MENU DANE DO PRZELEWU X-TRADE Krystian Kowalski Kolejowa 33 87-630 Skępe 091[zasłonięte]200400[zasłonięte]10266[zasłonięte]119 REGULAMIN U NAS PRAWO ZWROTU DO 20 DNI.Inni sprzedawcy proponują do 10 dni prawa zwrotu zakupionego towaru. My dajemy do 20 dni. Dlaczego? Wiemy, że czasami trudno kupić prezent, który spodoba się osobie obdarowywanej. Również robimy zakupy i wiemy, że czasami nie zawsze przemyślane. NA WPŁATĘ CZEKAMY 14 DNICo to oznacza?To znaczy, że czekamy na przelew 14 dni. Jeśli termin ten miałby się opóźnić prosimy o kontakt. Jesteśmy ludźmi wiemy, że nie każdy ma gotówkę na koncie. ZAWSZE DOKONUJĄC PRZELEWU PODAJ SWÓJ NICK i NUMER AUKCJIDlaczego?Ułatwi to nam pracę. Przelewy zostaną szybciej zaksięgowane i porównane z danymi z allegro. Dodatkowo przyspieszy wysyłkę. | Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce (eks.)
| Cena w innych sklepach: 54,00 Autor: Beata Glinka Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08180 Ilość stron: 278 Oprawa: miękka Format: 160 x 235 Rok wydania: 2008 NASZA CENA : 27,00 zł
|
Zachowania przedsiębiorcze zależą zarówno od indywidualnych predyspozycji i kompetencji ludzi, jak też kontekstu, w jakim oni działają. Autorka opiera się na założeniu, że działania gospodarcze są zakorzenione kulturowo. Do tego, aby społeczeństwo było przedsiębiorcze, nie wystarczą (choć są konieczne) odpowiednie uregulowania prawne, dostęp do technologii i środków na finansowanie działalności. Nieodzowny jest klimat kulturowy - wartości, normy postępowania i wzorce zachowań. Celem monografii jest odpowiedź na pytania: jakie wartości, przekonania i symbole są związane z działaniami przedsiębiorczymi, czy mają one trwały charakter, jak przejawia się ich związek z przedsiębiorczością, czy kultura stwarza dogodne warunki do tego, by przedsiębiorcy chcieli zapewniać swoim firmom dalszy byt i rozwój? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla zrozumienia warunków rozwoju przedsiębiorczości w Polsce. Wstęp Przedsiębiorczość 1.1. Pojęcie przedsiębiorczości 1.1.1. Uwagi wstępne 1.1.2. Istota przedsiębiorczości 1.1.3. Funkcje przedsiębiorcy i jego rola w gospodarce 1.1.4. Rodzaje przedsiębiorczości .2. Przedsiębiorczość a rozwój gospodarczy 1.2.1. Uwagi wstępne 1.2.2. Związki przedsiębiorczości z rozwojem gospodarczym .2.3. Przedsiębiorczość a rozwój ,w badaniach i polityce gospodarczej Przedsiębiorczość w Polsce po 1989 roku - wybrane przemiany strukturalne i ilościowe 1.3.1. Liczba i struktura przedsiębiorstw 1.3.2. Innowacje w przedsiębiorstwach - wybrane dane 1.4. Badanie przedsiębiorczości 1.4.1. Uwagi wstępne 1.4.2. Ekonomiczny i kulturowy punkty widzenia 1.4.3. Sposoby badania zjawiska przedsiębiorczości 2 Związki kultury z przedsiębiorczością 2.1. Wprowadzenie 2.2. Kulturowe czynniki rozwoju gospodarki 2.2.1. Wczesne teorie - Max Weber 2.2.2. Historyczne korzenie współczesnej gospodarki - Douglas C. North i David Landes 2.2.3. Różnorodność kultur kapitalizmu 2.2.4. Kontekst rozwoju gospodarczego: kultura ma znaczenie 2.3. Kulturowy kontekst przedsiębiorczości 2.3.1. Uwagi wstępne 2.3.2. Rola kulturowego kontekstu - koncepcje, badania, zalecenia 2.3.3. Uniwersalizm i adekwatność kulturowa teorii 2.3.4. Kapitał społeczny, zaufanie i budowanie społecznych relacji 2.3.5. Kulturowe uwarunkowania w polskich badaniach przedsiębiorczości Kultura a przedsiębiorczość w Polsce 3.1. Wprowadzenie 3.2. Historyczne fundamenty kulturowych uwarunkowań przedsiębiorczości 3.2.1. Średniowiecze 3.2.2. Od renesansu do rozbiorów (XVI-XIX wiek) 3.2.3. Dwudziestolecie międzywojenne i okres II wojny światowej 3.2.4. Okres PRL-u 1[zasłonięte]945-19 3.2.5. Transformacja systemu 3.3. Polski katolicyzm a kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości- zarys 3.4. Czynniki kształtujące kulturowe otoczenie przedsiębiorczości: ciągłość i zmiana 3.4.1. Uwagi wstępne 3.4.2. Rodzina - źródła przedsiębiorczych tradycji 3.4.3. Globalizacja i przenikanie wzorów kulturowych 3.4.4. Edukacja 3.4.5. Autorytety publiczne i zachowania uczestników życia ekonomicznego 3.4.6. Środki masowego komunikowania 3.4.7. Literatura, film i seriale 3.4.8. Literatura, film, seriale - między trwałością a zmiennością wzorów 3.5. Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w ujęciu regionalnym 3.6. Kulturowe fundamenty działania przedsiębiorców - podsumowanie 3.7. Wyobrażenia o przedsiębiorcach i przedsiębiorczości 3.7.1. Uwagi wstępne 3.7.2. Wyobrażenia na temat przedsiębiorców i zjawisk gospodarczych - wyniki badań 3.7.3. Wyobrażenia o gospodarce i przedsiębiorcach - podsumowanie 3.8. Działania przedsiębiorców w kulturowym kontekście 3.8.1. Uwagi wstępne 3.8.2. Kulturowy kontekst działania przedsiębiorców - wybrane aspekty 3.8.3. Uwarunkowania kulturowe a działania przedsiębiorców - podsumowanie Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce w teorii i badaniach. Posumowanie i wnioski 4.1. Wprowadzenie 4.2. Kultura - wyobrażenia - działanie 4.3. Od prywaciarza do przedsiębiorcy. Kultura - fundament rozwoju czy stagnacji? 4.4. Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości: implikacje dla zarządzania i edukacji 4.5. Kierunki dalszych badań Zakończenie Bibliografia
JEDEN KOSZT WYSYŁKI KURIEREM BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW Sposób dostawy | Przedpłata | Pobranie | Prawdopodobny czas doręczenia | (przelew lub płatność online) | POCZTA POLSKA E-PRZESYŁKA (odbiór w punkcie Poczty Polskiej) | 7 zł | brak | 2-3 dni roboczych | POCZTA POLSKA PACZKA EKONOMICZNA | 8,5 zł | 14 zl | 3-5 dni roboczych | POCZTA POLSKA PACZKA PRIORYTETOWA | 9,50 zł | 15 zł | 1-3 dni robocze | Firma kurierska UPS | 13 zł | 16 zł | 1-2 dni robocze | Odbiór osobisty Al. 1-maja 17 87-630 Skępe | bezpłatnie | bezpłatnie | | Wysyłka zagraniczna | wycena indywidualna | brak | |
PŁATNOŚCI | ZOBACZ TAKŻE | | Panelealle |
|
|
|