Kurs Blender - szybki start
wydawnictwo: MARK-SOFT Kursy Video
ISBN:[zasłonięte]978-83215-29-3
oprawa pudełko na DVD
czas trwania: 7,5 godziny
zawiera: DVD
Ilość filmów: 43
Dźwięk: Lektor polski
Wymagania: win linux mac
Zobacz darmowe fragmenty:
Blender to doskonały i darmowy program, za pomocą którego stworzysz grafikę 3D, animacje i film. Oferuje praktycznie nieograniczone możliwości i jest używany przez szeroką rzeszą użytkowników na całym świecie.Z naszym kursem poznasz najważniejsze narzędzia programu dosłownie w jeden wieczór. W kursie omawiamy m.in:
- Interfejs i konfigurację Blendera.
- Pracę z kamerą i tworzenie animacji.
- Tworzenie i edycję siatek.
- Najważniejsze modyfikatory.
- Opcje materiałów.
- Nakładanie tekstur.
- Renderowanie sceny.
Rozpocznij przygodę z 3D
Nie bój się! Gwarantujemy Ci, że i Ty możesz rozpocząć pracę z programem do modelowania 3D. Opanujesz wszystko co najważniejsze w jeden wieczór.
Solidne podstawy
Zapoznaj się z interfejsem programu w kilka chwil i skonfiguruj Blendera pod własne potrzeby. Projektuj z przyjemnością!
Olbrzymie możliwości
Poznaj najważnejsze narzędzia jakie oferuje Blender. Naucz się jak tworzyć obiekty 3D, twórz i edytuj siatki oraz zastosuj ciekawe modyfikatory.
Dołącz do fanów Blendera
Program ten na pewno spełni Twoje oczekiwania, gdyż jest on darmowy a dodatkowo można stworzyć w nim naprawdę wiele np. grafikę 3D, animację czy film.
Stwórz ciekawą animację
Pracuj z kamerą, zmień rozmycie i ostrość. Twórz doskonałe animacje, wyrenderuj je i pochwal się znajomym swoją pracą!
Zmień wygląd obiektów 3D
Opanuj nakładanie tekstur, poznaj opcje materiałów oraz baw się światłami, a Twoje obiekty będą bardziej realne! Zacznij już dziś!
To czego się nauczysz jest doskonałym punktem wyjścia do dalszego rozwijania umiejętności. Z kursem „Blender – szybki start” zdobędziesz solidne podstawy, które pozwolą Ci szybko rozpocząć pracę. Jeśli zapragniesz poszerzyć swoją wiedzę, to zawsze możesz skorzystać z innych kursów z naszej oferty.
Początek i podstawy
Wstęp 3m 21s
Pobranie i instalacja 3m 36s
Wstęp do interfejsu 7m 27s
Konfiguracja programu: Interface i Editing 7m 52s
Konfiguracja programu: Pozostałe zakładki 10m 47s
Własny obszar pracy 8m 36s
Wstęp do widoku 3D 9m 34s
Nawigacja w przestrzeni 6m 33s
Outliner i warstwy 9m 43s
Sceny, grupy i hierarchia 11m 21s
Obiekty i modele
Transformacja obiektów 10m 16s
Obiekty w widoku 3D, zaznaczanie i Origin 13m 02s
Punkt Pivot i dociąganie do siatki 12m 11s
Tworzenie siatki 10m 54s
Zaznaczanie elementów siatki 9m 58s
Edycja siatki 12m 23s
Tryb rzeźbienia 11m 00s
Edycja proporcjonalna i modyfikatory 13m 44s
Wytłaczanie 8m 55s
Dzielenie siatki 6m 31s
Łączenie obiektów i ich elementów 10m 18s
Pozostałe techniki edycji 13m 27s
Tworzymy tekst 6m 32s
Materiały, tekstury i światło
Kolorowanie obiektów 8m 38s
Diffuse Shaders i Specularity 12m 37s
Shading i przeźroczystość 11m 31s
Materiały dla zaawansowanych 13m 04s
Podstawy pracy z teksturami 11m 04s
Własna grafika jako tekstura 12m 10s
Tekstura w rozbudowanych modelach 13m 20s
Tekstura modelująca powierzchnię obiektu 8m 32s
Podstawy pracy ze światłem 10m 05s
Typy światła 10m 31s
Zarządzanie cieniem 10m 06s
Tworzymy niebo: Gradient i Tekstura 10m 00s
Tworzymy niebo: Światło słoneczne 12m 17s
Kamera
Podstawy pracy z kamerą 12m 48s
Cele i rozmycie 11m 10s
Ostrość 11m 26s
Animacja
Oś czasu 13m 26s
Ścieżki i właściwości dodatkowe 12m 33s
Edycja animacji 11m 13s
Zapis i rendering 9m 07s