Poleca
Kurs przedstawiciela handlowego
(komplet materiałów + opieka nauczyciela)
Opis kursu:
Wszystkie tajniki jednego z najlepiej opłacanych zawodów – oto co zawiera kurs „Przedstawiciel handlowy”. Chcąc odnosić sukcesy w tej pracy, powinieneś być perfekcyjnie przygotowany do spotkań i rozmów z potencjalnymi klientami, a także umieć opracowywać nowe sposoby ich pozyskiwania, odkrywać nowe grupy docelowe czy zdobywać oferty i realizować specjalne, indywidualne zamówienia.
Po ukończeniu kursu będziesz umiał zastosować potrzebne sprzedawcy elementy marketingu, efektywnie planować swój czas, a także odpowiednio się motywować i stworzyć swój plan rozwoju. Na kursie w wygodny sposób zdobędziesz wiedzę na temat profesjonalnego organizowania spotkań biznesowych i przeprowadzania prezentacji produktu. W materiałach prezentujemy także praktyczne rozwiązania usprawniające pracę przedstawiciela handlowego. W ramach kursu otrzymujesz 14 zeszytów lekcyjnych.
Zalety kursu:
* Uczysz się w komfortowych warunkach – bez stresu i w dowolnie wybranym
czasie oraz miejscu – masz w tym zakresie pełną swobodę
* Przez cały kurs masz zapewnioną opiekę osobistego nauczyciela
* Krok po kroku poznajesz wszystkie aspekty pracy przedstawiciela handlowego
Opieka nauczyciela:
Opieka nauczyciela to bardzo ważny element każdego kursu oferowanego przez ESKK. Twój nauczyciel będzie sprawdzał Twoje prace domowe, wyjaśniał zagadnienia, które sprawiają Ci problemy, i… motywował do nauki. Odrabianie prac domowych nie jest obowiązkowe. Warto jednak korzystać z tej możliwości sprawdzenia postępów w nauce. Nauczyciel nie koryguje jedynie Twoich błędów, lecz na bieżąco śledzi Twoje postępy w nauce, pomaga Ci korzystać z materiałów, udziela stosownych wyjaśnień na pytania i wątpliwości. Jego rolą oprócz motywowania do nauki jest przekazywanie profesjonalnej wiedzy tak, abyś zdobyte umiejętności mógł od razu wykorzystywać w praktyce.
Po ukończeniu kursu otrzymujesz cenny dokument potwierdzający poziom umiejętności zdobytych w trakcie kursu. Świadectwo wystawione przez ESKK – instytucję z 20-letnim doświadczeniem w edukacji na odległość – będzie z pewnością Twoim atutem w czasie poszukiwania pracy.
Egzamin
Absolwent naszego kursu ma możliwość przystąpienia do egzaminu. Twoje umiejętności i wiedza zostają potwierdzone certyfikatem wystawionym przez Polskie Towarzystwo Ekonomiczne Oddział w Poznaniu, organizację o wieloletniej tradycji, zrzeszającą specjalistów – teoretyków i praktyków – w dziedzinie ekonomii.
Warunkiem przystąpienia do egzaminu PTE jest ukończenie kursu i uregulowanie wszelkich należności za otrzymane pakiety lekcyjne. Zakres wiedzy i umiejętności wymagany na egzaminie odpowiada programowi kursu. Egzamin przeprowadzany jest w formie pisemnego testu.
Uwaga!!!!
581 zł taniej, niż w standardowej ofercie!!!
Program kursu:
- Pakiet 1 – lekcja 1
Przedstawiciel handlowy pomostem między firmą. Obowiązki i zadania przedstawiciela handlowego. Mity i sekrety tego zawodu.
- Pakiet 1 – lekcja 2
Rynek i jego orientacja marketingowa. Rynek. Marketing. Otoczenie marketingowe. Konkurencja. Klienci i ich potrzeby. Marketing-mix.
- Pakiet 2 – lekcja 3
Planowanie i organizacja czasu pracy. Efektywne zarządzanie czasem. Ustalanie celów. Zasady sprawnej organizacji czasu. „Złodzieje czasu”. Kontrola realizacji i harmonogramów zadań.
- Pakiet 2 – lekcja 4
Prowadzenie biura. Biuro przedstawiciela handlowego. Zorganizowanie stanowiska pracy. Warsztat pracy. Baza danych o klientach.
- Pakiet 3 – lekcja 5
Komunikacja werbalna – słowo mówione. Komunikacja. Zachowania komunikacyjne. Prowadzenie rozmowy.
- Pakiet 3 – lekcja 6
Komunikacja werbalna – słuchanie, czytanie i pisanie. Słuchanie. Prowadzenie rozmowy. Sekrety superpamięci. Pisanie. Czytanie.
