Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs Blender - esencja (kurs wideo)

20-08-2014, 14:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 88 zł     
Użytkownik Panoramix4444
numer aukcji: 4443521166
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 17   
Koniec: 20-08-2014 14:32:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Poznaj program Blender i zacznij tworzyć grafikę 3D i animacje

Blender to doskonały program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Jest dostępny za darmo i stanowi doskonałą alternatywę dla kosztownego, komercyjnego oprogramowania.

Niezwykle szybkie tempo rozwoju, połączone z bogatą funkcjonalnością sprawia, że Blender jest doskonałym wyborem zarówno dla amatora jak i profesjonalisty. Możliwości tego programu są nieograniczone. Używany jest przez szeroką rzeszę użytkowników do tworzenia realistycznych wizualizacji, animacji a także do edycji filmów.

Ogrom możliwości wiąże się oczywiście ze skomplikowaną obsługą. Dla początkujących użytkowników sporym problem może być nietypowy interfejs programu.

Niniejszy kurs pomoże Ci szybko pokonać te ograniczenia. W krótkim czasie opanujesz najważniejsze narzędzia i rozwiązania, które ułatwią oraz przyspieszą twoją pracę.

Kurs omawia bardzo szeroki zakres tematów. Na początku dowiesz się jak sprawnie korzystać z interfejsu. Nauczysz się dostosowywać Blendera do własnych preferencji i poznasz wiele przydatnych skrótów.

Kolejna część kursu pozwoli Ci zdobyć umiejętności dotyczące modelowania. Nauczysz się korzystać z licznych modyfikatorów i poznasz narzędzia do przekształcania siatek oraz obiektów. Przy okazji poznasz ciekawe rozwiązania, które pozwolą Ci sprawnie zorganizować projekty.

Sporą liczbę rozdziałów autorzy poświęcili na omówienie świateł oraz kamer. Z kursu dowiesz się także jak pracować z materiałami i jak wykorzystać narzędzia do nakładania tekstur. W ostatnich rozdziałach nauczysz się tworzyć animacje oraz dowiesz się jak renderować gotową scenę. Poznasz m.in. moduł do renderowania o nazwie „Cycles”, który pozwala osiągnąć naprawdę spektakularne rezultaty.

Dzięki temu kursowi:

  • Nauczysz się sprawnie korzystać z interfejsu.
  • Poznasz bogaty zestaw narzędzi do modelowania.
  • Opanujesz korzystanie ze świateł oraz kamer.
  • Nauczysz się stosować materiały oraz nakładać tekstury.
  • Opanujesz podstawy tworzenia animacji.
  • Poznasz różne zagadnienia związane z renderowaniem.
  • Stworzysz ciekawą i realistyczną wizualizację.

W kursie poza nauką omawianych zagadnień, będziesz również pracował nad praktycznym projektem. Dowiesz się jak stworzyć realistyczną grafikę wnętrza budynku. To doskonała okazja, aby utrwalić i przetestować w praktyce zdobyte umiejętności.

Kurs stworzony został z użyciem programu Blender w wersji 2.6. Wszystkie materiały, użyte podczas kursu zostały do niego dołączone, zatem możesz je wykorzystać do nauki.

Informacje o kursie
Ilość filmów: 112
Czas trwania: 12,5 godziny
Język: polski
ISBN: [zasłonięte]978-83215-23-1
System:
Spis treści:

Praca z Interfejsem

  1. Blender.org (0m 50s)
  2. Standardowy interfejs (9m 24s)
  3. Własny interfejs (4m 53s)
  4. Widok 3d (4m 47s)
  5. Nawigacja (7m 35s)
  6. QuadView (4m 05s)
  7. Alternatywna nawigacja (4m 58s)
  8. Skróty klawiaturowe (4m 25s)

Obiekty, siatki i przekształcenia

  1. Obiekt i siatka (5m 44s)
  2. Zaznaczanie obiektów (4m 49s)
  3. Tworzenie obiektów (4m 16s)
  4. Przekształcenia obiektów (11m 17s)
  5. Manipulator (2m 06s)
  6. Wybrane właściwości obiektów (5m 56s)
  7. Komponenty siatki (3m 15s)
  8. Zaznaczanie komponentów (8m 28s)
  9. Przekształcenia komponentów (3m 09s)
  10. Usuwanie komponentów (6m 04s)
  11. Opcje wyświetlania siatek (3m 43s)
  12. 3d Kursor (5m 36s)
  13. Centrum obiektu – Origin (4m 40s)
  14. Pivot (4m 41s)
  15. Przekształcenia lokalne i globalne (5m 58s)
  16. Przyciąganie (5m 14s)
  17. Operacja cofnij (3m 02s)

Organizacja

  1. Outliner (2m 35s)
  2. Warstwy (2m 01s)
  3. Ukrywanie obiektów i siatek (2m 26s)
  4. Grupowanie obiektów (2m 07s)
  5. Grupy vertexów (2m 31s)
  6. Tworzenie hierarchii (2m 53s)
  7. Praca ze scenami (8m 35s)

