KUNG FU PANDA 2 KINECT XBOX 360 NOWOŚĆ!
Kung Fu Panda 2 to gra stworzona na licencji filmu, który w kinach ukazał się pod tym samym
tytułem. Nie po raz pierwszy wcielamy się w pandę Po - pierwsza cześć serii, stworzona przez
studio Beenox, swoją premierą miała w czerwcu 2008. Wydawcą tego tytułu było Activision Blizzard.
Zgodnie z umową z grudnia 2009 prawo do produkcji gier na podstawie marek DreamWorks (które
to studio jest autorem animacji z leniwym misiem w roli głównej) przejęło THQ i to właśnie ta firma
odpowiada za opisywany tytuł.
Fabuła podejmuje wątki, które stanowiły zakończenie filmowego pierwowzoru. Kierowany przez nas
Po toczy finałową walkę z Mistrzem Shen. Okazuje się jednak, że ta batalia nie rozwiązuje
wszystkich problemów naszych bohaterów. Wraz z piątką naszych przyjaciół: Małpą, Żurawiem,
Żmiją, Tygrysicą i Modliszką ponownie ruszamy do walki. Stawką po raz kolejny jest przyszłość
sztuk walki, dobro mieszkańców Gongman City oraz pokój na świecie. W naszej podróży towarzyszy
nam także znany z poprzedniej części Mistrz Shifu.
Kung Fu Panda 2 to zręcznościówka, z elementami gry przygodowej. Poza daniem głównym, czyli
walką z przeróżnymi przeciwnikami, musimy wykazać się także umiejętnością logicznego myślenia.
Na naszej drodze pojawiają się bowiem zagadki, których rozwiązanie nie jest oczywiste i przy
rozwiązaniu których mocno się nakombinujemy.
Dodatkowym urozmaiceniem są zdolności specjalne naszych towarzyszy. Modliszka potrafi
paraliżować przeciwnika, którego następnie możemy zaatakować z powietrza - taki atak specjalny
może wykonać Żuraw. Małpa dysponuje ponadprzeciętną zręcznością, do perfekcji opanowała także
wykorzystanie własnego ogona jako broni. Prowadząc Tygrysicę możemy skorzystać z jej szybkości.
Zdolności te sprawiają, że otwarte starcie z dużą grupą przeciwników nie zawsze jest najlepszym
rozwiązaniem - warto pobawić się w stratega i wyeliminować zagrożenie z pomocą przyjaciół.
Grupę docelową Kung Fu Panda 2 stanowią dzieci w wieku od 6 do 14 lat i to właśnie dla nich
przystosowana jest oprawa audiowizualna tej gry. Wszystko jest tu jasne i kolorowe, a w tle
słyszymy muzykę adekwatną do naszych poczynań na ekranie.
Wersja przeznaczona na konsolę Xbox 360 w pełni wykorzystuje możliwości kontrolera Kinect.
Nasza postać porusza się i wyprowadza ciosy zgodnie z ruchami naszego własnego ciała,
odczytywanymi przez czujniki urządzenia.
Sensor Kinect jest wymagany.
Produkt fabrycznie nowy.
DYSTRYBUCJA: POLSKA