|
Sprzedający
O mnie
Inne moje aukcje
Inni o mnie
Dodaj do ulubionych
Kontakt
Zadaj pytanie sprzedającemu
Tel.: 0 606 [zasłonięte] 729
e-mail
skype
Czas dostawy
Paczka pocztowa ekonomiczna do 14 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa do 3 dni roboczych
Odbiór osobisty książek: Ksiegarnia WITMIR 03-550 Warszawa ul. Remiszewska 1 lok. 2 tel. 22 [zasłonięte] 40
|
|
|
Kurs CorelDRAW X4 wydawnictwo: Mark-Soft Wydawnictwo
oprawa box DVD
Kategoria:
Graficzne
Producent:
Wydawnictwo Strefa Kursów
Opakowanie:
box DVD
Wersja językowa:
polska
Wymagania systemowe:
Procesor 1GHz, 256 MB RAM, Windows 9.x/Me/XP/Vista/7, MAC OS,
Linux, dowolna przeglądarka internetowa, Adobe Flash Player 9.0 lub
nowszy, rozdzielczość ekranu 1024x768, karta dźwiękowa, głośniki Chcesz
poznać najnowszą wersję Corela? Chcesz poznać narzędzia, które zapewnią
Ci niesamowite możliwości tworzenia grafiki? Chcesz tworzyć ulotki,
reklamy i inne projekty? Chcesz się dowiedzieć dlaczego z Corela
korzystają profesjonaliści na całym świecie? Jeśli na któreś z
powyższych pytań odpowiedziałeś tak, to ten kurs jest rozwiązaniem
właśnie dla Ciebie!
Samego
programu CorelDraw nie trzeba chyba opisywać. Powszechnie wiadomo, że
jest to najbardziej popularny program do tworzenia grafiki wektorowej.
Można w nim stworzyć właściwie wszystko: od materiałów reklamowych po
grafikę na strony internetowe. Od jakiegoś czasu na rynku dostępna jest
najnowsza wersja oznaczona numerem X4. Wprowadzono w niej wiele ułatwień
w interfejsie oraz dodano nowe narzędzia. I właśnie na tej najnowszej
wersji oparliśmy nasz kurs.
Być
może już teraz chciałbyś zabrać się za tworzenie projektów ale nigdy
nie miałeś do czynienia z Corelem? To nie problem! Z nami poznasz
wszystkie najważniejsze narzędzia krok po kroku.
Na
początku kursu poznasz interfejs programu, dowiesz się jak zmieniać
widok czy jak prawidłowo ustawić stronę. Potem przejdziemy do tworzenia
obiektów. Poznasz wiele narzędzi do tworzenia zarówno prostych jak i
bardziej złożonych kształtów. Następny krok to wprowadzanie różnych
modyfikacji. Tutaj naprawdę się przekonasz jakie możliwości tkwią w
Corelu. Dowiesz się również jak stosować ciekawe efekty, dzięki którym
stworzysz niepowtarzalne projekty. Oczywiście to nie koniec. Pokażemy Ci
także jak zapisać oraz jak eksportować projekt z Corela do innych
programów.
Zaczynasz
od podstaw? A może znasz już Corela i chciałbyś po prostu poznać
najnowszą wersję? Z pewnością w kursie znajdziesz coś dla siebie! Pewnie
zadajesz sobie teraz pytanie: dlaczego miałbym z takiego kursu
skorzystać? Na to pytanie musisz chyba sam sobie odpowiedzieć.
- Być może
korzystałeś z jakiś książek dotyczących Corela, które są pisanie trudnym
językiem i nie są w stanie wyjaśnić wielu zagadnień. Nasz kurs składa
się z ponad 50 filmów z komentarzem lektora. Tutaj wszystko przejrzyście
widać na ekranie i możesz się uczyć Corela siedząc wygodnie przed
ekranem monitora.
- Być może chcesz zabrać się za tworzenie własnych projektów w Corelu
- Być może chcesz
oszczędzić pieniądze i samemu zaprojektować wizytówki, ulotki czy
reklamy własnej firmy. Nie trzeba chyba dodawać że Corel idealnie się do
tego nadaje.
- Być może chcesz zarabiać na tworzeniu grafiki tak jak tysiące ludzi na całym świecie.
- A może po prostu interesujesz się tym tematem i chcesz poznać CorelDraw dla własnej satysfakcji.
