Kurs Blender - szybki start
wydawnictwo: MARK-SOFT Kursy Video
ISBN:[zasłonięte]978-83215-29-3
oprawa pudełko na DVD
czas trwania: 7,5 godziny
zawiera: DVD
Ilość filmów: 43
Dźwięk: Lektor polski
Wymagania: win linux mac
Blender to doskonały i darmowy program, za pomocą którego stworzysz
grafikę 3D, animacje i film. Oferuje praktycznie
nieograniczone możliwości i jest używany przez szeroką rzeszą użytkowników na całym świecie.Z naszym kursem poznasz najważniejsze narzędzia programu dosłownie w jeden wieczór. W kursie omawiamy m.in:
- Interfejs i konfigurację Blendera.
- Pracę z kamerą i tworzenie animacji.
- Tworzenie i edycję siatek.
- Najważniejsze modyfikatory.
- Opcje materiałów.
- Nakładanie tekstur.
- Renderowanie sceny.
To czego się nauczysz jest doskonałym punktem wyjścia do dalszego rozwijania umiejętności. Z kursem
„Blender – szybki start” zdobędziesz solidne podstawy, które pozwolą Ci szybko rozpocząć pracę. Jeśli zapragniesz poszerzyć swoją wiedzę, to zawsze możesz skorzystać z innych kursów z naszej oferty.
Początek i podstawy Wstęp 3m 21s Pobranie i instalacja 3m 36s Wstęp do interfejsu 7m 27s Konfiguracja programu: Interface i Editing 7m 52s Konfiguracja programu: Pozostałe zakładki 10m 47s Własny obszar pracy 8m 36s Wstęp do widoku 3D 9m 34s Nawigacja w przestrzeni 6m 33s Outliner i warstwy 9m 43s Sceny, grupy i hierarchia 11m 21s
Obiekty i modele Transformacja obiektów 10m 16s Obiekty w widoku 3D, zaznaczanie i Origin 13m 02s Punkt Pivot i dociąganie do siatki 12m 11s Tworzenie siatki 10m 54s Zaznaczanie elementów siatki 9m 58s Edycja siatki 12m 23s Tryb rzeźbienia 11m 00s Edycja proporcjonalna i modyfikatory 13m 44s Wytłaczanie 8m 55s Dzielenie siatki 6m 31s Łączenie obiektów i ich elementów 10m 18s Pozostałe techniki edycji 13m 27s Tworzymy tekst 6m 32s
Materiały, tekstury i światło Kolorowanie obiektów 8m 38s Diffuse Shaders i Specularity 12m 37s Shading i przeźroczystość 11m 31s Materiały dla zaawansowanych 13m 04s Podstawy pracy z teksturami 11m 04s Własna grafika jako tekstura 12m 10s Tekstura w rozbudowanych modelach 13m 20s Tekstura modelująca powierzchnię obiektu 8m 32s Podstawy pracy ze światłem 10m 05s Typy światła 10m 31s Zarządzanie cieniem 10m 06s Tworzymy niebo: Gradient i Tekstura 10m 00s Tworzymy niebo: Światło słoneczne 12m 17s
Kamera Podstawy pracy z kamerą 12m 48s Cele i rozmycie 11m 10s Ostrość 11m 26s
Animacja Oś czasu 13m 26s Ścieżki i właściwości dodatkowe 12m 33s Edycja animacji 11m 13s Zapis i rendering 9m 07s
Zobacz nasze pozostałe aukcje:
|