Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości Glinka

01-02-2014, 14:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł     
Użytkownik bookinista_pl
numer aukcji: 3909183056
Miejscowość Skępe
Wyświetleń: 4   
Koniec: 01-02-2014 13:49:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bookinista_pl
MENU
 
DANE DO PRZELEWU
X-TRADE
Krystian Kowalski
Kolejowa 33
87-630 Skępe
091[zasłonięte]200400[zasłonięte]10266[zasłonięte]119
 
REGULAMIN

U NAS PRAWO ZWROTU DO 20 DNI.

Inni sprzedawcy proponują do 10 dni prawa zwrotu zakupionego towaru. My dajemy do 20 dni. Dlaczego? Wiemy, że czasami trudno kupić prezent, który spodoba się osobie obdarowywanej. Również robimy zakupy i wiemy, że czasami nie zawsze przemyślane.

 NA WPŁATĘ CZEKAMY 14 DNI

Co to oznacza?

To znaczy, że czekamy na przelew 14 dni. Jeśli termin ten miałby się opóźnić prosimy o kontakt. Jesteśmy ludźmi wiemy, że nie każdy ma gotówkę na koncie.

ZAWSZE DOKONUJĄC PRZELEWU PODAJ SWÓJ NICK i NUMER AUKCJI

Dlaczego?

Ułatwi to nam pracę. Przelewy zostaną szybciej zaksięgowane i porównane z danymi z allegro. Dodatkowo przyspieszy wysyłkę.

 

Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce (eks.)

Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce (eks.)

Cena w innych sklepach: 54,00

Autor: Beata Glinka

Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]08180

Ilość stron: 278

Oprawa: miękka

Format: 160 x 235

Rok wydania: 2008

NASZA CENA : 27,00 zł


Zachowania przedsiębiorcze zależą zarówno od indywidualnych predyspozycji i kompetencji ludzi, jak też kontekstu, w jakim oni działają. Autorka opiera się na założeniu, że działania gospodarcze są zakorzenione kulturowo. Do tego, aby społeczeństwo było przedsiębiorcze, nie wystarczą (choć są konieczne) odpowiednie uregulowania prawne, dostęp do technologii i środków na finansowanie działalności. Nieodzowny jest klimat kulturowy - wartości, normy postępowania i wzorce zachowań. Celem monografii jest odpowiedź na pytania: jakie wartości, przekonania i symbole są związane z działaniami przedsiębiorczymi, czy mają one trwały charakter, jak przejawia się ich związek z przedsiębiorczością, czy kultura stwarza dogodne warunki do tego, by przedsiębiorcy chcieli zapewniać swoim firmom dalszy byt i rozwój? Odpowiedzi na te pytania są kluczowe dla zrozumienia warunków rozwoju przedsiębiorczości w Polsce.