Modelowanie

  1. Czym będziemy się zajmować? (1m 46s)
  2. Wytłaczanie komponentów (4m 58s)
  3. Operacje na pętlach (3m 06s)
  4. Zagęszczanie siatki (3m 14s)
  5. Modyfikator Subdivision (7m 35s)
  6. Kopiowanie siatek (2m 25s)
  7. Interior – wymiary (9m 17s)
  8. Interior – separacja siatek (10m 15s)
  9. Interior – rama okna (10m 31s)
  10. Interior – okna (10m 22s)
  11. Interior – ściany i podłoga (7m 04s)
  12. Interior – rama łóżka 1 (9m 52s)
  13. Interior – rama łóżka 2 (15m 13s)
  14. Interior – szafki (15m 19s)
  15. Interior – poduszki i materac (5m 53s)
  16. Deformer – kratownica (7m 48s)
  17. Interior – deformacja poduszki (5m 24s)
  18. Interior – tkanina (10m 53s)
  19. Modyfikator – Multiresolution (1m 40s)
  20. Tryb rzeźbienia (9m 37s)

Kamera i światło

  1. Praca z widokiem i kamerą (9m 11s)
  2. Nawigacja kamerą (2m 16s)
  3. Aktywna kamera (2m 16s)
  4. Parametry kamery (8m 05s)
  5. Głębia ostrości i pozostałe opcje (9m 07s)
  6. Interior – ustawienie kamery (4m 16s)
  7. Kolor nieba i Ambient Occlusion (5m 54s)
  8. Światła kierunkowe (10m 36s)
  9. Łączenie świateł i ustawień World (10m 35s)
  10. Podstawowe parametry świateł (4m 40s)
  11. Reflektor i światło punktowe (5m 41s)
  12. Światło Hemi i Area (3m 42s)
  13. Raytrace Shadow (11m 57s)
  14. Buffer Shadow (7m 53s)
  15. Słońce i atmosfera (12m 30s)
  16. Interior – niebo w Cycles (12m 40s)
  17. Interior – światła w Cycles (11m 08s)

Materiały

  1. Materiały a silnik renderujący (1m 56s)
  2. Nakładanie materiałów (8m 52s)
  3. Obiekt i kilka materiałów (3m 48s)
  4. Cieniowanie – Diffuse (7m 47s)
  5. Odbicia – Specular (3m 34s)
  6. Gradient – Ramp (5m 07s)
  7. Shading (6m 14s)
  8. Przezroczystość (13m 38s)
  9. Odbicia lustrzane (4m 48s)
  10. Subsurface Scattering (6m 09s)
  11. Praca z cieniami (4m 02s)
  12. Materiały w Cycles (8m 03s)

UV i tekstury

  1. Nakładanie tekstur (7m 43s)
  2. Oddziaływanie tekstur (5m 24s)
  3. UV Image Editor (6m 06s)
  4. Mapowanie tekstur (13m 27s)
  5. Tworzenie nakładki UV (6m 41s)
  6. Praca z UV w edytorze (11m 41s)
  7. Interior – tekstura podłogi (5m 38s)
  8. Interior – tekstura tła (7m 21s)
  9. Interior – tekstura ścian (13m 35s)
  10. Interior – tekstura schodków (5m 31s)
  11. Interior – szyby (7m 17s)
  12. Interior – tekstury specular (8m 45s)
  13. Interior – pozostałe materiały (9m 04s)
  14. Interior – dopasowanie świateł (10m 45s)

Animacja - podstawy

  1. Linia czasu (5m 36s)
  2. Wstawianie klatek kluczowych (11m 07s)
  3. Animowanie zestawów parametrów (3m 26s)
  4. Automatyczne klatki kluczowe (4m 35s)
  5. Animacja opcji (7m 12s)
  6. Edytor Graph (7m 58s)
  7. Edycja krzywych (8m 37s)
  8. Animacja kształtu (3m 27s)
  9. Edytor Dope Sheet (6m 12s)
  10. Animowanie na ścieżce (4m 18s)

Rendering

  1. Blender Render a Cycles (6m 41s)
  2. Podstawowe ustawienia (3m 46s)
  3. Rendering animacji (3m 02s)
  4. Rendering warstw (13m 43s)
  5. Render przebiegów (6m 30s)
  6. Porównanie ustawień Light Paths (5m 08s)
  7. Interior – rendering (4m 14s)
Wymagania systemowe kursu:
  • napęd DVD
  • System: Windows / Mac OS / Linux
  • Adobe Flash Player
Dane do wpłaty
Basettm Sikorski Tomasz
nr konta:
24 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 488685
Kontakt
Telefon:
+48 [zasłonięte]-225-787

E-mail:
[zasłonięte]@praktycznekursy.pl

Gadu-Gadu:
[zasłonięte]88064

Formularz Allegro
zadaj pytanie sprzedającemu
Przesyłka
Wszystkie przesyłki wysyłamy na bieżąco, zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub informacji o przesyłce pobraniowej.
Zobacz inne aukcje
W przypadku zakupu kilku przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz - więcej informacji na stronie o mnie.