Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs AutoCAD 2010 PL

11-07-2012, 17:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44.90 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 2404168750
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 36   
Koniec: 07-07-2012 10:10:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AutoCAD 2010 to najlepiej sprzedający się program do kreślenia i opracowywania częściowych rysunków 2D, który od lat wyznacza standardy dla całej branży. To doskonałe narzędzie dla każdego projektanta. Łączy wielkie możliwości z łatwą obsługą.

To program używany przez architektów, techników CAD, projektantów, inżynierów, menedżerów projektów oraz menedżerów CAD/IT z niemal każdej branży. Znajduje zastosowanie m.in. w budownictwie, produkcji przemysłowej, inżynierii lądowej i kartografii.

AutoCAD posiada bardzo bogaty zestaw narzędzi, dzięki którym wykonanie nawet najbardziej złożonego projektu nie sprawia żadnych problemów. Wielką zaletą tego programu jest olbrzymia ilość dodatkowych modułów i bibliotek elementów. Dzięki temu mogą z niego korzystać projektanci niemal z każdej branży.

Oczywiście na opanowanie podstaw AutoCAD trzeba poświęcić trochę czasu. Można jednak tą naukę znacznie ułatwić korzystając z naszego kursu.

Zdobądź wiedzę, która pozwoli Ci tworzyć własne projekty.

Kurs pozwoli Ci poznać narzędzia służące do rysowania zarówno prostych jak i złożonych kształtów. Dowiesz się jak dodać kreskowanie oraz jak wprowadzać różne modyfikacje. Poznasz techniki pracy z warstwami oraz techniki wymiarowania. Poznasz po prostu wszystkie narzędzia niezbędne do samodzielnej pracy z programem.

Kurs oparty jest na polskiej wersji programu AutoCAD 2010!

RozdziałyCzasInterfejs

1. Wstążka
W pierwszym rozdziale poznamy jeden z najważniejszych elementów interfejsu czyli tzw. wstążkę.

04:27

2. Menu programu AutoCAD
W tym rozdziale omówimy menu, które w wersji 2010 znacznie zmieniło swój wygląd oraz funkcjonalność.

03:37

3. Palety
Teraz dowiesz się jak korzystać z palet.

02:52

4. Pasek statusu
W kolejnym rozdziale omówimy narzędzia znajdujące się na pasku statusu. Ułatwi Ci to efektywną pracę.

03:20

5. Zarządzanie przestrzenią roboczą
W tym rozdziale dowiesz się jak zmienić przestrzeń roboczą oraz jak przywrócić interfejs znany ze starszych wersji programu.

03:09

6. Korzystanie z linii poleceń
Linia poleceń była powszechnie używana w starszych wersjach programu AutoCAD. Warto poznać jej możliwości ponieważ wciąż może być przydatna nawet w wersji 2010.

05:59

7. Wprowadzanie dynamiczne
Poznasz teraz wspaniałe narzędzie, które znacznie ułatwi Ci precyzyjne rysowanie.

03:35

8. Menu poleceń
W tym rozdziale omówimy menu dostępne po kliknięciu prawym klawiszem myszki. Umożliwia ono szybki dostęp do wielu poleceń.

06:26Nawigacja

9. Powiększanie widoku
Teraz omówimy różne sposoby powiększania i pomniejszania widoku. Wykorzystamy w tym celu szereg różnych poleceń programu a także myszkę.

04:50

10. Przesuwanie widoku
W kolejnym rozdziale zajmiemy się przesuwaniem widoku za pomocą kilku różnych narzędzi.

02:30Podstawy rysowania

11. Rysowanie linii
Rysowanie rozpoczniemy od tworzenia najprostszego obiektu czyli linii. Poznasz m.in. kilka podstawowych parametrów linii

04:22

12. Śledzenie biegunowe
W kolejnym rozdziale poznasz sposób precyzyjnego rysowania lini. Dowiesz się m.in. jak stworzyć odcinki linii o konkretnej długości.