Chyba każdy powód jest dobry zwłaszcza że nauka z wykorzystaniem naszego kursu ma kilka niewątpliwych zalet:
- Kurs składa się z
ponad 5 godzin filmów. Zamiast przeszukiwać sterty książek po prostu
wkładasz płytę z kursem do napędu i oglądasz interesujące Cię rozdziały.
- Wszystkie filmy
mają komentarz lektora, który wyjaśni Ci nawet najbardziej skomplikowane
zagadnienia. Wszystko podane jak na talerzu. Nie musisz się domyślać
"co autor miał na myśli".
- Oszczędzasz czas -
po co przeszukiwać internet w poszukiwaniu informacji, których
aktualność i wiarygodność często jest wątpliwa.
- Oszczędzasz
pieniądze - po co wydawać spore sumy na szkolenia stacjonarne, które
często odbywają się w niedogodnym miejscu lub terminie. Płytę z kursem
odtwarzasz we własnym domu kiedy tylko zechcesz.
- Na koniec warto
również wspomnieć, że nasz kurs to właściwie jedyna pozycja na rynku
dotycząca programu CorelDraw w najnowszej wersji X4.
Pomimo
tego, że kurs dotyczy wersji X4, niemal wszystkie zawarte w nim
informacje można wykorzystać w starszych wersjach Corela. To czego się
nauczysz przyda Ci się praktycznie w każdej wersji programu!
Całkowita liczba filmów: 54
Czas trwania: 5 h
Wstęp
Na
początku proponujemy Ci kilka rozdziałów, które pozwolą Ci się
zaznajomić z Corelem. Poznasz nowości wersji X4. Dowiesz się również
jakie są różnice pomiędzy grafiką wektorową a bitmapową.
1. Podstawy Corela (02:45)
2. Pierwsze uruchomienie (05:44)
3. Nowości w wersji X4 (03:22)
4. Różnice pomiędzy grafiką wektorową a bitmapową (03:51)
Interfejs
W
kilku kolejnych rozdziałach zaznajomisz się z interfejsem. Dowiesz się
jak otwierać i zapisywać pliki z projektami, jak korzystać z szablonów
czy jak zmienić ustawienia strony. Pokażemy Ci również jak zmieniać
widoki w Twoim projekcie. Wszystko po to żeby Cię dobrze przygotować do
dalszej pracy z Corelem.
5. Otwieranie i zapisywanie plików (06:11)
6. Podstawy interfejsu (07:34)
7. Układ strony (06:49)
8. Prowadnice i przyciąganie (04:18)
9. Opcje widoku (04:58)
Tworzenie obiektów
Wreszcie
przechodzimy do konkretów. Tutaj dowiesz się wszystkiego co się wiąże z
tworzeniem obiektów. Zaczniemy od tworzenia prostych kształtów:
prostokątów, elips i wielokątów. Potem będziemy tworzyli linie: proste,
krzywe i łamane. Przekonasz się, że nawet z tych prostych kształtów
można stworzyć ciekawe rzeczy. Dowiesz się również jak korzystać z
gotowych kształtów w programie Corel.
10. Tworzenie prostych obiektów (08:44)
11. Inteligentne rysowanie (02:55)
12. Kształty dokładne (07:40)
13. Tworzenie linii (08:30)
Manipulacje na obiektach
Umiesz
już tworzyć obiekty to teraz dowiesz się jak nimi manipulować. Nauczysz
się zaznaczać obiekty w wygodny sposób, dowiesz się również jak
zmieniać ich rozmiary. Poznasz także wszystko co się wiąże z
kopiowaniem. Dowiesz się na przykład jak szybko utworzyć dużą liczbę
kopii jednego obiektu. Taska wiedza zawsze może się przydać.
14. Zaznaczanie (04:57)
15. Przesuwanie i skalowanie (06:24)
16. Obracanie (04:12)
17. Grupowanie (03:58)
18. Kopiowanie (05:13)
19. Klonowanie i duplikowanie (07:01)
20. Zrób krok i powtórz (03:01)
21. Rozmieszczanie obiektów (08:37)
22. Symbole (04:09)
Modyfikacje obiektów
Skoro
już utworzyliśmy jakieś obiekty to teraz możemy je dowolnie
modyfikować. I to będzie właśnie nas interesowało w kilku kolejnych
rozdziałach. Pokażemy Ci na przykład jak ze zwykłego prostokąta zrobić
obiekt o dowolnym kształcie. Poznasz również narzędzia służące do cięcia
obiektów na mniejsze fragmenty.
