Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs AutoCAD 2010 PC

11-07-2012, 18:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł     
Użytkownik netkom24
numer aukcji: 2422920542
Miejscowość Mikołów
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 30   
Koniec: 15-07-2012 10:50:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

    Kurs AutoCAD 2010 PC


   

Opis

Kurs AutoCAD 201

AutoCAD 2010 to najlepiej sprzedający się program do kreślenia i opracowywania częściowych rysunków 2D, który od lat wyznacza standardy dla całej branży. To doskonałe narzędzie dla każdego projektanta. Łączy wielkie możliwości z łatwą obsługą.

To program używany przez architektów, techników CAD, projektantów, inżynierów, menedżerów projektów oraz menedżerów CAD/IT z niemal każdej branży. Znajduje zastosowanie m.in. w budownictwie, produkcji przemysłowej, inżynierii lądowej i kartografii.

AutoCAD posiada bardzo bogaty zestaw narzędzi, dzięki którym wykonanie nawet najbardziej złożonego projektu nie sprawia żadnych problemów. Wielką zaletą tego programu jest olbrzymia ilość dodatkowych modułów i bibliotek elementów. Dzięki temu mogą z niego korzystać projektanci niemal z każdej branży.

Oczywiście na opanowanie podstaw AutoCAD trzeba poświęcić trochę czasu. Można jednak tą naukę znacznie ułatwić korzystając z naszego kursu.

Kurs pozwoli Ci poznać narzędzia służące do rysowania zarówno prostych, jak i złożonych kształtów. Dowiesz się, jak dodać kreskowanie oraz jak wprowadzać różne modyfikacje. Poznasz techniki pracy z warstwami oraz techniki wymiarowania. Poznasz po prostu wszystkie narzędzia niezbędne do samodzielnej pracy z programem.

Nasz kurs to zestaw filmów z komentarzem lektora. Taka forma nauki pozwoli Ci na opanowanie nawet najbardziej złożonych zagadnień.

Kurs oparty jest na polskiej wersji programu AutoCAD 2010!

Całkowita liczba filmów: 52

Czas trwania: 4 h


SPIS TREŚCI:

 

Interfejs

1. Wstążka –W pierwszym rozdziale poznamy jeden z najważniejszych elementów interfejsu czyli tzw. wstążkę. (04:27)

2. Menu programu AutoCAD – W tym rozdziale omówimy menu, które w wersji 2010 znacznie zmieniło swój wygląd oraz funkcjonalność. (03:37)

3. Palety – Teraz dowiesz się, jak korzystać z palet. (02:52)

4. Pasek statusu – W kolejnym rozdziale omówimy narzędzia znajdujące się na pasku statusu. Ułatwi Ci to efektywną pracę. (03:20)

5. Zarządzanie przestrzenią roboczą – W tym rozdziale dowiesz się jak zmienić przestrzeń roboczą oraz jak przywrócić interfejs znany ze starszych wersji programu. (03:09)

6. Korzystanie z linii poleceń – Linia poleceń była powszechnie używana w starszych wersjach programu AutoCAD. Warto poznać jej możliwości ponieważ wciąż może być przydatna nawet w wersji 2010. (05:59)

7. Wprowadzanie dynamiczne – Poznasz teraz wspaniałe narzędzie, które znacznie ułatwi Ci precyzyjne rysowanie. (03:35)

8. Menu poleceń – W tym rozdziale omówimy menu dostępne po kliknięciu prawym klawiszem myszki. Umożliwia ono szybki dostęp do wielu poleceń. (06:26)

 

Nawigacja

9. Powiększanie widoku – Teraz omówimy różne sposoby powiększania i pomniejszania widoku. Wykorzystamy w tym celu szereg różnych poleceń programu a także myszkę. (04:50)

10. Przesuwanie widoku – W kolejnym rozdziale zajmiemy się przesuwaniem widoku za pomocą kilku różnych narzędzi. (02:30)

 

Podstawy rysowania

11. Rysowanie linii – Rysowanie rozpoczniemy od tworzenia najprostszego obiektu czyli linii. Poznasz m.in. kilka podstawowych parametrów linii. (04:22)

12. Śledzenie biegunowe – W kolejnym rozdziale poznasz sposób precyzyjnego rysowania linii. Dowiesz się m.in. jak stworzyć odcinki linii o konkretnej długości. (05:17)

