Rozdziały |
Czas |
Nawigacja
|
|
1. Narzędzie ViewCube
|
05:55 |
2. Narzędzie Orbita
|
05:29 |
3. Widoki
|
02:58 |
4. Narzędzie Steering Wheel
|
05:16 |
5. Lokalizacja obiektu 3D
|
06:01 |
6. Style wizualizacji
|
05:58 |
7. Globalny i lokalny układ współrzędnych
|
04:42 |
8. Dynamiczny LUW
|
02:39 |
9. Rzutnie
|
04:18 |
Tworzenie brył 3D
|
|
10. Prostopadłościan
|
05:29 |
11. Walec
|
04:33 |
12. Stożek
|
03:56 |
13. Sfera
|
02:48 |
14. Ostrosłup
|
03:17 |
15. Klin
|
03:32 |
16. Torus
|
03:10 |
17. Polibryła
|
03:46 |
18. Helisa
|
05:20 |
Tworzenie obiektów 3D z 2D
|
|
19. Wyciągnij
|
05:21 |
20. Wyciągnięcie złożone
|
07:11 |
21. Przekręć
|
03:39 |
22. Przeciągnięcie
|
02:49 |
23. Naciśnij i ciągnij
|
03:06 |
Prymitywy siatki 3D
|
|
24. Siatka 3D w kształcie kostki
|
02:29 |
25. Siatka 3D w kształcie stożka
|
01:46 |
26. Siatka 3D w kształcie walca
|
01:16 |
27. Siatka 3D w kształcie ostrosłupa
|
02:32 |
28. Siatka 3D w kształcie sfery
|
01:08 |
29. Siatka 3D w kształcie klinu
|
01:49 |
30. Siatka 3D w kształcie torusa
|
01:53 |
Tworzenie siatki za pomocą różnych narzędzi
|
|
31. Powierzchnia przekręcona
|
01:24 |
32. Powierzchnia krawędziowa
|
01:15 |
33. Powierzchnia prostokreślna
|
01:11 |
34. Powierzchnia walcowa
|
01:00 |
35. Opcje prymitywów siatki
|
03:08 |
Modyfikacje 3D obiektów siatki
|
|
36. Obiekt wygładzony-konwersja bryły 3D w obiekt siatki
|
01:41 |
37. Zwiększanie gładkości
|
02:39 |
38. Zmniejszanie gładkości
|
01:50 |
39. Wygładzenie siatki - rozdrobnienie obiektu siatki
|
02:14 |
40. Dodawanie fałdowania
|
03:32 |
41. Usuwanie fałdowania
|
01:40 |
42. Opcje reprezentacji siatki
|
03:51 |
43. Rozdzielanie powierzchni
|
01:52 |
44. Wyciągnij ścianę
|
04:13 |
45. Scal powierzchnie
|
01:34 |
46. Tworzenie otworu w siatce
|
01:23 |
47. Zamykanie otworu w siatce
|
01:54 |
48. Zwijanie powierzchni lub krawędzi
|
01:37 |
49. Obracanie powierzchni trójkątnej
|
01:21 |
50. Przekształcanie siatki w bryłę
|
03:16 |
51. Przekształcanie siatki w powiechrznię
|
01:55 |
52. Zniekształcanie siatki
|
04:20 |
Tworzenie powierzchni
|
|
53. Powierzchnia sieci
|
03:19 |
54. Wyciągnięcie złożone
|
02:28 |
55. Przeciągnięcie
|
02:00 |
56. Powierzchnia płaska
|
02:07 |
57. Wyciągnij
|
02:17 |
58. Przekręć
|
02:41 |
59. Połączenie powierzchni
|
03:00 |
60. Płat powierzchni
|
02:46 |
61. Odsuń
|
02:58 |
62. Zaokrąglij
|
03:19 |
63. Utnij
|
03:20 |
64. Cofnij ucięcie
|
01:27 |
65. Wydłuż
|
03:01 |
66. Rzeźba
|
01:27 |
Powierzchnia NURBS i wierzchołki sterujące
|
|
67. Przekształcanie w obiekt NURBS
|
02:41 |
68. Pasek edycji wierzchołków sterujących
|
04:44 |
69. Włączanie i ukrywanie wierzchołków sterujących
|
01:37 |
70. Przebuduj
|
02:54 |
71. Dodawanie wierzchołków sterujących
|
02:25 |
72. Usuwanie wierzchołków sterujących
|
02:08 |
Rzutowanie geometrii i analiza
|
|
73. Rzutowanie geometrii
|
03:08 |
74. Analiza ciągłości powierzchni - zebra
|
02:32 |
75. Analiza krzywizny
|
02:01 |
76. Analiza pochylenia odlewniczego
|
02:08 |
Modyfikacje obiektów 3D
|
|
77. Metauchwyty
|
06:04 |
78. Eliminacja obiektu
|
01:24 |
79. Lustro 3D
|
02:54 |
80. Przesunięcie 3D
|
03:17 |
81. Wyrównaj 3D
|
02:07 |
82. Obrót 3D
|
02:10 |
83. Skala 3D
|
02:12 |
84. Uchwyty i paleta właściwości
|
03:42 |
85. Uchwyty- powierzchnia,krawędź i wierzchołek
|
01:58 |
86. Dodanie fazowania
|
03:23 |
87. Dodanie zaokrąglenia
|
04:36 |
88. Fazowanie krawędzi bryły
|
04:14 |
89. Zaokrąglanie krawędzi bryły
|
04:34 |
Tworzenie szyku
|
|
90. Szyk prostokątny
|
04:40 |
91. Szyk prostokątny w praktyce
|
02:39 |
92. Szyk biegunowy
|
04:52 |
93. Szyk biegunowy w praktyce
|
02:47 |
94. Szyk wzdłuż ścieżki
|
04:37 |
Tworzenie złożonych brył Algebra boole'a
|
|
95. Informacje ogólne
|
03:25 |
96. Algebra Boole'a suma
|
00:54 |
97. Algebra Boole'a różnica
|
01:14 |
98. Algebra Boole'a iloczyn
|
01:12 |
Edycja brył 3D
|
|
99. Wyodrębnij krawędzie z obiektów 3D
|
01:39 |
100. Odciśnij
|
03:59 |
101. Koloruj krawędzie
|
01:52 |
102. Kopiuj krawędzie
|
01:36 |
103. Wyciągnij powierzchnie
|
02:48 |
104. Zwęź powierzchnie
|
02:54 |
105. Przesuń powierzchnie
|
03:34 |
106. Kopiuj powierzchnie
|
03:38 |
107. Odsuń powierzchnie
|
02:15 |
108. Usuń powierzchnie
|
01:50 |
109. Obróć powierzchnie
|
02:31 |
110. Koloruj powierzchnie
|
02:04 |
111. Rozdziel
|
01:34 |
112. Powłoka
|
02:02 |
113. Przenikanie
|
02:22 |
114. Płat
|
02:56 |
115. Pogrubienie
|
02:17 |
116. Odsunięcie krawędzi
|
04:00 |
Renderowanie
|
|
117. Materiały i tekstury
|
03:18 |
118. Narzędzie renderuj
|
04:11 |
119. Ustawienia słońca
|
04:58 |
120. Zmiana tła
|
02:27 |
121. Ruchoma kamera
|
02:26 |
121. Import i edycja zdjęć
|
04:55 |