Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs CorelDRAW X4 PC

19-01-2012, 11:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik netkom24
numer aukcji: 2022911693
Miejscowość Mikołów
Wyświetleń: 8   
Koniec: 26-01-2012 20:08:57
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

    Kurs CorelDRAW X4 PC


   

Opis

Kurs CorelDRAW X4

Chcesz poznać najnowszą wersję Corela? Chcesz poznać narzędzia, które zapewnią Ci niesamowite możliwości tworzenia grafiki? Chcesz tworzyć ulotki, reklamy i inne projekty? Chcesz się dowiedzieć dlaczego z Corela korzystają profesjonaliści na całym świecie? Jeśli na któreś z powyższych pytań odpowiedziałeś tak, to ten kurs jest rozwiązaniem właśnie dla Ciebie!

Samego programu CorelDraw nie trzeba chyba opisywać. Powszechnie wiadomo, że jest to najbardziej popularny program do tworzenia grafiki wektorowej. Można w nim stworzyć właściwie wszystko: od materiałów reklamowych po grafikę na strony internetowe. Od jakiegoś czasu na rynku dostępna jest najnowsza wersja oznaczona numerem X4. Wprowadzono w niej wiele ułatwień w interfejsie oraz dodano nowe narzędzia. I właśnie na tej najnowszej wersji oparliśmy nasz kurs.

Być może już teraz chciałbyś zabrać się za tworzenie projektów ale nigdy nie miałeś do czynienia z Corelem? To nie problem! Z nami poznasz wszystkie najważniejsze narzędzia krok po kroku.

Na początku kursu poznasz interfejs programu, dowiesz się jak zmieniać widok czy jak prawidłowo ustawić stronę. Potem przejdziemy do tworzenia obiektów. Poznasz wiele narzędzi do tworzenia zarówno prostych jak i bardziej złożonych kształtów. Następny krok to wprowadzanie różnych modyfikacji. Tutaj naprawdę się przekonasz jakie możliwości tkwią w Corelu. Dowiesz się również jak stosować ciekawe efekty, dzięki którym stworzysz niepowtarzalne projekty. Oczywiście to nie koniec. Pokażemy Ci także jak zapisać oraz jak eksportować projekt z Corela do innych programów.

Zaczynasz od podstaw? A może znasz już Corela i chciałbyś po prostu poznać najnowszą wersję? Z pewnością w kursie znajdziesz coś dla siebie! Pewnie zadajesz sobie teraz pytanie: dlaczego miałbym z takiego kursu skorzystać? Na to pytanie musisz chyba sam sobie odpowiedzieć.

  • Być może korzystałeś z jakiś książek dotyczących Corela, które są pisanie trudnym językiem i nie są w stanie wyjaśnić wielu zagadnień. Nasz kurs składa się z ponad 50 filmów z komentarzem lektora. Tutaj wszystko przejrzyście widać na ekranie i możesz się uczyć Corela siedząc wygodnie przed ekranem monitora.
  • Być może chcesz zabrać się za tworzenie własnych projektów w Corelu
  • Być może chcesz oszczędzić pieniądze i samemu zaprojektować wizytówki, ulotki czy reklamy własnej firmy. Nie trzeba chyba dodawać że Corel idealnie się do tego nadaje.
  • Być może chcesz zarabiać na tworzeniu grafiki tak jak tysiące ludzi na całym świecie.
  • A może po prostu interesujesz się tym tematem i chcesz poznać CorelDraw dla własnej satysfakcji.

Chyba każdy powód jest dobry zwłaszcza że nauka z wykorzystaniem naszego kursu ma kilka niewątpliwych zalet:

  • Kurs składa się z ponad 5 godzin filmów. Zamiast przeszukiwać sterty książek po prostu wkładasz płytę z kursem do napędu i oglądasz interesujące Cię rozdziały.
  • Wszystkie filmy mają komentarz lektora, który wyjaśni Ci nawet najbardziej skomplikowane zagadnienia. Wszystko podane jak na talerzu. Nie musisz się domyślać "co autor miał na myśli".
  • Oszczędzasz czas - po co przeszukiwać internet w poszukiwaniu informacji, których aktualność i wiarygodność często jest wątpliwa.
  • Oszczędzasz pieniądze - po co wydawać spore sumy na szkolenia stacjonarne, które często odbywają się w niedogodnym miejscu lub terminie. Płytę z kursem odtwarzasz we własnym domu kiedy tylko zechcesz.
  • Na koniec warto również wspomnieć, że nasz kurs to właściwie jedyna pozycja na rynku dotycząca programu CorelDraw w najnowszej wersji X4.

