|
Sprzedający
O mnie
Inne moje aukcje
Inni o mnie
Dodaj do ulubionych
Kontakt
Zadaj pytanie sprzedającemu
Tel.: 0 606 [zasłonięte] 729
e-mail
skype
Czas dostawy
Paczka pocztowa ekonomiczna do 14 dni roboczych
Paczka pocztowa priorytetowa do 3 dni roboczych
Odbiór osobisty książek: Ksiegarnia WITMIR 03-550 Warszawa ul. Remiszewska 1 lok. 2 tel. 22 [zasłonięte] 40
|
|
|
Kurs Access 2007 wydawnictwo: Mark-Soft Wydawnictwo
oprawa box DVD
Kategoria:
Office
Producent:
Wydawnictwo Strefa Kursów
Opakowanie:
box DVD
Wersja językowa:
polska
Wymagania systemowe:
Procesor 1GHz, 256 MB RAM, Windows 9.x/Me/XP/Vista/7, MAC OS,
Linux, dowolna przeglądarka internetowa, Adobe Flash Player 9.0 lub
nowszy, rozdzielczość ekranu 1024x768, karta dźwiękowa, głośniki Poznaj program Microsoft Access w jeden wieczór. Naucz się tworzyć i efektywnie wykorzystywać bazy danych.
Z naszym kursem dowiesz się jak zarządzać danymi, jak tworzyć kwerendy,
raporty czy formularze. Dowiesz się również jak stosować makra i jak
tworzyć relacje. Przekonasz się, że to naprawdę jest łatwe!
Kurs
składa się z 44 filmów z komentarzem lektora. Oglądając filmy bez
problemu opanujesz wszystkie etapy tworzenia typowej bazy danych. Z
kolei komentarz lektora wyjaśni Ci wszelkie bardziej skomplikowane
zagadnienia. Możesz obejrzeć całość materiału lub tylko interesujące Cię
zagadnienia. To z pewnością najbardziej skuteczna i wygodna metoda nauki. Sam decydujesz, kiedy chcesz się uczyć!
SPIS TREŚCI
Interfejs i nawigacja
– Na początku omówimy interfejs programu. Poznasz nowe elementy, które
pojawiły się w wersji 2007. Dowiesz się jak utworzyć nową bazę danych od
podstaw. Dowiesz się również jak korzystać z baz utworzonych w wersjach
wcześniejszych.
1. Wstęp (02:22
2. Pasek szybkiego dostępu (03:35
3. Menu Office (02:46
4. Tworzenie nowej bazy (03:19
5. Wstążka (03:38
6. Otwieranie obiektów (02:16
7. Okienko nawigacji (05:29
Tabele –
Tabele to podstawowy element każdej bazy. Na początku dowiesz się jak
stworzyć pola w tabeli oraz jak zmieniać ich właściwości. Następnie
będziemy dodawali do niej przykładowe dane. Pokażemy Ci jak stosować
różne typy danych oraz jak wyszukiwać informacje. Poznasz również
sposoby sortowania i filtrowania rekordów. Dowiesz się też jak ułatwić
sobie wprowadzanie danych do tabeli.
8. Pola w tabeli (04:33)
9. Dodawanie rekordów (05:17)
10. Widok projektu (05:27)
11. Typy danych (06:46)
12. Wyszukiwanie i zamiana (05:06)
13. Sortowanie i filtrowanie danych (06:08)
14. Pola wymagane (04:40)
15. Sprawdzanie poprawności danych (07:28)
16. Lista odnośników (05:05)
Relacyjne bazy danych
– Tym razem dowiesz się jak powiązać różne tabele siecią relacji. Takie
rozwiązanie oferuje szereg przydatnych możliwości. Dowiesz się jak
utworzyć relacje w prawidłowy sposób. Pokażemy Ci również jak
wykorzystać relacje w praktyce.
17. Podstawy relacji (08:18)
18. Tworzenie relacji (06:50)
19. Zastosowanie relacji w praktyce (06:41)
Kwerendy –
Na początku pokażemy Ci jak utworzyć prostą kwerendę. Następnie
będziemy do niej wprowadzali różne zmiany. Dowiesz się również jak
stworzyć kwerendę, która pobiera dane z kilku różnych tabel. Omówimy
także tzw. kwerendy akcji, które ułatwią Ci aktualizację dużej liczby
rekordów.
20. Kreator kwerend (04:16)
21. Projekt kwerendy (05:35)
22. Wprowadzanie zmian (06:50)
23. Elastyczne kwerendy (05:45)
24. Kwerenda - dwie tabele (02:31)
25. Kwerenda akcji (03:47)
Formularze –
Formularze to bardzo przydatny element, który ułatwi Ci przeglądanie i
wprowadzanie danych. Zaczniemy od stworzenia prostego formularza a potem
przejdziemy do bardziej złożonych projektów. Dowiesz się między innymi
jak zmienić właściwości o raz wygląd formularza. Pokażemy Ci także jak
stworzyć tzw. panel przełączania, który ułatwi nawigację w bazie danych.
26. Kreator formularzy (04:31)
27. Tworzenie formularza w widoku projektu (02:52)
28. Modyfikacja projektu formularza (06:01)
29. Rozbudowa formularza (06:13)
30. Formularz dzielony (04:24)
31. Sortowanie i filtrowanie w formularzu (02:30)
32. Panel przełączania (07:12)
Raporty –
Dowiesz się jak w łatwy sposób wyświetlić dane korzystając z raportów.
Przekonasz się również, że raportu znacznie ułatwiają przygotowanie
danych do wydruku. Pokażemy Ci jak stworzyć raport na kilka różnych
sposobów. Dowiesz się również jak formatować raporty.
33. Kreator raportów (03:34)
34. Modyfikacja projektu raportu (07:47)
35. Tworzenie od podstaw (06:03)
36. Grupowanie i sumowanie (04:14)
37. Tworzenie etykiet (05:12)
Makra –
Tym razem omówimy makra. Zaczniemy od najprostszego przykładu.
Następnie pokażemy Ci jak stworzyć makro które ułatwi wprowadzanie
danych do tabeli lub formularza. Będziemy również tworzyli makro, które
sprawdza poprawność wprowadzonych danych. Przekonasz się, że Makrą mogą
znacznie przyśpieszyć i ułatwić pracę z bazą danych.
38. Podstawy (04:32)
39. Uruchamianie makra (03:42)
40. Makro ułatwiające wprowadzanie danych (06:43)
41. Makro sprawdzające poprawność danych (07:38)
42. Makro uruchamiane przy otwarciu bazy (02:54)
Import i eksport danych
– Na koniec omówimy dwa bardzo istotne tematy. Najpierw dowiesz się jak
przenieść do bazy dane z innego programu np. Excel. Następnie pokażemy
Ci jak wykonać czynność odwrotną czyli będziemy przenosić dane z Access
do innych programów.
43. Importowanie danych (05:37)
44. Eksportowanie danych (04:07)
|