05:17

13. Rysowanie okręgów
Następny temat jaki omówimy to rysowanie okręgów. Poznasz wszystkie podstawowe sposoby tworzenia okręgu np. z wykorzystaniem średnicy, promienia itp.

04:34

14. Rysowanie elips
Kolejny temat jaki omówimy to różne sposoby tworzenia elipsy.

04:47

15. Prostokąty
W kolejnym rozdziale pokażemy Ci wszystkie opcje związane z rysowaniem prostokątów.

05:04

16. Wykorzystanie polilinii
Za pomocą polilinii będziesz mógł rysować różne złożone kształty. Pokażemy Ci jak wykorzystać to narządzie w praktyce.

07:45

17. Tworzenie wieloboków
Teraz będziemy tworzyli wieloboki. Przy okazji omówimy różne przydatne opcje.

02:18

18. Tworzenie prostych i półprostych
Przejdziemy teraz do rysowania linii pomocniczych (prostych i półprostych) Przy okazji dowiesz się jak utworzyć linie równoległe w jednakowych odstępach.

05:22

19. Kreskowanie
W tym rozdziale poznasz opcje kreskowania np. skalę czy wzór.

04:46

20. Modyfikowanie szerokości linii
Dowiesz się teraz jak zmienić szerokość linii.

04:29Lokalizacja i przyciąganie

21. Wykorzystanie lokalizacji w praktyce
Lokalizacja to narzędzie wspomagające precyzyjne rysowanie. Dowiesz się jak je wykorzystać w praktyce.

08:04

22. Przyciąganie
Omówimy teraz kolejne narzędzie wspomagające precyzyjne rysowanie.

03:23

23. Przyciąganie do siatki
W kolejnym rozdziale omówimy dwa tematy. Najpierw będziemy tworzyli siatkę a potem wykorzystamy ją do precyzyjnego rozmieszczenia obiektów.

02:46Podstawowe modyfikacje

24. Kopiowanie i przenoszenie obiektów
W tym rozdziale pokażemy Ci jak kopiować i przenosić dowolne obiekty.

04:21

25. Obracanie obiektów
Teraz zajmiemy się obracaniem obiektów. Dowiesz się m.in. jak obrócić dany element o dowolny kąt.

03:03

26. Polecenie odsuń
To polecenie oferuje szereg ciekawych możliwości. Pokażemy ci jak za jego pomocą utworzyć np. koncentryczne okręgi czy szereg linii w jednakowych odstępach.

04:53

27. Zaznaczanie i usuwanie obiektów
Teraz poznasz różne sposoby zaznaczania obiektów. Przy okazji omówimy również metody usuwania.

04:55Zaawansowane modyfikacje

28. Polecenia Utnij oraz Wydłuż
Będziemy teraz zajmować się poleceniami służącymi do zaawansowanej modyfikacji obiektów. Na początku omówimy ucinanie oraz wydłużanie.

06:00

29. Dodawanie fazy i zaokrąglenia narożników
W tym rozdziale dowiesz dodać fazowanie do narożników. Dowiesz się również jak zaokrąglić narożniki na kilka różnych sposobów.

06:01

30. Tworzenie odbicia lustrzanego
Teraz dowiesz się jak stworzyć lustrzane odbicie dowolnego obiektu. Dzięki temu zamiast rysować cały obiekt wystarczy stworzyć tylko jego połowę a resztę uzupełnić właśnie za pomocą odbicia.

04:10

31. Rozciąganie obiektów
Tym razem będziemy rozciągali obiekty. Przekonasz się ,że każdy obiekt można zarówno rozciągnąć jak i skrócić do dowolnych rozmiarów.

02:34

32. Skalowanie
Kolejny temat to skalowanie, które umożliwia szybką zmianę rozmiarów dowolnego obiektu.

03:34

33. Rozbijanie obiektów
W tym rozdziale pokażemy Ci jak rozbić obiekt na poszczególne części składowe. Wykonamy również czynność odwrotną czyli łączenie kilku elementów w całość.

05:06

34. Modyfikowanie za pomocą uchwytów
Teraz omówimy kolejny sposób modyfikacji obiektów. Za pomocą tzw. uchwytów będziesz mógł szybko i sprawnie zastosować każde polecenie poznane dotychczas.

