Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs ESKK SKUTECZNA KOMUNIKACJA komplet materiałów

24-01-2014, 10:36
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 499 zł     
Użytkownik ESKK1
numer aukcji: 3883065186
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 4   
Koniec: 24-01-2014 09:32:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka z obwolutą
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

 

 

Poleca

Kurs skutecznej komunikacji
(komplet materiałów + opieka nauczyciela)

Opis kursu:

Jeśli chcesz nauczyć się skutecznie komunikować i dzięki temu poprawić swoje życie zawodowe, rodzinne i towarzyskie, łatwiej osiągać swoje cele i czerpać więcej satysfakcji z życia – to ten kurs jest dla Ciebie. Kurs „Skuteczna komunikacja” jest praktycznym poradnikiem na temat tego, jak efektywnie porozumiewać się z innymi. Omawia różne aspekty komunikacji: komunikację werbalną i niewerbalną, komunikację interpersonalną oraz porozumiewanie się w trudnych sytuacjach i w trakcie negocjacji.

Porusza także takie tematy, jak przekonywanie i perswazja, asertywność, wystąpienia publiczne oraz różnice w komunikacji (np. mężczyzn i kobiet). Kurs podpowiada praktyczne rozwiązania dotyczące komunikacji codziennej, w kontaktach zawodowych oraz między przedstawicielami różnych kultur.

 

 

Kurs składa się z 12 zeszytów lekcyjnych. Materiał w zeszytach jest porcjowany: każdy zeszyt składa się z takich samych, logicznie ułożonych elementów. Dzięki temu wiesz, kiedy robić przerwy i każdorazowo przyswajasz spójną, łatwą do zapamiętania dawkę wiedzy. Wystarczy 15-30 minut nauki dziennie, by w ciągu miesiąca – bez pośpiechu i stresu – przyswoić materiał przeznaczony na jeden miesiąc.

W materiałach zastosowaliśmy specjalne symbole i wyróżniki, które są ułatwieniem w nauce: wskazują Ci, że wprowadzamy np. ważne pojęcie albo odwołujemy się do wcześniej przerobionego materiału. Zaletą kursu jest ponadto nauka „od szczegółu do ogółu”, nowe zagadnienia poznajesz, wychodząc od wiedzy wynikającej z Twojego doświadczenia, kolejne informacje podajemy Ci sukcesywnie, krok po kroku przeprowadzając Cię przez omawiane zagadnienie.


Zalety kursu:

* Uczysz się w komfortowych warunkach – bez stresu i w dowolnie wybranym czasie oraz miejscu – masz w tym zakresie pełną swobodę
* Przez cały kurs masz zapewnioną opiekę doświadczonego nauczyciela
* Poznajesz metody skutecznej komunikacji, a więc zdobywasz umiejętność świadomego kierowania przekazem werbalnym i niewerbalnym


Opieka nauczyciela:

Kurs „Skuteczna komunikacja” został opracowany specjalnie do samodzielnej nauki. Nie pozostawiamy Cię jednak samemu sobie – przez cały czas trwania kursu masz zagwarantowaną opiekę osobistego nauczyciela. Jego rolą jest poprawianie Twoich prac domowych, wyjaśnianie tych zagadnień, które sprawiły Ci kłopot oraz motywowanie do nauki. Odrabianie prac domowych nie jest obowiązkowe. Nauczyciel nie wystawia ocen.

 


Uwaga!!!!

50% taniej, niż w standardowej ofercie!!!



 

 



Program kursu:

  • Zeszyt 1

    Umiejętność porozumiewania się z innymi – klucz do sukcesu
    - Znaczenie komunikacji interpersonalnej
    - Na czym polega skuteczne porozumiewanie się
    - Błędy, jakie popełniamy, komunikując się z innymi – w domu, pracy i sytuacjach codziennych
    - Telefon, oficjalne polecenie czy rozmowa w cztery oczy – dobór metody komunikacji do celu i wymagań sytuacji
    - Skutki wadliwej komunikacji

  • Zeszyt 2

    Mówienie i słuchanie – podstawowe umiejętności komunikowania się
    - Efektywna ekspresja – jak mówić, żeby inni nas rozumieli i chcieli słuchać
    - Zasady i reguły komunikacji werbalnej
    - Dlaczego inni nie zrozumieli, co chciałeś powiedzieć – zaburzenia komunikacji związane z osobą nadawcy
    - Sztuka nawiązywania pierwszego kontaktu
    - Umiejętność skutecznego słuchania – jak słuchać, żeby inni chcieli z nami rozmawiać
    - Słuchać i rozumieć klienta
    - Typowe błędy i bariery związane ze słuchaniem

