Przed Tobą kurs, który pozwoli Ci na szybkie i efektywne opanowanie programu 3ds max. Wszystkie lekcje nagrane są w formie video tutoriali, które krok po kroku demonstrują proces pracy z programem.
Kurs przedstawia standardowe techniki pracy nad modelami - edycja za pomocą editable poly oraz modyfikatorów. Przedstawione zostały podstawowe i zaawansowane metody oświetlenia, renderowania za pomocą rendererów takich jak: scanline oraz mental ray.
Z kursu dowiesz się w jaki sposób tworzyć podstawowe oraz bardziej zaawansowane materiały takie jak szkło, chrom, odbicia na płaskich powierzchniach i wiele więcej. Nauczysz się posługiwać się kamerą w 3ds max i dowiesz się jak zrobić animację, która umożliwi Ci atrakcyjne przedstawienie projektu.
Kurs składa się z następujących działów:
Rozdział I - Interface użytkownika i nawigacja
W tym rozdziale nauczysz się: Interfaceu użytkownika 3ds max 2011, Tworzenia nowej sceny, zapisywania projektu, sposobów zaznaczenia, okien edycji, manipulacji widokiem oraz najważniejszych skrótów klawiszowych.
Zobacz jak zaprojektować stoisko targowe i zaprezentować je w efektowny sposób. W kursie nauczysz się modelowania, zaawansowanego teksturowania, renderowania za pomocą różnych rendererów, pracy kamer i zaawansowanego oświetlenia sceny. Poznasz również podstawy animacji.
Rozdział II - Modelowanie i edycja obiektów
W tym rozdziale nauczysz się: Tworzenia obiektów, ustalania ich wartości, manipulacji obiektami - poruszanie, rotacja i skalowanie, powielania, zaznaczania wielu obiektów, ustawień osi widoku, cofania operacji. Dowiesz się w jaki sposób konwertować obiekty do editablepoly, czym są Vertexy, Polygony, i Edge, jak łączyć krawędzie, usuwania oraz wytłaczania płaszczyzn.
Nauczysz się jak wytłaczać obiekty po ścieżce, jak narysować linię oraz w jaki sposób można ją edytować. Zobaczysz jak tworzyć trójwymiarowy tekst oraz w jaki sposób używać modyfikatorów na obiektach.
Rozdział III - Materiały i Tekstury
W tym rozdziale nauczysz się: Czym są materiały i jak je używać, w jaki sposób przypisywać materiały do obiektów. Dowiesz się jak dodawać tekstury na obiekt i poznasz modyfikatory, dzięki którym będziesz mógł kontrolować tekstury na obiektach.
Zobaczysz również jak połączyć wszystko to czego się nauczyłeś, żeby stworzyć dowolny kształt. Dowiesz sie w jaki sposób możesz modelować obiekt 3D ze zdjęcia 2D.
Rozdział IV - Kamery, Oświetlenie i Podstawowy Render
W tym rozdziale nauczysz się: Jak tworzyć kamery oraz jak ich używać i edytować. Dowiesz się jakie rodzaje światła są dostępne w 3ds max i poznasz najskuteczniejsze metody oświetlania sceny. Poznasz pojęcie trójpunktowego oświetlenia sceny. Zapoznasz się z podstawowymi aspektami renderowania w 3ds max.
Rozdział V - Zaawansowany Renderer, Oświetlenie i tekstury
W tym rozdziale nauczysz się: Zaawansowanych metod oświetlenia sceny. W jaki sposób stworzyć zaawansowane materiały takie jak szkło, chrome czy odbiacia na płaskich materiałach. Dowiesz się w jak działa zaawansowany renderer mental ray
Rozdział VI - Eksport i Import
W tym rozdziale nauczysz się: Jak przygotować modele, których później będzie można używać do wielu projektów i w jaki sposób je wyeksportować oraz zaimportować do dowolnej sceny
Rozdział VII - Zaawansowane ustawienia renderera i render końcowy
W tym rozdziale nauczysz się: Jak ustawić parametry renderera mental ray do końcowego rendera. Poznasz najważniejsze opcje, które pozwalają tworzyć fotorealistyczne wizualizacje.
Rozdział VIII - Animacja
W tym rozdziale nauczysz się: Czym są klatki kluczowe, jak ich uzywac oraz manipulować. Stworzysz animację kamery, która zaprezentuje Twój projekt w atrakcyjny sposób.
NAUCZYCIELE
Mateusz Ertman jest grafikiem komputerowym oraz pasjonatem zagadnień związanych z komputerami. Grafiką komputerową zajmuje się od ponad 9 lat. Swoją pracę zaczynał od 3D Studio Max 5.
Mateusz jest laureatem wielu konkursów związanych z tworzeniem wizualizacji oraz modeli trójwymiarowych oraz interesuje się wieloma zagadnieniami informatyki). Na codzień pracuje z programami takimi jak: 3ds max, blender, photoshop, gimp, adobe premiere, after effect, camtasia, unity 3d, sketchup
Gwarancja jakości kursu
Mepi.pl oficjalnie dołączyło do programu developerskiego ADN firmy Autodesk. Cieszymy się z zaufania, którym obdarzył nas Autodesk i wierzymy, że nasze video kursy dostarczają potrzebną wiedzę do obsługi oprogramowania naszego partnera.
|