- Pakiet 4 – lekcja 7
Komunikacja niewerbalna – postawa, mimika twarzy, wzrok. Mowa ciała. Postawa. Co mówi twarz? Oczy.
- Pakiet 4 – lekcja 8
Komunikacja niewerbalna – gesty, gospodarowanie przestrzenią, rozpoznawanie nieprawdy. Mowa rąk. Przywitanie. Gospodarowanie przestrzenią. Rozpoznawanie nieprawdy.
- Pakiet 5 – lekcja 9
Źródła informacji o rynku. Znaczenie informacji. Potrzeby informacyjne. Źródła informacji (dane wtórne, dane pierwotne). Bank danych o klientach.
- Pakiet 5 – lekcja 10
Metody pozyskiwania klientów. Trzy kategorie klientów. Proces pozyskiwania klientów. Źródła informacji o klientach. Sposoby nawiązywania pierwszego kontaktu z klientem.
- Pakiet 6 – lekcja 11
Przygotowanie i organizacja spotkania z klientem. Scenariusz spotkania. Materiały pomocnicze. Jak przygotować pomieszczenie i sprzęt? Czy coś nie zakłóci naszego spotkania?
- Pakiet 6 – lekcja 12
Przeprowadzenie prezentacji. Powitanie klienta. Jak przeprowadzić prezentację? Jak przedstawić ofertę? Jak kontrolować reakcje klienta?
- Pakiet 7 – lekcja 13
Argumentowanie i kontrargumentowanie. Pytania. Skuteczna argumentacja. Obiekcje – ich powstawanie i odpieranie.
- Pakiet 7 – lekcja 14
Finalizowanie transakcji Finalizacja sprzedaży – proces budowania porozumienia. Sygnały wysyłane przez klienta. Sposoby finalizowania sprzedaży.
- Pakiet 8 – lekcja 15
Typy klientów i ich obsługa. Typy klientów ze względu na styl komunikacji. Klienci: wzrokowcy, słuchowcy, klienci emocjonalni. Typy klientów według czasu akceptacji nowości. Pozostałe typy klientów. Dostosowanie stylu komunikacji.
- Pakiet 8 – lekcja 16
Współpraca z trudnym klientem. Trudny klient specjalnym klientem. Asertywność.
- Pakiet 9 – lekcja 17
Załatwianie skarg, zażaleń i reklamacji. Jakie prawa ma niezadowolony klient? Jak przyjmować krytykę? Jak krytykować? Dlaczego ludzie składają reklamacje? Jak postępować z klientem, który składa reklamację?
- Pakiet 9 – lekcja 18
Serwis i usługi dodatkowe. Produkt czy korzyść? Jakie usługi wybrać? Jak ograniczyć ryzyko?
- Pakiet 10 – lekcja 19
Troska o zadowolenie i satysfakcję klientów. Klient zadowolony i niezadowolony. Czynniki wpływające na zadowolenie klienta. Pomiar zadowolenia klienta.
- Pakiet 10 – lekcja 20
Klient XXI wieku. Czynniki wpływające na klienta. Pokolenie X – nowa generacja. Wizerunek młodego Polaka.
- Pakiet 11 – lekcja 21
Cechy dobrego przedstawiciela handlowego Rodzaje orientacji marketingowych. Rola sprzedawcy. Profesjonalne umiejętności sprzedawcy. Pożądane cechy osobowości sprzedawcy. Style sprzedawców (efektywne i nieefektywne).
- Pakiet 11 – lekcja 22
Poznanie i doskonalenie samego siebie. Dlaczego należy się doskonalić? Autoanaliza cech sprzedawcy. Ułożenie strategii rozwoju. Wytworzenie własnej „unikatowej propozycji sprzedaży”. Coaching. Kształcenie indywidualne. Wykształcenie umiejętności menedżerskich.
- Pakiet 12 – lekcja 23
Poszukiwanie pracy. Gdzie poszukiwać ofert pracy? Oczekiwania pracodawców. Rozmowa kwalifikacyjna – interview.
- Pakiet 12 – lekcja 24
Korespondencja w sprawach pracowniczych Życiorys (curriculum vitae). List motywacyjny.
- Pakiet 13 – lekcja 25-26
Od czego zleży osobisty sukces. Czynniki wpływające na osiąganie sukcesów, czyli wstęp do wiedzy na temat motywacji. Obraz siebie w funkcjonowaniu społecznym każdego z nas. Motywacja a sprawność działania.
- Pakiet 14 – lekcja 27-28
„Diabeł mnie podkusił”, czyli czym jest motywacja. Definicje motywacji. Teorie motywacji. Ludzka zmienność zachowań.