Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs 3ds Max - esencja (kurs wideo)

21-06-2014, 14:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 59 zł     
Użytkownik Panoramix4444
numer aukcji: 4265229218
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 21-06-2014 14:32:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.20 [kg]
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Poznaj program 3ds Max i zacznij swoją przygodę z modelowaniem 3D

3ds Max to jeden z najlepszych programów do modelowania, tworzenia animacji i renderowania. Od lat jest standardem, na którym wzorują się producenci podobnego oprogramowania. 3ds Max ma bardzo przyjazny interfejs użytkownika oraz oferuje niezwykle bogaty zestaw narzędzi. Zastosowania tego programu są nieograniczone: używany jest przez profesjonalistów do tworzenia wizualizacji, animacji, filmów i wszelkiego rodzaju grafiki 3D.

Z niniejszym kursem szybko opanujesz obsługę 3ds Max i poznasz wiele ciekawych rozwiązań, które przyspieszą oraz ułatwią pracę.

W kursie autorzy omawiają bardzo szeroki zakres tematów:

  • Sprawne korzystanie z interfejsu.
  • Dostosowywanie programu do własnych potrzeb i preferencji.
  • Tworzenie i edycja siatek.
  • Użycie bogatego zestawu modyfikatorów (Bend, Bevel, Loft i wiele więcej).
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi do modelowania.
  • Użycie różnych typów materiałów (Diffuse, Bump-map itp.).
  • Nakładanie tekstur na obiekt.
  • Zastosowanie kamer w praktyce.
  • Omówienie różnych zagadnień dotyczących świateł (Omni, Spot itd.).
  • Tworzenie animacji (klatki kluczowe, ruch po ścieżce itd.).
  • Renderowanie gotowej sceny.

Wiedza wyniesiona z kursu pozwoli Ci szybko rozpocząć pracę nad własnymi projektami. Poznasz w nim nie tylko podstawy, ale również praktyczne zastosowania wielu ciekawych narzędzi. Kurs zapewni Ci solidne fundamenty do rozpoczęcia przygody z modelowaniem 3d.

Kurs stworzony został na bazie 3ds Max 2013. Kurs przygotowany w taki sposób, że całą wiedzę możesz bez problemu wykorzystać w wersjach wcześniejszych.

Informacje o kursie
Ilość filmów: 66
Czas trwania: 3,5 godziny
Język: polski
ISBN: [zasłonięte]978-83215-41-5
System:
Spis treści:

Interfejs

  • Wstęp (0m 38s)
  • Dostosowanie interfejsu (2m 30s)
  • Omówienie ekranów (2m 45s)
  • Tworzenie obiektów (2m 08s)
  • Ekran viewport (1m 30s)
  • Narzędzia Move, Rotate, Scale (4m 03s)
  • Cieniowanie (3m 16s)
  • Konfigurowanie okien Viewport (3m 06s)
  • Ustawienie jednostek (2m 27s)
  • Ustawienie siatki (2m 13s)
  • Ustawienie LOD (3m 38s)

Podstawy modelowania

  • Tworzenie pierwszego obiektu, nadanie modyfikatora Bend (6m 15s)
  • Konwertowanie do editable poly (1m 51s)
  • Edycja wierzchołków, krawędzi, polygonów (3m 02s)

Modelowanie spline i wytłaczanie

  • Tworzenie obiektów typu Spline (5m 01s)
  • Modyfikator Loft (4m 07s)
  • Modyfikowanie ścieżki w obiekcie Loft (2m 29s)
  • Modyfikator Shell (2m 41s)

Podstawowe narzędzia

  • Używanie narzędzia Tape (2m 37s)
  • Grupowanie obiektów (2m 51s)

Modelowanie polygonalne

  • Obiekty Extended Primitives - budowanie szafy (8m 19s)
  • Tworzenie obiektów w oparciu o ścieżki (11m 41s)
  • Modelowanie polygonalne - lampa (8m 58s)
  • Modyfikator Turbosmooth (7m 39s)
  • Tworzenie panelu LCD (7m 23s)
  • Modyfikator Symmetry (4m 14s)
  • Oś obrotu obiektu (3m 45s)

Tworzenie tekstu

  • Tworzenie tekstu (1m 47s)
  • Modyfikator Bevel (2m 58s)
  • Importowanie krzywych z Adobe Illustrator (3m 05s)
  • Wytłaczanie tekstu z krzywych (3m 38s)
  • Material Editor (2m 35s)
  • Przypisanie materiału Diffuse (1m 29s)
  • Ustawienia podstawowe materiałów (1m 46s)

Podstawowe funkcje Material Editor

  • Nadanie tekstury obiektowi (2m 22s)
  • Nadanie materiałowi refleksu (1m 16s)
  • Nadanie materiałowi połyskliwości (1m 20s)
  • Nadanie materiałowi przeźroczystości (1m 16s)
  • Self-illumination (1m 37s)
  • Używanie maps (4m 29s)
  • Bump-mapping (3m 28s)
  • Refraction (2m 37s)

Zaawansowane funkcje Material Editor

  • Usuwanie błędów z materiału Refraction (1m 43s)
  • Teksturowanie multi/sub-object (6m 13s)

Kamery

  • Kamera Free (2m 46s)
  • Kamera Target (1m 12s)
  • FOV (0m 56s)
  • Aspect Ratio i Safe Frame (3m 02s)

Światło

  • Światło omni (4m 07s)
  • Światło Target Spot (1m 21s)
  • Intensywność i kolor światła (1m 45s)
  • Falloff w oświetleniu (1m 12s)
  • Cienie (2m 23s)
  • Wyłączenie obiektu z oświetlenia (1m 39s)

Animacja

  • Animacja - klatki kluczowe (1m 31s)
  • Parametry animacji (2m 25s)
  • Tworzenie klatek kluczowych (4m 29s)
  • Trackview (3m 43s)

Animacja hierarchiczna

  • Hierarchiczne łączenie obiektów (1m 11s)
  • Edycja Pivot pointów dla animowanych obiektów (2m 19s)
  • Linkowanie obiektów i animacja (4m 59s)
  • Schematic View (1m 57s)
  • Animowanie po ścieżce (5m 13s)
  • Dziedziczenie linkowania w animacji (4m 05s)

Rendering

  • Rendering Setup oraz renderowanie (5m 35s)

Zakończenie

  • Zakończenie (1m 17s)
Wymagania systemowe kursu:
  • napęd DVD
  • System: Windows / Mac OS / Linux
  • Adobe Flash Player
Dane do wpłaty
Basettm Sikorski Tomasz
nr konta:
24 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 488685
Kontakt
Telefon:
+48 [zasłonięte]-225-787

E-mail:
[zasłonięte]@praktycznekursy.pl

Gadu-Gadu:
[zasłonięte]88064

Formularz Allegro
zadaj pytanie sprzedającemu
Przesyłka
Wszystkie przesyłki wysyłamy na bieżąco, zazwyczaj w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty lub informacji o przesyłce pobraniowej.
Zobacz inne aukcje
W przypadku zakupu kilku przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz - więcej informacji na stronie o mnie.