Pomimo tego, że kurs dotyczy wersji X4, niemal wszystkie zawarte w nim informacje można wykorzystać w starszych wersjach Corela. To czego się nauczysz przyda Ci się praktycznie w każdej wersji programu!

 

Całkowita liczba filmów: 54

Czas trwania: 5 h

 

 

 

SPIS TREŚCI

 

Wstęp

Na początku proponujemy Ci kilka rozdziałów, które pozwolą Ci się zaznajomić z Corelem. Poznasz nowości wersji X4. Dowiesz się również jakie są różnice pomiędzy grafiką wektorową a bitmapową.

1. Podstawy Corela (02:45)

2. Pierwsze uruchomienie (05:44)

3. Nowości w wersji X4 (03:22)

4. Różnice pomiędzy grafiką wektorową a bitmapową (03:51)

 

Interfejs

W kilku kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z interfejsem. Dowiesz się jak otwierać i zapisywać pliki z projektami, jak korzystać z szablonów czy jak zmienić ustawienia strony. Pokażemy Ci również jak zmieniać widoki w Twoim projekcie. Wszystko po to żeby Cię dobrze przygotować do dalszej pracy z Corelem.

5. Otwieranie i zapisywanie plików (06:11)

6. Podstawy interfejsu (07:34)

7. Układ strony (06:49)

8. Prowadnice i przyciąganie (04:18)

9. Opcje widoku (04:58)

 

Tworzenie obiektów

Wreszcie przechodzimy do konkretów. Tutaj dowiesz się wszystkiego co się wiąże z tworzeniem obiektów. Zaczniemy od tworzenia prostych kształtów: prostokątów, elips i wielokątów. Potem będziemy tworzyli linie: proste, krzywe i łamane. Przekonasz się, że nawet z tych prostych kształtów można stworzyć ciekawe rzeczy. Dowiesz się również jak korzystać z gotowych kształtów w programie Corel.

10. Tworzenie prostych obiektów (08:44)

11. Inteligentne rysowanie (02:55)

12. Kształty dokładne (07:40)

13. Tworzenie linii (08:30)

 

Manipulacje na obiektach

Umiesz już tworzyć obiekty to teraz dowiesz się jak nimi manipulować. Nauczysz się zaznaczać obiekty w wygodny sposób, dowiesz się również jak zmieniać ich rozmiary. Poznasz także wszystko co się wiąże z kopiowaniem. Dowiesz się na przykład jak szybko utworzyć dużą liczbę kopii jednego obiektu. Taska wiedza zawsze może się przydać.

14. Zaznaczanie (04:57)

15. Przesuwanie i skalowanie (06:24)

16. Obracanie (04:12)

17. Grupowanie (03:58)

18. Kopiowanie (05:13)

19. Klonowanie i duplikowanie (07:01)

20. Zrób krok i powtórz (03:01)

21. Rozmieszczanie obiektów (08:37)

22. Symbole (04:09)

 

Modyfikacje obiektów

Skoro już utworzyliśmy jakieś obiekty to teraz możemy je dowolnie modyfikować. I to będzie właśnie nas interesowało w kilku kolejnych rozdziałach. Pokażemy Ci na przykład jak ze zwykłego prostokąta zrobić obiekt o dowolnym kształcie. Poznasz również narzędzia służące do cięcia obiektów na mniejsze fragmenty.

23. Narzędzie kształt (08:13)

24. Zamiana na krzywe (04:02)

25. Kształtowanie (07:03)

26. Szybkie kadrowanie (03:07)

27. Nóż i gumka (04:02)

28. Pędzel rozmazujący i chropowaty (05:39)

29. Perspektywa (03:22)

 

Praca z kolorami

Kolory to podstawowy element każdego projektu. Dlatego poświęciliśmy im aż cztery rozdziały. Dowiesz się jak korzystać z palety gotowych kolorów oraz jak utworzyć własne unikalne barwy. Przekonasz się, że wnętrze każdego obiektu można wypełnić nie tylko jednolitym kolorem ale również dowolnym deseniem. Pokażemy Ci również jak przenosić kolory z jednego obiektu do drugiego.

