Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kurs 3ds Max - esencja

09-05-2014, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 58 zł     
Użytkownik infoporadniki
numer aukcji: 4139674273
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 09-05-2014 21:05:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

mail: [zasłonięte]@enev.pl

telefon : 606 [zasłonięte] 729

1 dzień roboczy Przesyłka kurierska
3 dni roboczych Przesyłka priorytetowa
14 dni roboczych Przesyłka ekonomiczna

Po zakończeniu aukcji oczekujemy na e-mail z informacją o wybranej formie płatności. Przy płatności przelewem klient przelewa na nasze konto wylicytowaną kwotę, powiększoną o koszt przesyłki.

Wysyłka jest realizowana w ciągu doby od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Zamówiony towar można odebrać w Księgarni WITMIR:
03-550 Warszawa
ul. Remiszewska 1 lok. 2

Kurs 3ds Max - esencja

Kurs 3ds Max - esencja


wydawnictwo: MARK-SOFT Kursy Video
ISBN:[zasłonięte]978-83215-41-5
oprawa pudełko na DVD

czas trwania: 3,5 godziny

zawiera: DVD

Ilość filmów: 66

Dźwięk: Lektor polski

Wymagania: win linux mac 

 

Zobacz darmowe fragmenty:

Tworzenie obiektów typu Spline - oglądaj Modyfikator Symmetry - oglądajMaterial Editor - oglądaj

3ds Max to jeden z najlepszych programów do modelowania, tworzenia animacji i renderowania. Od lat jest standardem, na którym wzorują się producenci podobnego oprogramowania. 3ds Max ma bardzo przyjazny interfejs użytkownika oraz oferuje niezwykle bogaty zestaw narzędzi. Zastosowania tego programu są nieograniczone: używany jest przez profesjonalistów do tworzenia wizualizacji, animacji, filmów i wszelkiego rodzaju grafiki 3D.Z naszym kursem szybko opanujesz obsługę 3ds Max i poznasz wiele ciekawych rozwiązań, które przyspieszą oraz ułatwią pracę. W kursie omawiamy bardzo szeroki zakres tematów.

  • Sprawne korzystanie z interfejsu.
  • Dostosowywanie programu do własnych potrzeb i preferencji.
  • Tworzenie i edycja siatek.
  • Użycie bogatego zestawu modyfikatorów (Bend, Bevel, Loft i wiele więcej).
  • Praktyczne zastosowanie narzędzi do modelowania.
  • Użycie różnych typów materiałów (Diffuse, Bump-map itp.).
  • Nakładanie tekstur na obiekt.
  • Zastosowanie kamer w praktyce.
  • Omówienie różnych zagadnień dotyczących świateł (Omni, Spot itd.).
  • Tworzenie animacji (klatki kluczowe, ruch po ścieżce itd.).
  • Renderowanie gotowej sceny.

Wiedza wyniesiona z kursu pozwoli Ci szybko rozpocząć pracę nad własnymi projektami. Omawiamy w nim nie tylko podstawy, ale również praktyczne zastosowania wielu ciekawych narzędzi. Kurs zapewni Ci solidne fundamenty do rozpoczęcia przygody z modelowaniem 3d. Swoje umiejętności możesz rozwijać wykorzystując kolejne kursy z naszej oferty. 

 

Interfejs programu 3ds Max

Przyjazny interfejs użytkownika

Poruszaj się swobodnie po interfejsie programu, a szybko opanujesz obsługę 3ds Maxa. To nic trudnego!

Narzędzia 3ds Max w praktyce

Solidne fundamenty w programie 3ds Max

Niezwykle bogaty zestaw narzędzi oraz ich praktyczne zastosowanie, pozwoli Ci rozpocząć pracę nad własnymi projektami 3D!

Animacje i wizualizacje

Rozpocznij przygodę z modelowaniem 3D

Zastosowania 3ds Maxa są nieograniczone! Profesjonaliści z całego świata tworzą w nim animacje, wizualizacje, filmy czy grafikę 3D.

Moje logo

Bogaty zestaw modyfikatorów

Najważniejsza jest praktyka! Dlatego pokażemy Ci jak na konkretnym przykładzie zastosować modyfikator Bevel, Bent, Loft czy Turbosmooth.

Nakładanie tekstury

Poznaj funkcje Material Editor

Zobacz jak szybko i łatwo można nakładać tekstury na obiekty 3D. Dzięki temu w kilka chwil zmienisz wygląd swojej bryły!

Kamera w 3ds Max

Zastosuj kamery w praktyce

Dowiedz się jak stworzyć kamerę. Zapoznamy Cię z różnymi jej typami takimi jak Kamera Free czy Kamera Target. Zapewniam Cię to nic trudnego!

