Opis pakietu
Masz duszę artysty? Rysujesz, malujesz, jesteś ilustratorem, zawsze marzyłeś o tworzeniu i przelewaniu w rzeczywistość własnej wyobraźni? Masz zdolności, ale nie potrafisz przenieść ich na świat cyfrowy, malować i tworzyć w programach graficznych? Nasz produkt w 100% spełni Twoje oczekiwania. Prezentujemy Ci nasz czwarty pakiet kursów dla oprogramowania Adobe. W skład pakietu wchodzą dwa kursy do Photoshopa - Sardaukar, Baronia, oraz kurs Illustratora - tworzenie ilustracji wektorowych.
Czego nauczysz się z tego pakietu kursów?
Sardaukar
- kluczowe skróty klawiszowe
- wstawianie szkicu do kompozycji
- uzupełnianie i czyszczenie szkicu
- blokowanie cieni i świateł
- ustawienia i opcje narzędzia brush
- opcje końcówki pędzla - dynamiki kształtu i krycia
- definiowanie krawędzi i światłocienia
- pędzle do teksturowania i wrysowywania detali
- przydatne narzędzia korekcyjne
- deformacje narzędziem Liquify
- kadrowanie i zaawansowane wyostrzanie
- malowanie korektą
Baronia
- kluczowe skróty klawiszowe
- wstawianie szkicu do kompozycji
- łączenie, uzupełnianie i czyszczenie szkicu
- blokowanie cieni i świateł
- ustawienia i opcje narzędzia brush
- opcje końcówki pędzla - dynamiki kształtu i krycia
- definiowanie krawędzi i światłocienia
- pędzle do teksturowania i wrysowywania detali
- przydatne narzędzia korekcyjne
- malowanie korektą
- tworzenie skomplikowanych powtarzających się wzorów i deseni
- transformacje perspektywiczne
- malowanie prostych linii
- zaawansowana praca na warstwach
- podstawy kompozycji
- podstawy malarstwa i skupiania uwagi
- podkreślanie głównych motywów obrazu i ich tła
Smok
- przygotowanie zeskanowanego szkicu w Photoshopie
- tworzenie nowego dokumentu ze spadami
-
używanie, modyfikowanie i ukierunkowywanie wypełnień gradientowych
- praca z narzędziami ręcznymi: ołówek i pędzel
- wielokrotne obrysy i wypełnienia
- panel Appearance
- zaawansowane gradienty częściowo przezroczyste
- dodawanie odbić, oświetleń i cieni przy pomocy trybów krycia
- tworzenie światłocienia siatką gradientową
- tworzenie wzorków i nakładanie ich na obiekty z innym wypełnieniem
- tworzenie skomplikowanych gradientów kołowych
- stos, warstwy i widoczność obiektów
- tworzenie i edycja symboli w trybie izolacji
- ozdobne obrysy i pociągnięcia pędzlem
- narzędzia z grupy Symbolism
- tworzenie i edycja grup symboli
- eksport ilustracji do jpeg i PDF
- kompozycja, oświetlenie i techniki stosowane w grafice
Spisy treści składowych kursów
Sardaukar
0. Wprowadzenie | 11:46 |
1. Praca nad szkicem | 5:07 |
2. Blokowanie świateł i cieni | 19:17 |
3. Definiowanie brył - głowa | 33:14 |
4. Definiowanie brył - tors | 17:37 |
5. Malowanie detali | 18:55 |
6. Deformowanie elementów | 2:13 |
7. Teksturowanie i wykańczanie detali | 33:31 |
8. Kadrowanie i ostatnie poprawki | 5:56 |
9. Zakończenie | 1:38 |
Baronia
0. Wstęp | 4:14 |
1. Wprowadzenie | 16:37 |
2. Przygotowanie szkicu | 9:05 |
3. Blokowanie światłocienia | 30:32 |
4. Definiowanie krawędzi | 35:28 |
5. Wyodrębnianie brył | 38:45 |
6. Tworzenie stropu | 15:07 |
7. Praca nad lewą wieżą | 22:47 |
8. Detale i szczegóły | 36:59 |
Smok
0. Wstęp | 2:02 |
1. Skanowanie szkicu i tworzenie dokumentu | 6:23 |
2. Tworzenie tła i środkowego podziału | 7:04 |
3. Tworzenie przekroju środkowego i świateł | 4:26 |
4. Wrysowywanie fal | 7:13 |
5. Przekolorowanie fal i tworzenie gór | 3:33 |
6. Tworzenie chmur | 4:47 |
7. Tworzenie ukwiałów za pomocą symboli | 14:33 |
8. Definiowanie ukwiałów i dodanie podłoża | 6:47 |
9. Tworzenie tułowia i jego cieniowanie siatką | 10:42 |
10. Wzorkowanie tułowia łuską | 9:33 |
11. Nakładanie łuski i zdefiniowanie głowy | 5:46 |
12. Tworzenie grzebieni na tułowiu | 5:41 |
13. Tworzenie grzebieni cdn... | 7:11 |
14. Gradientowanie i definiowanie bryły głowy | 13:15 |
15. Brwi i oczy | 13:14 |
16. Tworzenie oczu | 4:43 |
17. Tworzenie detali głowy | 14:41 |
18. Tworzenie brody, grzywy i ogona | 8:00 |
19. Tworzenie ryb i łap smoka | 6:17 |
20. Uszczegóławianie łap | 8:17 |
21. Tworzenie wodospadów | 15:37 |
22. Zakończenie | 9:12 |
Przykładowy film
Pobierz oryginalny film z tego pakietu
Migawki z pakietu
O autorze
Kursy prowadzi Sebastian Kończak - grafik, fotograf i magister architektury krajobrazu.
Od zawsze związany z grafiką komputerową i designem, początkowo na komputerach Amiga, później na pecetach.
Biegła znajomość wielu wiodących aplikacji w świecie grafiki komputerowej: Photoshop, Illustrator, InDesign,
CorelDRAW. Pracował także na wielu innych programach: AutoCAD, 3dsmax, Gimp, Sketchup, czy Painter. Tworzył
layouty do wielu stron internetowych, a także projektował identyfikacje wizualne firm, kalendarze, plakaty i
broszury reklamowe. Poniżej przykładowe prace z jego portfolio.