Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs Blender esencja

01-02-2014, 16:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 87 zł     
Użytkownik infoporadniki
numer aukcji: 3850572265
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 16   
Koniec: 01-02-2014 16:12:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mail: [zasłonięte]@enev.pl

telefon : 606 [zasłonięte] 729

1 dzień roboczy Przesyłka kurierska
3 dni roboczych Przesyłka priorytetowa
14 dni roboczych Przesyłka ekonomiczna

Po zakończeniu aukcji oczekujemy na e-mail z informacją o wybranej formie płatności. Przy płatności przelewem klient przelewa na nasze konto wylicytowaną kwotę, powiększoną o koszt przesyłki.

Wysyłka jest realizowana w ciągu doby od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Zamówiony towar można odebrać w Księgarni WITMIR:
03-550 Warszawa
ul. Remiszewska 1 lok. 2

Kurs Blender esencja

Kurs Blender esencja


wydawnictwo: MARK-SOFT Kursy Video
ISBN:[zasłonięte]978-83215-23-1
oprawa pudełko na DVD
czas trwania: 12,5 godziny

zawiera: DVD

Ilość filmów: 112

Dźwięk: Lektor polski

Wymagania: win linux mac

 

Zobacz darmowe fragmenty:

3d Kursor - oglądaj Interior – niebo w Cycles - oglądajInterior – tekstury specular - oglądaj

Blender to doskonały program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji. Jest dostępny za darmo i stanowi doskonałą alternatywę dla kosztownego, komercyjnego oprogramowania. Niezwykle szybkie tempo rozwoju , połączone z bogatą funkcjonalnością sprawia, że Blender jest doskonałym wyborem zarówno dla amatora jak i profesjonalisty. Możliwości tego programu są nieograniczone. Używany jest przez szeroką rzeszę użytkowników do tworzenia realistycznych wizualizacji, animacji i do edycji filmów.Ogrom możliwości wiąże się oczywiście ze skomplikowaną obsługą. Dla początkujących użytkowników sporym problem może być nietypowy interfejs programu. Nasz kurs pomoże Ci szybko pokonać te ograniczenia. W krótkim czasie opanujesz najważniejsze narzędzia i rozwiązania, które ułatwią oraz przyspieszą twoją pracę. Kurs omawia bardzo szeroki zakres tematów. Na początku dowiesz się jak sprawnie korzystać z interfejsu. Nauczysz się dostosowywać Blendera do własnych preferencji i poznasz wiele przydatnych skrótów. Kolejna część kursu pozwoli Ci zdobyć umiejętności dotyczące modelowania. Nauczysz się korzystać z licznych modyfikatorów i poznasz narzędzia do przekształcania siatek oraz obiektów. Przy okazji pokażemy ciekawe rozwiązania, które pozwolą Ci sprawnie zorganizować projekty. Sporą liczbę rozdziałów poświęciliśmy na omówienie świateł oraz kamer. Z kursu dowiesz się także jak pracować z materiałami i jak wykorzystać narzędzia do nakładania tekstur. W ostatnich rozdziałach nauczysz się tworzyć animacje oraz dowiesz się jak renderować gotową scenę. Omówimy m.in. moduł do renderowania o nazwie „Cycles”, który pozwala osiągnąć naprawdę spektakularne rezultaty.

Zobacz czego się nauczysz:

  • Nauczysz się sprawnie korzystać z interfejsu.
  • Poznasz bogaty zestaw narzędzi do modelowania.
  • Opanujesz korzystanie ze świateł oraz kamer.
  • Nauczysz się stosować materiały oraz nakładać tekstury.
  • Opanujesz podstawy tworzenia animacji.
  • Poznasz różne zagadnienia związane z renderowaniem.
  • Stworzysz ciekawą i realistyczną wizualizację.
W kursie poza omawianiem podstawowych zagadnień, będziemy również pracowali nad praktycznym projektem. Dowiesz się jak stworzyć realistyczną grafikę wnętrza budynku. To doskonała okazja, aby utrwalić i przetestować w praktyce zdobyte umiejętności.

