Poznaj szybko najważniejsze narzędzia programu Blender.
- Chcesz w jeden wieczór poznać najistotniejsze narzędzia Blendera?
- Potrzebujesz kursu, który szybko wprowadzi cię w świat modelowania, teksturowania czy tworzenia animacji?
- Chcesz szybko rozpocząć pracę nie przejmując się żadnymi złożonymi funkcjami czy opcjami?
Dla kogo jest ten kurs?
Kurs przeznaczony jest dla osób, które chcą szybko rozpocząć przygodę z modelowaniem 3D i poznać od podstaw najważniejsze narzędzia programu Blender.
Czego się nauczysz z tym kursem?
W krótkim czasie opanujesz wszystkie istotne narzędzia i techniki pracy. Zdobędziesz solidne podstawy, które pozwolą ci bez problemu rozpocząć pracę. To doskonały punkt wyjścia do dalszego rozwijania swoich umiejętności.
Co znajduje się w kursie?
Kurs zawiera aż 7 i pół godziny filmów instruktażowych. Omawiamy w nich wszystkie najważniejsze aspekty programu Blender.
Wybrane tematy:
- Omówienie interfejsu i najważniejszych opcji programu.
- Tworzenie i edycja siatek.
- Omówienie najczęściej używanych modyfikatorów.
- Praca z kamerami.
- Podstawy tworzenia animacji.
- Ustawienia i edycja materiałów.
- Najważniejsze narzędzia i opcje nakładania tekstur.
- Renderowanie sceny.
Wszystkie materiały, z których korzystamy dołączone zostały do kursu.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Kurs stworzony został z użyciem programu Blender w wersji 2.6. Jeśli chcesz poszerzyć swoją wiedzę to zawsze możesz skorzystać z innych kursów w naszej ofercie na temat Blendera.
Początek i podstawy
Wstęp 3m 21s
Pobranie i instalacja 3m 36s
Wstęp do interfejsu 7m 27s
Konfiguracja programu: Interface i Editing 7m 52s
Konfiguracja programu: Pozostałe zakładki 10m 47s
Własny obszar pracy 8m 36s
Wstęp do widoku 3D 9m 34s
Nawigacja w przestrzeni 6m 33s
Outliner i warstwy 9m 43s
Sceny, grupy i hierarchia 11m 21s
Transformacja obiektów 10m 16s
Obiekty w widoku 3D, zaznaczanie i Origin 13m 02s
Punkt Pivot i dociąganie do siatki 12m 11s
Tworzenie siatki 10m 54s
Zaznaczanie elementów siatki 9m 58s
Edycja siatki 12m 23s
Tryb rzeźbienia 11m 00s
Edycja proporcjonalna i modyfikatory 13m 44s
Wytłaczanie 8m 55s
Dzielenie siatki 6m 31s
Łączenie obiektów i ich elementów 10m 18s
Pozostałe techniki edycji 13m 27s
Tworzymy tekst 6m 32s
Materiały, tekstury i światło
Kolorowanie obiektów 8m 38s
Diffuse Shaders i Specularity 12m 37s
Shading i przeźroczystość 11m 31s
Materiały dla zaawansowanych 13m 04s
Podstawy pracy z teksturami 11m 04s
Własna grafika jako tekstura 12m 10s
Tekstura w rozbudowanych modelach 13m 20s
Tekstura modelująca powierzchnię obiektu 8m 32s
Podstawy pracy ze światłem 10m 05s
Typy światła 10m 31s
Zarządzanie cieniem 10m 06s
Tworzymy niebo: Gradient i Tekstura 10m 00s
Tworzymy niebo: Światło słoneczne 12m 17s
Podstawy pracy z kamerą 12m 48s
Cele i rozmycie 11m 10s
Ostrość 11m 26s
Oś czasu 13m 26s
Ścieżki i właściwości dodatkowe 12m 33s
Edycja animacji 11m 13s
Zapis i rendering 9m 07s