Wstęp 
Przedsiębiorczość
1.1. Pojęcie przedsiębiorczości 
1.1.1. Uwagi wstępne 
1.1.2. Istota przedsiębiorczości 
1.1.3. Funkcje przedsiębiorcy i jego rola w gospodarce 
1.1.4. Rodzaje przedsiębiorczości 
.2. Przedsiębiorczość a rozwój gospodarczy 
1.2.1. Uwagi wstępne 
1.2.2. Związki przedsiębiorczości z rozwojem gospodarczym
.2.3. Przedsiębiorczość a rozwój ,w badaniach i polityce gospodarczej
Przedsiębiorczość w Polsce po 1989 roku - wybrane przemiany
strukturalne i ilościowe 
1.3.1. Liczba i struktura przedsiębiorstw 
1.3.2. Innowacje w przedsiębiorstwach - wybrane dane 
1.4. Badanie przedsiębiorczości
1.4.1. Uwagi wstępne 
1.4.2. Ekonomiczny i kulturowy punkty widzenia 
1.4.3. Sposoby badania zjawiska przedsiębiorczości 
2 Związki kultury z przedsiębiorczością
2.1. Wprowadzenie
2.2. Kulturowe czynniki rozwoju gospodarki 
2.2.1. Wczesne teorie - Max Weber 
2.2.2. Historyczne korzenie współczesnej gospodarki - Douglas
C. North i David Landes 
2.2.3. Różnorodność kultur kapitalizmu 
2.2.4. Kontekst rozwoju gospodarczego: kultura ma znaczenie 
2.3. Kulturowy kontekst przedsiębiorczości 
2.3.1. Uwagi wstępne 
2.3.2. Rola kulturowego kontekstu - koncepcje, badania, zalecenia
2.3.3. Uniwersalizm i adekwatność kulturowa teorii 
2.3.4. Kapitał społeczny, zaufanie i budowanie społecznych relacji
2.3.5. Kulturowe uwarunkowania w polskich badaniach przedsiębiorczości 
Kultura a przedsiębiorczość w Polsce 
3.1. Wprowadzenie 
3.2. Historyczne fundamenty kulturowych uwarunkowań przedsiębiorczości
3.2.1. Średniowiecze
3.2.2. Od renesansu do rozbiorów (XVI-XIX wiek) 
3.2.3. Dwudziestolecie międzywojenne i okres II wojny światowej
3.2.4. Okres PRL-u 1[zasłonięte]945-19
3.2.5. Transformacja systemu 
3.3. Polski katolicyzm a kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości- zarys 
3.4. Czynniki kształtujące kulturowe otoczenie przedsiębiorczości: ciągłość i zmiana 
3.4.1. Uwagi wstępne 
3.4.2. Rodzina - źródła przedsiębiorczych tradycji 
3.4.3. Globalizacja i przenikanie wzorów kulturowych 
3.4.4. Edukacja 
3.4.5. Autorytety publiczne i zachowania uczestników życia ekonomicznego 
3.4.6. Środki masowego komunikowania 
3.4.7. Literatura, film i seriale 
3.4.8. Literatura, film, seriale - między trwałością a zmiennością
wzorów 
3.5. Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w ujęciu regionalnym
3.6. Kulturowe fundamenty działania przedsiębiorców - podsumowanie
3.7. Wyobrażenia o przedsiębiorcach i przedsiębiorczości 
3.7.1. Uwagi wstępne 
3.7.2. Wyobrażenia na temat przedsiębiorców i zjawisk gospodarczych
- wyniki badań 
3.7.3. Wyobrażenia o gospodarce i przedsiębiorcach - podsumowanie
3.8. Działania przedsiębiorców w kulturowym kontekście 
3.8.1. Uwagi wstępne 
3.8.2. Kulturowy kontekst działania przedsiębiorców - wybrane aspekty
3.8.3. Uwarunkowania kulturowe a działania przedsiębiorców - podsumowanie 
Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce w teorii i badaniach. Posumowanie i wnioski 
4.1. Wprowadzenie 
4.2. Kultura - wyobrażenia - działanie 
4.3. Od prywaciarza do przedsiębiorcy. Kultura - fundament rozwoju czy
stagnacji? 
4.4. Kulturowe uwarunkowania przedsiębiorczości: implikacje dla zarządzania i edukacji 
4.5. Kierunki dalszych badań 
Zakończenie 
Bibliografia 


JEDEN KOSZT WYSYŁKI KURIEREM 
BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW

Sposób dostawy

Przedpłata

Pobranie

Prawdopodobny czas doręczenia

(przelew lub płatność online)

POCZTA POLSKA

 E-PRZESYŁKA 

(odbiór w punkcie Poczty Polskiej)

7 zł

brak

2-3 dni roboczych

POCZTA POLSKA 

PACZKA EKONOMICZNA

8,5 zł

14 zl

3-5 dni roboczych

POCZTA POLSKA 

PACZKA PRIORYTETOWA

9,50 zł

15 zł

1-3 dni robocze

Firma kurierska UPS

13 zł

16 zł

1-2 dni robocze

Odbiór osobisty

 Al. 1-maja 17 87-630 Skępe

bezpłatnie

bezpłatnie

 

Wysyłka zagraniczna

wycena indywidualna

brak

 

PŁATNOŚCI

ZOBACZ TAKŻE
Komentarze

Panelealle  galerie przedmiotow na allegro