23. Narzędzie kształt (08:13)
24. Zamiana na krzywe (04:02)
25. Kształtowanie (07:03)
26. Szybkie kadrowanie (03:07)
27. Nóż i gumka (04:02)
28. Pędzel rozmazujący i chropowaty (05:39)
29. Perspektywa (03:22)
Praca z kolorami
Kolory
to podstawowy element każdego projektu. Dlatego poświęciliśmy im aż
cztery rozdziały. Dowiesz się jak korzystać z palety gotowych kolorów
oraz jak utworzyć własne unikalne barwy. Przekonasz się, że wnętrze
każdego obiektu można wypełnić nie tylko jednolitym kolorem ale również
dowolnym deseniem. Pokażemy Ci również jak przenosić kolory z jednego
obiektu do drugiego.
30. Kolor wypełnienia (11:34)
31. Kolor konturu (05:39)
32. Narzędzie pipeta (04:51)
33. Inteligentne wypełnienie (04:13)
Tekst
Dotychczas
opanowałeś tworzenie obiektów typowo graficznych. Dlatego nadszedł czas
aby zająć się tekstem. Poznasz m.in. różnice pomiędzy tekstem
akapitowym a ozdobnym. Dowiesz się, który z nich należy stosować w danej
sytuacji. Oczywiście pokażemy Ci również jak formatować tekst w Corelu.
Na koniec dowiesz się jak dzielić tekst na dowolną liczbę kolumn.
34. Tekst ozdobny (04:13)
35. Tekst akapitowy (05:02)
36. Tekst na ścieżce (06:50)
37. Formatowanie znaków (05:13)
38. Podział tekstu na kolumny (05:13)
Bitmapy
CorelDraw
to zasadniczo program do tworzenia grafiki wektorowej. Nie oznacza to
jednak że w swoich projektach nie możesz stosować bitmap czyli na
przykład zwykłych obrazków. Dlatego w trzech rozdziałach postaramy Ci
się przekazać najważniejsze rzeczy związane z bitmapami. Dowiesz się na
przykład: jak dodawać bitmapę do projektu, jak ją wykadrować oraz jak
zmienić jej rozmiary. Poznasz również wiele ciekawych efektów związanych
z bitmapami, które będziesz mógł zastosować w swoich projektach.
39. Bitmapy - podstawy (02:34)
40. Kadrowanie (04:35)
41. Bitmapy - efekty (10:24)
Narzędzia interakcyjne
Narzędzia
interakcyjne to wspaniała rzecz. Dają właściwie nieograniczone
możliwości kształtowania i modyfikacji obiektów. Dlatego w tych
rozdziałach poznasz aż 7 różnych narzędzi interakcyjnych. Przekonasz
się, że nie są trudne w obsłudze i że można za ich pomocą osiągnąć
wspaniałe efekty.
42. Interakcyjne wypełnienie (04:19)
43. Interakcyjna metamorfoza (03:38)
44. Interakcyjny obrys (03:37)
45. Interakcyjne zniekształcenie (03:20)
46. Interakcyjny cień (03:55)
47. Interakcyjna głębia (05:46)
48. Interakcyjna przezroczystość (05:19)
Warstwy
Warstwy
to doskonały sposób na zorganizowanie i uporządkowanie większej liczby
obiektów. Przydają się bardzo jeśli zamierzasz pracować nad jakimś
złożonym, rozbudowanym projektem. Dlatego w dwóch rozdziałach pokażemy
Ci najważniejsze rzeczy związane z warstwami. Dowiesz się jak tworzyć
nowe warstwy, jak umieszczać na nich obiekty oraz jak zmieniać ich
kolejność. Wszystko po to żeby praca na warstwach nie sprawiała Ci
żadnego problemu.
49. Stosowanie warstw (08:24)
50. Warstwa główna (03:56)
Efekty
Tym
razem poznasz dwa przydatne efekty: soczewka i faza. Szczególnie
pierwszy z nich daje bardzo ciekawe możliwości. Zresztą sam się o tym
przekonasz po obejrzeniu właściwego rozdziału.
51. Soczewka (05:53)
52. Faza (03:03)
Dodatki
W
ostatnich rozdziałach omówimy dwa bardzo ważne tematy. Na początku
poznasz najważniejsze rzeczy związane z wydrukiem projektu. Następnie
przejdziemy do eksportowania. Dowiesz się m.in. jak zapisać projekt w
formacie PDF, jak przenieść go do innych programów oraz jak zapisać go w
postaci mapy bitowej.
53. Drukowanie dokumentu (04:40)
54. Eksport do innych formatów (10:29)
|