  • Zeszyt 3

    Poza słowami – komunikacja niewerbalna
    - Dlaczego komunikacja niewerbalna jest istotna
    - Umiejętne używanie mowy ciała w różnych sytuacjach życiowych
    - Jak skutecznie odczytywać gesty i język ciała
    - Zainteresowany ofertą czy nie. Rozpoznawanie nastawienia rozmówcy
    - Nie tylko ciało mówi – organizowanie biura i zajmowanie miejsca przy stole
    - Autoprezentacja – tworzenie określonego wizerunku i sprawianie odpowiedniego wrażenia

  • Zeszyt 4

    Wpływ społeczny w komunikacji interpersonalnej
    - Dlaczego ulegamy cudzym wpływom
    - Podstawowe mechanizmy psychologiczne wpływu społecznego
    - Podstawowe techniki wpływu społecznego – jak wpłynąć na innych, jak inni wpływają na nas
    - Jak sprawić, by pracownicy i klienci zechcieli zrobić to, na czym nam zależy
    - Obrona przed manipulacją ze strony innych – w domu i w pracy

  • Zeszyt 5

    Przekonywanie i perswazja
    - Czym są postawy i jak wpływają na nasze zachowanie
    - Jak skutecznie wpływać na zmianę cudzych postaw
    - Jak zachęcić do kupna i skutecznie nakłonić do działania
    - Jak zostać domowym politykiem
    - Cechy komunikatów perswazyjnych
    - Dyskusja – trudna sztuka

  • Zeszyt 6

    Asertywność – w zgodzie z sobą i w dobrych stosunkach z innymi
    - Niezadowolony klient, niesolidny pracownik, krępująca propozycja – jak sobie z nimi poradzić
    - Zamiast płaczu, krzyku i złości – techniki zachowań asertywnych
    - Jak nie poddać się mobbingowi, poniżaniu i wykorzystywaniu
    - Wyrażanie krytyki, niezadowolenia i gniewu
    - Radzenie sobie z nieśmiałością i zakłopotaniem

  • Zeszyt 7

    Radzenie sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych
    - Czy kłótnia może być uczciwa
    - Radzenie sobie w rozmowie z trudnym partnerem
    - Panowanie nad emocjami
    - Komunikacja w konflikcie. Techniki rozwiązywania konfliktów
    - Odczytywanie sygnałów zdradzających kłamstwo z głosu, ciała i twarzy
    - Problem w firmie – komunikowanie w sytuacji kryzysowej

  • Zeszyt 8

    Negocjacje – sposób na dojście do porozumienia
    - Nakłonić, sprzedać, rozwiązać problem – jak dojść do porozumienia
    - Style negocjacji
    - Wady i zalety poszczególnych stylów
    - Bez sporów i targowania się – zasady negocjacji rzeczowych
    - Przygotowanie się do negocjacji

  • Zeszyt 9

    Wystąpienia publiczne bez stresu
    - Przygotowanie i prowadzenie zebrań
    - Przemawianie do większej grupy słuchaczy
    - Profesjonalne przygotowanie się do wystąpienia
    - Jak nawiązać kontakt ze słuchaczami i mówić interesująco
    - Jak panować nad mową ciała

  • Zeszyt 10

    Komunikacja interpersonalna w grupach społecznych
    - Czym jest grupa społeczna
    - Rodzaje komunikacji w grupach społecznych
    - Jak wygląda przepływ informacji w grupach i zespołach
    - Siatki komunikacyjne
    - Skuteczna komunikacja pomiędzy szefem a podwładnymi

  • Zeszyt 11

    Różnice w komunikacji
    - Czy mężczyźni i kobiety komunikują się inaczej
    - Dlaczego nie możemy się porozumieć? O różnicach płciowych w komunikacji
    - Gesty zamiast słów – język seksu
    - Różnice kulturowe w rozpoznawaniu emocji i w komunikacji niewerbalnej

  • Zeszyt 12

    Skuteczna komunikacja na co dzień
    - Jak dzięki usprawnieniu komunikacji wychodzić zwycięsko z codziennych sytuacji
    - Poprawa kontaktów międzyludzkich dzięki komunikacji
    - Egzamin i rozmowa kwalifikacyjna bez stresu
    - Skuteczny handlowiec i biznesmen
    - Korespondencja i poczta elektroniczna bez uchybień

Kontakt

Infolinia: 801 [zasłonięte] 909
E-mail: [zasłonięte]@eskk.pl

Dane firmy

ESKK Sp. z o. o.
ul. Forteczna 17a
61-362 Poznań

Konto bankowe

39 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3590000 [zasłonięte] 350118
BZ WBK III o/Poznań