30. Kolor wypełnienia (11:34)

31. Kolor konturu (05:39)

32. Narzędzie pipeta (04:51)

33. Inteligentne wypełnienie (04:13)

 

Tekst

Dotychczas opanowałeś tworzenie obiektów typowo graficznych. Dlatego nadszedł czas aby zająć się tekstem. Poznasz m.in. różnice pomiędzy tekstem akapitowym a ozdobnym. Dowiesz się, który z nich należy stosować w danej sytuacji. Oczywiście pokażemy Ci również jak formatować tekst w Corelu. Na koniec dowiesz się jak dzielić tekst na dowolną liczbę kolumn.

34. Tekst ozdobny (04:13)

35. Tekst akapitowy (05:02)

36. Tekst na ścieżce (06:50)

37. Formatowanie znaków (05:13)

38. Podział tekstu na kolumny (05:13)

 

Bitmapy

CorelDraw to zasadniczo program do tworzenia grafiki wektorowej. Nie oznacza to jednak że w swoich projektach nie możesz stosować bitmap czyli na przykład zwykłych obrazków. Dlatego w trzech rozdziałach postaramy Ci się przekazać najważniejsze rzeczy związane z bitmapami. Dowiesz się na przykład: jak dodawać bitmapę do projektu, jak ją wykadrować oraz jak zmienić jej rozmiary. Poznasz również wiele ciekawych efektów związanych z bitmapami, które będziesz mógł zastosować w swoich projektach.

39. Bitmapy - podstawy (02:34)

40. Kadrowanie (04:35)

41. Bitmapy - efekty (10:24)

 

Narzędzia interakcyjne

Narzędzia interakcyjne to wspaniała rzecz. Dają właściwie nieograniczone możliwości kształtowania i modyfikacji obiektów. Dlatego w tych rozdziałach poznasz aż 7 różnych narzędzi interakcyjnych. Przekonasz się, że nie są trudne w obsłudze i że można za ich pomocą osiągnąć wspaniałe efekty.

42. Interakcyjne wypełnienie (04:19)

43. Interakcyjna metamorfoza (03:38)

44. Interakcyjny obrys (03:37)

45. Interakcyjne zniekształcenie (03:20)

46. Interakcyjny cień (03:55)

47. Interakcyjna głębia (05:46)

48. Interakcyjna przezroczystość (05:19)

 

Warstwy

Warstwy to doskonały sposób na zorganizowanie i uporządkowanie większej liczby obiektów. Przydają się bardzo jeśli zamierzasz pracować nad jakimś złożonym, rozbudowanym projektem. Dlatego w dwóch rozdziałach pokażemy Ci najważniejsze rzeczy związane z warstwami. Dowiesz się jak tworzyć nowe warstwy, jak umieszczać na nich obiekty oraz jak zmieniać ich kolejność. Wszystko po to żeby praca na warstwach nie sprawiała Ci żadnego problemu.

49. Stosowanie warstw (08:24)

50. Warstwa główna (03:56)

 

Efekty

Tym razem poznasz dwa przydatne efekty: soczewka i faza. Szczególnie pierwszy z nich daje bardzo ciekawe możliwości. Zresztą sam się o tym przekonasz po obejrzeniu właściwego rozdziału.

51. Soczewka (05:53)

52. Faza (03:03)

 

Dodatki

W ostatnich rozdziałach omówimy dwa bardzo ważne tematy. Na początku poznasz najważniejsze rzeczy związane z wydrukiem projektu. Następnie przejdziemy do eksportowania. Dowiesz się m.in. jak zapisać projekt w formacie PDF, jak przenieść go do innych programów oraz jak zapisać go w postaci mapy bitowej.

53. Drukowanie dokumentu (04:40)

54. Eksport do innych formatów (10:29)

Wymagania systemowe

Procesor 1GHz, 256 MB RAM, Windows 9.x/Me/XP/Vista/7, MAC OS, Linux, dowolna przeglądarka internetowa, Adobe Flash Player 9.0 lub nowszy, rozdzielczość ekranu 1024x768, karta dźwiękowa, głośniki