13. Rysowanie okręgów – Następny temat jaki omówimy to rysowanie okręgów. Poznasz wszystkie podstawowe sposoby tworzenia okręgu np. z wykorzystaniem średnicy, promienia itp. (04:34)

14. Rysowanie elips – Kolejny temat jaki omówimy to różne sposoby tworzenia elipsy. (04:47)

15. Prostokąty – W kolejnym rozdziale pokażemy Ci wszystkie opcje związane z rysowaniem prostokątów. (05:04)

16. Wykorzystanie polilinii – Za pomocą polilinii będziesz mógł rysować różne złożone kształty. Pokażemy Ci jak wykorzystać to narządzie w praktyce. (07:45)

17. Tworzenie wieloboków – Teraz będziemy tworzyli wieloboki. Przy okazji omówimy różne przydatne opcje. (02:18)

18. Tworzenie prostych i półprostych – Przejdziemy teraz do rysowania linii pomocniczych (prostych i półprostych) Przy okazji dowiesz się jak utworzyć linie równoległe w jednakowych odstępach. (05:22)

19. Kreskowanie – W tym rozdziale poznasz opcje kreskowania np. skalę czy wzór. (04:46)

20. Modyfikowanie szerokości linii – Dowiesz się teraz jak zmienić szerokość linii. (04:29)

 

Lokalizacja i przyciąganie

21. Wykorzystanie lokalizacji w praktyce – Lokalizacja to narzędzie wspomagające precyzyjne rysowanie. Dowiesz się jak je wykorzystać w praktyce. (08:04)

22. Przyciąganie – Omówimy teraz kolejne narzędzie wspomagające precyzyjne rysowanie. (03:23)

23. Przyciąganie do siatki – W kolejnym rozdziale omówimy dwa tematy. Najpierw będziemy tworzyli siatkę a potem wykorzystamy ją do precyzyjnego rozmieszczenia obiektów. (02:46)

 

Podstawowe modyfikacje

24. Kopiowanie i przenoszenie obiektów – W tym rozdziale pokażemy Ci jak kopiować i przenosić dowolne obiekty. (04:21)

25. Obracanie obiektów – Teraz zajmiemy się obracaniem obiektów. Dowiesz się m.in. jak obrócić dany element o dowolny kąt. (03:03)

26. Polecenie odsuń – To polecenie oferuje szereg ciekawych możliwości. Pokażemy ci jak za jego pomocą utworzyć np. koncentryczne okręgi czy szereg linii w jednakowych odstępach. (04:53)

27. Zaznaczanie i usuwanie obiektów – Teraz poznasz różne sposoby zaznaczania obiektów. Przy okazji omówimy również metody usuwania. (04:55)

 

Zaawansowane modyfikacje

28. Polecenia Utnij oraz Wydłuż – Będziemy teraz zajmować się poleceniami służącymi do zaawansowanej modyfikacji obiektów. Na początku omówimy ucinanie oraz wydłużanie. (06:00)

29. Dodawanie fazy i zaokrąglenia narożników – W tym rozdziale dowiesz dodać fazowanie do narożników. Dowiesz się również jak zaokrąglić narożniki na kilka różnych sposobów. (06:01)

30. Tworzenie odbicia lustrzanego – Teraz dowiesz się jak stworzyć lustrzane odbicie dowolnego obiektu. Dzięki temu zamiast rysować cały obiekt wystarczy stworzyć tylko jego połowę a resztę uzupełnić właśnie za pomocą odbicia. (04:10)

31. Rozciąganie obiektów – Tym razem będziemy rozciągali obiekty. Przekonasz się ,że każdy obiekt można zarówno rozciągnąć jak i skrócić do dowolnych rozmiarów. (02:34)

32. Skalowanie – Kolejny temat to skalowanie, które umożliwia szybką zmianę rozmiarów dowolnego obiektu. (03:34)

33. Rozbijanie obiektów – W tym rozdziale pokażemy Ci jak rozbić obiekt na poszczególne części składowe. Wykonamy również czynność odwrotną czyli łączenie kilku elementów w całość. (05:06)

34. Modyfikowanie za pomocą uchwytów – Teraz omówimy kolejny sposób modyfikacji obiektów. Za pomocą tzw. uchwytów będziesz mógł szybko i sprawnie zastosować każde polecenie poznane dotychczas. (05:04)