Oświetlona scena

Opanuj pracę ze światłami

Dobre oświetlenie jest bardzo ważną kwestią. Spowoduje to, iż Twoje sceny będą wyglądały bardzo realistycznie. A czy nie o to nam chodzi?

Animowany obiekt 3D

Tworzenie animacji

Animowania obiektów 3D nauczysz się w kilka chwil. Pokażemy Ci jak tworzyć klatki kluczowe, jak działa Trackview oraz zajmiemy się ustawieniami parametrów animacji.

Hierarchia obiektów

Animacja hierarchiczna

Łączenie obiektów hierarchicznie sprawia, że Twoje obiekty będą poruszać się tak jak w rzeczywistości!






Interfejs

 Wstęp 0m 38s

Dostosowanie interfejsu 2m 30s

Omówienie ekranów 2m 45s

Tworzenie obiektów 2m 08s

Ekran viewport 1m 30s

Narzędzia Move, Rotate, Scale 4m 03s

Cieniowanie 3m 16s

Konfigurowanie okien Viewport 3m 06s

Ustawienie jednostek 2m 27s

Ustawienie siatki 2m 13s

Ustawienie LOD 3m 38s

Podstawy modelowania

 Tworzenie pierwszego obiektu, nadanie modyfikatora Bend 6m 15s

Konwertowanie do editable poly 1m 51s

Edycja wierzchołków, krawędzi, polygonów 3m 02s

Modelowanie spline i wytłaczanie

Tworzenie obiektów typu Spline 5m 01s

Modyfikator Loft 4m 07s

Modyfikowanie ścieżki w obiekcie Loft 2m 29s

Modyfikator Shell 2m 41s

Podstawowe narzędzia

 Używanie narzędzia Tape 2m 37s

Grupowanie obiektów 2m 51s

Modelowanie polygonalne

 Obiekty Extended Primitives - budowanie szafy 8m 19s

Tworzenie obiektów w oparciu o ścieżki 11m 41s

Modelowanie polygonalne - lampa 8m 58s

Modyfikator Turbosmooth 7m 39s

Tworzenie panelu LCD 7m 23s

Modyfikator Symmetry 4m 14s

Oś obrotu obiektu 3m 45s

Tworzenie tekstu

 Tworzenie tekstu 1m 47s

Modyfikator Bevel 2m 58s

Importowanie krzywych z Adobe Illustrator 3m 05s

Wytłaczanie tekstu z krzywych 3m 38s

Material Editor 2m 35s

Przypisanie materiału Diffuse 1m 29s

Ustawienia podstawowe materiałów 1m 46s

Podstawowe funkcje Material Editor

 Nadanie tekstury obiektowi 2m 22s

Nadanie materiałowi refleksu 1m 16s

Nadanie materiałowi połyskliwości 1m 20s

Nadanie materiałowi przeźroczystości 1m 16s

Self-illumination 1m 37s

Używanie maps 4m 29s

Bump-mapping 3m 28s

Refraction 2m 37s

Zaawansowane funkcje Material Editor

 Usuwanie błędów z materiału Refraction 1m 43s

Teksturowanie multi/sub-object 6m 13s

Kamery

 Kamera Free 2m 46s

Kamera Target 1m 12s

FOV 0m 56s

Aspect Ratio i Safe Frame 3m 02s

Światło

 Światło omni 4m 07s

Światło Target Spot 1m 21s

Intensywność i kolor światła 1m 45s

Falloff w oświetleniu 1m 12s

Cienie 2m 23s

Wyłączenie obiektu z oświetlenia 1m 39s

Animacja

Animacja - klatki kluczowe 1m 31s

Parametry animacji 2m 25s

Tworzenie klatek kluczowych 4m 29s

Trackview 3m 43s

Animacja hierarchiczna

 Hierarchiczne łączenie obiektów 1m 11s

Edycja Pivot pointów dla animowanych obiektów 2m 19s

Linkowanie obiektów i animacja 4m 59s

Schematic View 1m 57s

Animowanie po ścieżce 5m 13s

Dziedziczenie linkowania w animacji 4m 05s

Rendering

Rendering Setup oraz renderowanie 5m 35s

Zakończenie

 Zakończenie 1m 17s

 

 
 

FHU WITMIR W. Zawko 03-526 Warszawa ul. Sw. Wincentego 40/43

BRE BANK S.A.

76 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 258166

W tytule przelewu prosimy wpisać numer aukcji oraz nick allegro i formę wysyłki/odbioru.

Wszystkie towary dostępne na aukcjach objęte są roczną gwarancją producenta.

Podstawą reklamacji jest paragon lub faktura zakupu.

Wszystkie towary są nowe.