak go używać. (08:29 min)
25. Upraszczanie – Narysowane kształty można w prosty sposób wygładzać i upraszczać. Tu pokazujemy jak. (02:54 min)
26. Narzędzie Gwiazda-Wielokąt – Proste w obsłudze narzędzie do rysowania gwiazd i wielokątów. (01:35 min)
27. Pędzel i gumka – Pędzel i gumka we Flashu działają odmiennie niż w innych programach graficznych. Pokazujemy, jak ich poprawnie i efektywnie używać. (06:44 min)
28. Kopiowanie wypełnień – Raz zdefiniowane wypełnienia kształtów można w prosty sposób kopiować do innych kształtów. Zobacz, jak. (02:28 min)
29. Symbole – Symbole są jednym z najważniejszych pojęć we Flashu. Tu omawiamy ich cechy i zastosowania. (10:06 min)
30. Symbol typu Grafika – Dogłębnie omawiamy symbole typu Grafika. (10:13 min)
31. Narzędzie Rozpylacz – Narzędzie Rozpylacz pozwala na rozpylanie dowolnych kształtów, co pozwala otrzymywać ciekawe rezultaty. (02:28 min)
32. Narzędzie Zamalowywanie – Narzędzie Zamalowywanie to bardzo potężne narzędzie, którego obsługa niestety nie jest zbyt prosta. W tym filmie krok po kroku omawiamy wszystkie możliwości tego narzędzia. (07:34 min)
33. Symbol typu MovieClip – Symbol typu MovieClip jest najpopularniejszym i najwszechstronniejszym symbolem we Flashu. Tu omawiamy jego cechy i zastosowanie. (12:34 min)
34. Symbol typu Przycisk – Symbole tego typu służą do tworzenia interaktywnych przycisków. (07:14 min)
35. Pola aktywne – Pola aktywne w rzeczywistości są niewidocznymi przyciskami. Zobacz, jak je wykonać i wykorzystać. (03:45 min)
36. Animacja poklatkowa – Animacja tego typu znana jest z tradycyjnych technik animacji. Jej stosowanie we Flashu również jest możliwe. (12:49 min)
37. Animacja ruchu – Animacja ruchu pozwala traktować ruch danego obiektu jako jedną całość. Dzięki temu można ją łatwo modyfikować. (09:56 min)
38. Kontrola animacji ruchu – Animację ruchu można kontrolować na wiele sposobów. W tym filmie pokazujemy rzeczy najważniejsze. (06:04 min)
39. Edytor ruchu – Chcąc mieć pełną kontrolę nad przebiegiem animacji musimy skorzystać z potężnego narzędzia o nazwie Edytor ruchu. W tym filmie przedstawiamy podstawowe zasady pracy z tym narzędziem. (13:31 min)
40. Dynamika ruchu – Dynamika ruchu pozwala w prosty sposób ustawić miejsca przyspieszania i zwalniania animacji. Zobacz, jak to działa. (05:04 min)
41. Animacja kształtu – Animacja kształtu pozwala na zmianę jednego kształtu w drugi. Możemy też nieco wpływać na przebieg tej zamiany. (03:26 min)
42. Edycja wielu klatek – Edycja wielu klatek jest prostą techniką umożliwiającą kontrolę nad wieloma klatkami równocześnie. Zobacz, jakie daje to korzyści. (02:13 min)
43. Maskowanie warstwy – Czasami powstaje potrzeba animowania elementów tylko w ograniczonym obszarze. Do tego celu idealnie nadają się maski. (03:44 min)
44. Tworzenie kości – Kinematyka odwrotna posługuje się pojęciem kości i szkieletu, które ułatwiają tworzenie skomplikowanych połączeń miedzy obiektami oraz ich animowanie. Naucz się je wykorzystywać. (14:27 min)
45. Animowanie kształtu – Animowanie kształtu za pomocą kinematyki odwrotnej również jest możliwe i czasem bardzo ułatwia pracę. (03:25 min)
46. Obroty i translacja – Każdy element graficzny umieszczony we Flashu możemy poddać obrotom i przesunięciom w przestrzeni 3D. Obsługa 3D we Flashu nie jest doskonała, ale rozszerza znacząco możliwości tego programu. (08:08 min)
47. Obrót o 360 stopni – Niekiedy proste sprawy wydają się trudniejszedo zrobienia, niż być powinny. To jeden z takich przykładów - obrót karty w przestrzeni 3D o 360 stopni może przysporzyć nieco kłopotów. (01:45 min)
48. Tryby mieszania – Tryby mieszania pozwalają na uzyskiwanie efektów specjalnych poprzez mieszanie ze sobą w określony sposób dwóch elementów graficznych. Zobacz, jakie efekty da się tu uzyskać. (03:36 min)
49. Filtry – Filtry pozwalają w prosty sposób zmieniać wygląd elementów graficznych. Zobacz, jakie masz możliwości. (07:34 min)
50. Realistyczny cień – Przedstawiamy sposób rysowania realistycznie wyglądającego cienia. (04:19 min)
51. Praca z obrazkami – Praca z obrazkami rastrowymi we Flashu. (07:07 min)
52. Praca z dźwiękiem – Dźwięk we Flashu można wykorzystywać na wiele sposobów. W tym filmie przedstawiamy najważniejsze sposoby korzystania z dźwięków. (15:21 min)


FHU WITMIR W. Zawko 03-526 Warszawa ul. Sw. Wincentego 40/43

BRE BANK S.A.

76 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 258166

W tytule przelewu prosimy wpisać numer aukcji oraz nick allegro i formę wysyłki/odbioru.

Wszystkie towary dostępne na aukcjach objęte są roczną gwarancją producenta.

Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.

Wszystkie towary są nowe.