Kurs 3ds Max - esencja
wydawnictwo: MARK-SOFT Kursy Video
ISBN:[zasłonięte]978-83215-41-5
oprawa pudełko na DVD
czas trwania: 3,5 godziny
zawiera: DVD
Ilość filmów: 66
Dźwięk: Lektor polski
Wymagania: win linux mac
Zobacz darmowe fragmenty:
3ds Max to jeden z najlepszych programów do modelowania, tworzenia animacji i renderowania. Od lat jest standardem, na którym wzorują się producenci podobnego oprogramowania. 3ds Max ma bardzo przyjazny interfejs użytkownika oraz oferuje niezwykle bogaty zestaw narzędzi. Zastosowania tego programu są nieograniczone: używany jest przez profesjonalistów do tworzenia wizualizacji, animacji, filmów i wszelkiego rodzaju grafiki 3D.Z naszym kursem szybko opanujesz obsługę 3ds Max i poznasz wiele ciekawych rozwiązań, które przyspieszą oraz ułatwią pracę. W kursie omawiamy bardzo szeroki zakres tematów.
- Sprawne korzystanie z interfejsu.
- Dostosowywanie programu do własnych potrzeb i preferencji.
- Tworzenie i edycja siatek.
- Użycie bogatego zestawu modyfikatorów (Bend, Bevel, Loft i wiele więcej).
- Praktyczne zastosowanie narzędzi do modelowania.
- Użycie różnych typów materiałów (Diffuse, Bump-map itp.).
- Nakładanie tekstur na obiekt.
- Zastosowanie kamer w praktyce.
- Omówienie różnych zagadnień dotyczących świateł (Omni, Spot itd.).
- Tworzenie animacji (klatki kluczowe, ruch po ścieżce itd.).
- Renderowanie gotowej sceny.
Wiedza wyniesiona z kursu pozwoli Ci szybko rozpocząć pracę nad własnymi projektami. Omawiamy w nim nie tylko podstawy, ale również praktyczne zastosowania wielu ciekawych narzędzi. Kurs zapewni Ci solidne fundamenty do rozpoczęcia przygody z modelowaniem 3d. Swoje umiejętności możesz rozwijać wykorzystując kolejne kursy z naszej oferty.
Przyjazny interfejs użytkownika
Poruszaj się swobodnie po interfejsie programu, a szybko opanujesz obsługę 3ds Maxa. To nic trudnego!
Solidne fundamenty w programie 3ds Max
Niezwykle bogaty zestaw narzędzi oraz ich praktyczne zastosowanie, pozwoli Ci rozpocząć pracę nad własnymi projektami 3D!
Rozpocznij przygodę z modelowaniem 3D
Zastosowania 3ds Maxa są nieograniczone! Profesjonaliści z całego świata tworzą w nim animacje, wizualizacje, filmy czy grafikę 3D.
Bogaty zestaw modyfikatorów
Najważniejsza jest praktyka! Dlatego pokażemy Ci jak na konkretnym przykładzie zastosować modyfikator Bevel, Bent, Loft czy Turbosmooth.
Poznaj funkcje Material Editor
Zobacz jak szybko i łatwo można nakładać tekstury na obiekty 3D. Dzięki temu w kilka chwil zmienisz wygląd swojej bryły!
Zastosuj kamery w praktyce
Dowiedz się jak stworzyć kamerę. Zapoznamy Cię z różnymi jej typami takimi jak Kamera Free czy Kamera Target. Zapewniam Cię to nic trudnego!
Opanuj pracę ze światłami
Dobre oświetlenie jest bardzo ważną kwestią. Spowoduje to, iż Twoje sceny będą wyglądały bardzo realistycznie. A czy nie o to nam chodzi?
Tworzenie animacji
Animowania obiektów 3D nauczysz się w kilka chwil. Pokażemy Ci jak tworzyć klatki kluczowe, jak działa Trackview oraz zajmiemy się ustawieniami parametrów animacji.
Animacja hierarchiczna
Łączenie obiektów hierarchicznie sprawia, że Twoje obiekty będą poruszać się tak jak w rzeczywistości!
Interfejs
Wstęp 0m 38s
Dostosowanie interfejsu 2m 30s
Omówienie ekranów 2m 45s
Tworzenie obiektów 2m 08s
Ekran viewport 1m 30s
Narzędzia Move, Rotate, Scale 4m 03s
Cieniowanie 3m 16s
Konfigurowanie okien Viewport 3m 06s
Ustawienie jednostek 2m 27s
Ustawienie siatki 2m 13s
Ustawienie LOD 3m 38s
Podstawy modelowania
Tworzenie pierwszego obiektu, nadanie modyfikatora Bend 6m 15s
Konwertowanie do editable poly 1m 51s
Edycja wierzchołków, krawędzi, polygonów 3m 02s
Modelowanie spline i wytłaczanie
Tworzenie obiektów typu Spline 5m 01s
Modyfikator Loft 4m 07s
Modyfikowanie ścieżki w obiekcie Loft 2m 29s
Modyfikator Shell 2m 41s
Podstawowe narzędzia
Używanie narzędzia Tape 2m 37s
Grupowanie obiektów 2m 51s
Modelowanie polygonalne
Obiekty Extended Primitives - budowanie szafy 8m 19s
Tworzenie obiektów w oparciu o ścieżki 11m 41s
Modelowanie polygonalne - lampa 8m 58s
Modyfikator Turbosmooth 7m 39s
Tworzenie panelu LCD 7m 23s
Modyfikator Symmetry 4m 14s
Oś obrotu obiektu 3m 45s
Tworzenie tekstu
Tworzenie tekstu 1m 47s
Modyfikator Bevel 2m 58s
Importowanie krzywych z Adobe Illustrator 3m 05s
Wytłaczanie tekstu z krzywych 3m 38s
Material Editor 2m 35s
Przypisanie materiału Diffuse 1m 29s
Ustawienia podstawowe materiałów 1m 46s
Podstawowe funkcje Material Editor
Nadanie tekstury obiektowi 2m 22s
Nadanie materiałowi refleksu 1m 16s
Nadanie materiałowi połyskliwości 1m 20s
Nadanie materiałowi przeźroczystości 1m 16s
Self-illumination 1m 37s
Używanie maps 4m 29s
Bump-mapping 3m 28s
Refraction 2m 37s
Zaawansowane funkcje Material Editor
Usuwanie błędów z materiału Refraction 1m 43s
Teksturowanie multi/sub-object 6m 13s
Kamery
Kamera Free 2m 46s
Kamera Target 1m 12s
FOV 0m 56s
Aspect Ratio i Safe Frame 3m 02s
Światło
Światło omni 4m 07s
Światło Target Spot 1m 21s
Intensywność i kolor światła 1m 45s
Falloff w oświetleniu 1m 12s
Cienie 2m 23s
Wyłączenie obiektu z oświetlenia 1m 39s
Animacja
Animacja - klatki kluczowe 1m 31s
Parametry animacji 2m 25s
Tworzenie klatek kluczowych 4m 29s
Trackview 3m 43s
Animacja hierarchiczna
Hierarchiczne łączenie obiektów 1m 11s
Edycja Pivot pointów dla animowanych obiektów 2m 19s
Linkowanie obiektów i animacja 4m 59s
Schematic View 1m 57s
Animowanie po ścieżce 5m 13s
Dziedziczenie linkowania w animacji 4m 05s
Rendering
Rendering Setup oraz renderowanie 5m 35s
Zakończenie
Zakończenie 1m 17s