Fabuła podejmuje wątki, które stanowiły zakończenie filmowego pierwowzoru. Kierowany
przez nas Po toczy finałową walkę z Mistrzem Shen. Okazuje się jednak, że ta batalia nie
rozwiązuje wszystkich problemów naszych bohaterów. Wraz z piątką naszych przyjaciół:
Małpą, Żurawiem, Żmiją, Tygrysicą i Modliszką ponownie ruszamy do walki. Stawką po
raz kolejny jest przyszłość sztuk walki, dobro mieszkańców Gongman City oraz pokój na świecie.
W naszej podróży towarzyszy nam także znany z poprzedniej części Mistrz Shifu.
Kung Fu Panda 2 to zręcznościówka, z elementami gry przygodowej. Poza daniem głównym,
czyli walką z przeróżnymi przeciwnikami, musimy wykazać się także umiejętnością logicznego
myślenia. Na naszej drodze pojawiają się bowiem zagadki, których rozwiązanie nie jest
oczywiste i przy rozwiązaniu których mocno się nakombinujemy.
Dodatkowym urozmaiceniem są zdolności specjalne naszych towarzyszy. Modliszka potrafi
paraliżować przeciwnika, którego następnie możemy zaatakować z powietrza - taki atak
specjalny może wykonać Żuraw. Małpa dysponuje ponadprzeciętną zręcznością, do perfekcji
opanowała także wykorzystanie własnego ogona jako broni. Prowadząc Tygrysicę możemy
skorzystać z jej szybkości. Zdolności te sprawiają, że otwarte starcie z dużą grupą
przeciwników nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem - warto pobawić się w stratega i
wyeliminować zagrożenie z pomocą przyjaciół.
Grupę docelową Kung Fu Panda 2 stanowią dzieci w wieku od 6 do 14 lat i to właśnie dla nich
przystosowana jest oprawa audiowizualna tej gry. Wszystko jest tu jasne i kolorowe, a w tle
słyszymy muzykę adekwatną do naszych poczynań na ekranie.
|