35. Precyzyjne rozmieszczanie obiektów – W kolejnym rozdziale pokażemy Ci jak rozmieścić obiekty w szyku. Taka funkcja przydaje się jeśli chcesz szybko stworzyć dużą liczbę jednakowych obiektów i rozmieścić je równomiernie. (04:43)

 

Tekst

36. Tekst jednowierszowy – Kolejny temat to tekst jednowierszowy. Dowiesz się jak taki tekst utworzyć oraz jak wprowadzać modyfikacje (02:44)

37. Tekst wielowierszowy – Teraz będziemy tworzyli tekst wielowierszowy, który przydaje się jeśli w projekcie chcemy umieścić większą ilość tekstu. Poznasz wszelkie niezbędne zagadnienia związane z tym tematem. (04:12)

38. Styl tekstu – Stosując style tekstu będziesz mógł zmienić jego formatowanie. Dlatego w tym rozdziale pokażemy Ci jak takie style utworzyć i jak wprowadzać zmiany np. zmianę rozmiaru czy kroju czcionki. (04:04)

 

Warstwy

39. Podstawowe zagadnienia – Praktycznie każdy bardziej złożony rysunek wykorzystuje warstwy. Dlatego w tym rozdziale dowiesz się jak z nich korzystać. (03:39)

40. Zarządzanie warstwami – Teraz będziemy tworzyli nowe warstwy oraz modyfikowali ich właściwości. Pokażemy ci np. jak przypisać różne kolory do warstwy albo jak zmienić rodzaj i grubość linii. (05:48)


Wymiarowanie

41. Podstawy wymiarowania – W tym rozdziale poznasz wszelkie zagadnienia niezbędne do stworzenia prawidłowego wymiarowania. (02:45)

42. Różne narzędzia do wymiarowania – Teraz będziemy wymiarowali różne elementy: odległości, kąty, średnice itp. (04:19)

43. Edycja stylu – W kolejnym rozdziale będziemy modyfikować styl wymiarowania. Zmienimy m.in. rozmiar tekstu, wygląd linii czy strzałek. (04:04)

44. Wielolinie odniesienia – Poznasz teraz tzw. wielolinie odniesienia, które są doskonałym sposobem na opisanie wybranych fragmentów rysunku. (03:25)

45. Tworzenie tabel – Tym razem poznasz sposoby tworzenie tabeli. Dowiesz się m.in. jak podzielić ją na kolumny i wiersze, jak wstawiać tekst itp. (03:33)

 

Bloki

46. Definiowanie bloków – Bloki są bardzo pomocne w przypadku gdy w rysunku chcemy umieścić dużą liczbę identycznych elementów. W tym rozdziale dowiesz się jak zdefiniować blok a także ja go zastosować w praktyce. (05:05)

47. Edycja bloku – W kolejnym rozdziale zajmiemy się modyfikacją bloku. Dzięki temu będziemy mogli szybko wprowadzić zmiany we wszystkich wystąpieniach naszego bloku. (02:01)

 

Różne narzędzia

48. Pomiar odległości – Ta funkcja pozwala na szybkie sprawdzanie odległości i wymiarów bez konieczności tworzenia wymiarowania. Pokażemy Ci jak ją zastosować w praktyce. (03:37)

49. Paleta właściwości – Poznasz teraz paletę, która umożliwia szybkie i wygodne modyfikowanie dowolnej cechy każdego obiektu. (04:34)

 

Rzutnie

50. Ogólne zagadnienia – W tym rozdziale dowiesz się jak działają rzutnie w programie AutoCAD. (03:06)

51. Tworzenie nowych oraz zmiana skali rzutni – Będziemy teraz tworzyli nowe rzutnie. Dowiesz się jak ustawić inny widok w każdej rzutni oraz jak zmienić skalę. (05:16)

 

Wydruk

52. Ustawienia wydruku – W ostatnim rozdziale omówimy podstawowe opcje związane z wydrukiem. Omówimy m.in. rozmiar strony, orientację i skalę wydruku. (03:21)

Wymagania systemowe

Procesor 1GHz, 256 MB RAM, Windows 9.x/Me/XP/Vista/7, MAC OS, Linux, dowolna przeglądarka internetowa, Adobe Flash Player 9.0 lub nowszy, rozdzielczość ekranu 1024x768, karta dźwiękowa, głośniki

Video

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje