Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KURS - 3DS MAX - VRAY - PODSTAWY - CGWISDOM

19-05-2014, 19:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik CGWisdom_pl
numer aukcji: 4256629313
Miejscowość Internet
Zostało sztuk: 30    Wyświetleń: 1   
Koniec: 02-06-2014 18:50:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rodzaj: Klucz
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

UWAGA!
W dniach 01.05.2014-04.05.2014 dostęp do kursów wydłuży się do 72h od momentu zapłaty. Zalecamy kupowanie bezpośrednio na stronie www.cgwisdom.pl Dostęp do kursu na stronie następuje od razu po zapłacie.

cgwisdom okladka
3ds Max, Vray - Podstawy
Kurs omawiający podstawy programów 3ds Max oraz Vray. Przeznaczony głównie dla osób, które dopiero zaczynają przygodę z tymi programami oraz dla tych, którzy chciałby uporządkować swoją wiedzę.
OPIS KURSU
Czas trwania 4 godziny 14 minut
Użyte programy 3ds Max 2013, V-ray 2.4
Pliki Filmy
Autor Mateusz Ciećwierz. Absolwent Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej. Założyciel Red Gear www redgear pl . Były pracownik firmy Motionfront www motionfront com pl.
Projekt domu został wykonany i udostępniony przez Biuro Projektowe KRESKA www biurokreska pl

Kurs ten skierowany jest do osób, które chcą dopiero rozpocząć przgodę z 3ds Maxem oraz Vrayem oraz dla osób, które znają już program, ale chciałby uporządkować sobie wiedzę. Przedstawione zostały w nim wszystkie potrzebne informacje, które potrzebne są do sprawnego i bezproblemowego poruszania się po programie. Dzięki ich poznaniu, poruszanie się po programie staie się o wiele prostsze i co ważniejsze - szybsze. Dzięki czemu możemy zaoszczędzic dużo czasu.


Przedstawione zostały również podstawy pluginu V-ray. Nie została sucha teoretyczna wiedza lecz praktyczne rady. Dowiecie się w jaki sposób ustawić Render Setup aby rendery szybko się liczyły oraz jak zmienić ustawienia do finalnych renderów aby osiągnąć dobry efekt. Poznacie podstawowe sposoby na oświetlanie scen dzięki czemu wykonanie wizualizacji wnętrz oraz zewnętrz nie będzie już problemme. Pokazane zostały również różne typy sztucznych świateł takie jak: Vray Light, Vray IES, Target Spot.


Z CZĘŚCI KURSU O PROGRAMIE 3DS MAX DOWIESZ SIĘ JAK:

- sprawnie poruszać się po programie

- poruszać obiektami i przyciągać je do siebie przy pomocy Snapów

- skalować oraz obracać obiektami

- ustawić jednostki

- kopiować obiekty na kilka różnych sposbów. Np. przy użyciu funkcji Array, Object Paint raz Spacing Tool

- grupować, linkować, obiekty oraz jak używać Selection Sets aby kontrolować modele składające się z wielu obiektów

- używać warstw aby zachować porządek w scenie

- chować obiekty oraz korzystać z Isolate Selection

- edytkować obiekty przy pomocy Editable Poly

- edytować linie przy pomocy Editable Spline


Z CZĘŚCI KURSU O V-RAY MAX DOWIESZ SIĘ JAK:

- ustawić Render Setup aby renderować próbne wizualizacje

- ustawić Render Setup aby renderować finalne wizualizacje

- czym różni się Vray Physical Camera od Standard Camery i jak jej używać

- oświetlić wnętrze na różne sposoby

- oświetlić obiekty/budynki na zewnątrz przy pomocy Vray Sun oraz map HDRI

- tworzyć sztuczne światła przy pomocy V-ray Light, V-ray IES, Standard Target Spot



Spis wszystkich filmów znajduj±cych się w kursie oraz czas trwania:
3ds Max - 01 - Dopasowywanie layoutu 03 min 07 sec
3ds Max - 02 - Ustawianie jednostek 01 min 06 sec
3ds Max - 03 - Skróty klawiszowe 02 min 52 sec
3ds Max - 04 - Viewporty, Orbitowanie 11 min 26 sec
3ds Max - 05 - Tworzenie obiektów 02 min 27 sec
3ds Max - 06 - Zaznaczanie obiektow 03 min 26 sec
3ds Max - 07 - Typy obiektow, Lista obiektow 05 min 05 sec
3ds Max - 08 - Chowanie obiektow 01 min 12 sec
3ds Max - 09 - Poruszanie obiektami 03 min 31 sec
3ds Max - 10 - Skalowanie obiektow 06 min 21 sec
3ds Max - 11 - Obracanie obiektami 02 min 41 sec
3ds Max - 12 - Kopiowanie obiektów 10 min 36 sec
3ds Max - 13 - Pivot, Centre Pivot, Local Pivot 06 min 39 sec
3ds Max - 14 - Grupowanie, Linkowanie, Selection Sets 05 min 03 sec
3ds Max - 15 - Snapy, Axis Constraits - Przyciąganie obiektów 08 min 13 sec
3ds Max - 16 - Warstwy 04 min 28 sec
3ds Max - 17 - Main Toolbar - Pasek narzedzi u gory 07 min 23 sec
3ds Max - 18 - Command Panel - Panel po prawej 09 min 26 sec
3ds Max - 19 - Przydatne modyfikatory 14 min 20 sec
3ds Max - 20 - Editable Poly 28 min 57 sec
3ds Max - 21 - Editable Spline 09 min 39 sec
3ds Max - 22 - Graphite Modeling Tools 16 min 09 sec
3ds Max - 23 - Podstawy modelowania, Podstawy Turbosmooth 11 min 34 sec
Vray - 01 - Wprowadzenie, probne ustawienia 11 min 13 sec
Vray - 02 - Vray Physical Camera 12 min 38 sec
Vray - 03 - Oswietlenie wnetrza 14 min 28 sec
Vray - 04 - Oswietlenie zewnetrzne 12 min 16 sec
Vray - 05 - Sztuczne swiatla 27 min 42 sec
REALIZACJA ZAMÓWIENIA

Przed dokonaniem zakupu przoszę zapoznać się z regulaminem dostępnym w zakładce "O nas".

  • Po zakupieniu i opłaceniu danego kursu poprzez alelgro w ciągu 24h zostanie założone konto na stronie www cgwisdom pl na dane użytkownika allegro oraz wysłany email z loginem i hasłem do konta.
  • Aby pobrać dany kurs należy wejć na stronę www cgwisdom pl. Następnie przejść do "Panelu Klienta" i zalogować się przy użyciu otrzymanego loginu i hasła. Przejść do zakładki "Twoje zamówienia" i wejść w dane zamówienie klikając "numer zamówienia". Dostępne będą tam linki do wszystkich plików, które wchodzą w skład kursu.
  • Kurs będzie można pobierać przez 7 dni od momentu utworzenia konta.
  • Kurs dostępny jest tylko w formie elektronicznej.
FILM OPISUJĄCY KURS
GALERIA
obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1 obrazek1