 

 

Praca z Interfejsem

Blender.org 0m 50s

Standardowy interfejs 9m 24s

Własny interfejs 4m 53s

Widok 3d 4m 47s

Nawigacja 7m 35s

QuadView 4m 05s

Alternatywna nawigacja 4m 58s

Skróty klawiaturowe 4m 25s

Obiekty, siatki i przekształcenia Obiekt i siatka 5m 44s

Zaznaczanie obiektów 4m 49s

Tworzenie obiektów 4m 16s

Przekształcenia obiektów 11m 17s

Manipulator 2m 06s

Wybrane właściwości obiektów 5m 56s

Komponenty siatki 3m 15s

Zaznaczanie komponentów 8m 28s

Przekształcenia komponentów 3m 09s

Usuwanie komponentów 6m 04s

Opcje wyświetlania siatek 3m 43s

3d Kursor 5m 36s

Centrum obiektu – Origin 4m 40s

Pivot 4m 41s

Przekształcenia lokalne i globalne 5m 58s

Przyciąganie 5m 14s

Operacja cofnij 3m 02s

Organizacja

 Outliner 2m 35s

Warstwy 2m 01s

Ukrywanie obiektów i siatek 2m 26s

Grupowanie obiektów 2m 07s

Grupy vertexów 2m 31s

Tworzenie hierarchii 2m 53s

Praca ze scenami 8m 35s

Modelowanie

 Czym będziemy się zajmować? 1m 46s

Wytłaczanie komponentów 4m 58s

Operacje na pętlach 3m 06s

Zagęszczanie siatki 3m 14s

Modyfikator Subdivision 7m 35s

Kopiowanie siatek 2m 25s

Interior – wymiary 9m 17s

Interior – separacja siatek 10m 15s

Interior – rama okna 10m 31s

Interior – okna 10m 22s

Interior – ściany i podłoga 7m 04s

Interior – rama łóżka 1 9m 52s

Interior – rama łóżka 2 15m 13s

Interior – szafki 15m 19s

Interior – poduszki i materac 5m 53s

Deformer – kratownica 7m 48s

Interior – deformacja poduszki 5m 24s

Interior – tkanina 10m 53s

Modyfikator – Multiresolution 1m 40s

Tryb rzeźbienia 9m 37s

Kamera i światło

 Praca z widokiem i kamerą 9m 11s

Nawigacja kamerą 2m 16s

Aktywna kamera 2m 16s

Parametry kamery 8m 05s

Głębia ostrości i pozostałe opcje 9m 07s

Interior – ustawienie kamery 4m 16s

Kolor nieba i Ambient Occlusion 5m 54s

Światła kierunkowe 10m 36s

Łączenie świateł i ustawień World 10m 35s

Podstawowe parametry świateł 4m 40s

Reflektor i światło punktowe 5m 41s

Światło Hemi i Area 3m 42s

Raytrace Shadow 11m 57s

Buffer Shadow 7m 53s

Słońce i atmosfera 12m 30s

Interior – niebo w Cycles 12m 40s

Interior – światła w Cycles 11m 08s

Materiały

 Materiały a silnik renderujący 1m 56s

Nakładanie materiałów 8m 52s

Obiekt i kilka materiałów 3m 48s

Cieniowanie – Diffuse 7m 47s

Odbicia – Specular 3m 34s

Gradient – Ramp 5m 07s

Shading 6m 14s

Przezroczystość 13m 38s

Odbicia lustrzane 4m 48s

Subsurface Scattering 6m 09s

Praca z cieniami 4m 02s

Materiały w Cycles 8m 03s

UV i tekstury

Nakładanie tekstur 7m 43s

Oddziaływanie tekstur 5m 24s

UV Image Editor 6m 06s

Mapowanie tekstur 13m 27s

Tworzenie nakładki UV 6m 41s

Praca z UV w edytorze 11m 41s

Interior – tekstura podłogi 5m 38s

Interior – tekstura tła 7m 21s

Interior – tekstura ścian 13m 35s

Interior – tekstura schodków 5m 31s

Interior – szyby 7m 17s

Interior – tekstury specular 8m 45s

Interior – pozostałe materiały 9m 04s

Interior – dopasowanie świateł 10m 45s

Animacja - podstawy

 Linia czasu 5m 36s

Wstawianie klatek kluczowych 11m 07s

Animowanie zestawów parametrów 3m 26s

Automatyczne klatki kluczowe 4m 35s

Animacja opcji 7m 12s

Edytor Graph 7m 58s

Edycja krzywych 8m 37s

Animacja kształtu 3m 27s

Edytor Dope Sheet 6m 12s

Animowanie na ścieżce 4m 18s

Rendering

 Blender Render a Cycles 6m 41s

Podstawowe ustawienia 3m 46s

Rendering animacji 3m 02s

Rendering warstw 13m 43s

Render przebiegów 6m 30s

Porównanie ustawień Light Paths 5m 08s

Interior – rendering 4m 14s

 

 
 

FHU WITMIR W. Zawko 03-526 Warszawa ul. Sw. Wincentego 40/43

BRE BANK S.A.

76 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 258166

W tytule przelewu prosimy wpisać numer aukcji oraz nick allegro i formę wysyłki/odbioru.

Wszystkie towary dostępne na aukcjach objęte są roczną gwarancją producenta.

Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.

Wszystkie towary są nowe.