05:04

35. Precyzyjne rozmieszczanie obiektów
W kolejnym rozdziale pokażemy Ci jak rozmieścić obiekty w szyku. Taka funkcja przydaje się jeśli chcesz szybko stworzyć dużą liczbę jednakowych obiektów i rozmieścić je równomiernie.

04:43Tekst

36. Tekst jednowierszowy
Kolejny temat to tekst jednowierszowy. Dowiesz się jak taki tekst utworzyć oraz jak wprowadzać modyfikacje

02:44

37. Tekst wielowierszowy
Teraz będziemy tworzyli tekst wielowierszowy, który przydaje się jeśli w projekcie chcemy umieścić większą ilość tekstu. Poznasz wszelkie niezbędne zagadnienia związane z tym tematem.

04:12

38. Styl tekstu
Stosując style tekstu będziesz mógł zmienić jego formatowanie. Dlatego w tym rozdziale pokażemy Ci jak takie style utworzyć i jak wprowadzać zmiany np. zmianę rozmiaru czy kroju czcionki.

04:04Warstwy

39. Podstawowe zagadnienia
Praktycznie każdy bardziej złożony rysunek wykorzystuje warstwy. Dlatego w tym rozdziale dowiesz się jak z nich korzystać.

03:39

40. Zarządzanie warstwami
Teraz będziemy tworzyli nowe warstwy oraz modyfikowali ich właściwości. Pokażemy ci np. jak przypisać różne kolory do warstwy albo jak zmienić rodzaj i grubość linii.

05:48Wymiarowanie

41. Podstawy wymiarowania
W tym rozdziale poznasz wszelkie zagadnienia niezbędne do stworzenia prawidłowego wymiarowania.

02:45

42. Różne narzędzia do wymiarowania
Teraz będziemy wymiarowali różne elementy: odległości, kąty, średnice itp.

04:19

43. Edycja stylu
W kolejnym rozdziale będziemy modyfikować styl wymiarowania. Zmienimy m.in. rozmiar tekstu, wygląd linii czy strzałek.

04:04

44. Wielolinie odniesienia
Poznasz teraz tzw. wielolinie odniesienia, które są doskonałym sposobem na opisanie wybranych fragmentów rysunku.

03:25

45. Tworzenie tabel
Tym razem poznasz sposoby tworzenie tabeli. Dowiesz się m.in. jak podzielić ją na kolumny i wiersze, jak wstawiać tekst itp.

03:33Bloki

46. Definiowanie bloków
Bloki są bardzo pomocne w przypadku gdy w rysunku chcemy umieścić dużą liczbę identycznych elementów. W tym rozdziale dowiesz się jak zdefiniować blok a także ja go zastosować w praktyce.

05:05

47. Edycja bloku
W kolejnym rozdziale zajmiemy się modyfikacją bloku. Dzięki temu będziemy mogli szybko wprowadzić zmiany we wszystkich wystąpieniach naszego bloku.

02:01Różne narzędzia

48. Pomiar odległości
Ta funkcja pozwala na szybkie sprawdzanie odległości i wymiarów bez konieczności tworzenia wymiarowania. Pokażemy Ci jak ją zastosować w praktyce.

03:37

49. Paleta właściwości
Poznasz teraz paletę, która umożliwia szybkie i wygodne modyfikowanie dowolnej cechy każdego obiektu.

04:34Rzutnie

50. Ogólne zagadnienia
W tym rozdziale dowiesz się jak działają rzutnie w programie AutoCAD.

03:06

51. Tworzenie nowych oraz zmiana skali rzutni
Będziemy teraz tworzyli nowe rzutnie. Dowiesz się jak ustawić inny widok w każdej rzutni oraz jak zmienić skalę.

05:16Wydruk

52. Ustawienia wydruku
W ostatnim rozdziale omówimy podstawowe opcje związane z wydrukiem. Omówimy m.in. rozmiar strony, orientację i skalę wydruku.

03:21