Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs Blender - szybki start

02-06-2014, 9:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59.90 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 4207277539
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 02-06-2014, 9:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.35 [kg]
Rodzaj: BOX

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • czas trwania:
    7,5 godziny
  • zawiera:
    DVD
  • dostępność:
    wysyłka w 24h
  • Ilość filmów: 43
  • Dźwięk: Lektor polski
  • Wymagania: winlinuxmac
  • ISBN:[zasłonięte]978-83215-29-3

Blender to doskonały i darmowy program, za pomocą którego stworzysz grafikę 3D, animacje i film. Oferuje praktycznie nieograniczone możliwości i jest używany przez szeroką rzeszą użytkowników na całym świecie.

Z naszym kursem poznasz najważniejsze narzędzia programu dosłownie w jeden wieczór.
W kursie omawiamy m.in:

  • Interfejs i konfigurację Blendera.
  • Pracę z kamerą i tworzenie animacji.
  • Tworzenie i edycję siatek.
  • Najważniejsze modyfikatory.
  • Opcje materiałów.
  • Nakładanie tekstur.
  • Renderowanie sceny.

To czego się nauczysz jest doskonałym punktem wyjścia do dalszego rozwijania umiejętności. Z kursem „Blender – szybki start” zdobędziesz solidne podstawy, które pozwolą Ci szybko rozpocząć pracę. Jeśli zapragniesz poszerzyć swoją wiedzę, to zawsze możesz skorzystać z innych kursów z naszej oferty.

Początek i podstawy

Wstęp 3m 21s
Pobranie i instalacja 3m 36s
Wstęp do interfejsu 7m 27s
Konfiguracja programu : Interface i Editing 7m 52s
Konfiguracja programu : Pozostałe zakładki 10m 47s
Własny obszar pracy 8m 36s
Wstęp do widoku 3D 9m 34s
Nawigacja w przestrzeni 6m 33s
Outliner i warstwy 9m 43s
Sceny, grupy i hierarchia 11m 21s
Obiekty i modele
Transformacja obiektów 10m 16s
Obiekty w widoku 3D, zaznaczanie i Origin 13m 02s
Punkt Pivot i dociąganie do siatki 12m 11s
Tworzenie siatki 10m 54s
Zaznaczanie elementów siatki 9m 58s
Edycja siatki 12m 23s
Tryb rzeźbienia 11m 00s
Edycja proporcjonalna i modyfikatory 13m 44s
Wytłaczanie 8m 55s
Dzielenie siatki 6m 31s
Łączenie obiektów i ich elementów 10m 18s
Pozostałe techniki edycji 13m 27s
Tworzymy tekst 6m 32s
Materiały, tekstury i światło
Kolorowanie obiektów 8m 38s
Diffuse Shaders i Specularity 12m 37s
Shading i przeźroczystość 11m 31s
Materiały dla zaawansowanych 13m 04s
Podstawy pracy z teksturami 11m 04s
Własna grafika jako tekstura 12m 10s
Tekstura w rozbudowanych modelach 13m 20s
Tekstura modelująca powierzchnię obiektu 8m 32s
Podstawy pracy ze światłem 10m 05s
Typy światła 10m 31s
Zarządzanie cieniem 10m 06s
Tworzymy niebo : Gradient i Tekstura 10m 00s
Tworzymy niebo : Światło słoneczne 12m 17s
Kamera
Podstawy pracy z kamerą 12m 48s
Cele i rozmycie 11m 10s
Ostrość 11m 26s
Animacja
Oś czasu 13m 26s
Ścieżki i właściwości dodatkowe 12m 33s
Edycja animacji 11m 13s
Zapis i rendering 9m 07s