Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu

11-08-2014, 2:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.50 zł     
Użytkownik bookhurt_com_pl
numer aukcji: 4416050973
Miejscowość Pabianice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-08-2014 02:37:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Drodzy Klienci, z uwagi na okres wakacyjny połączony (jak co roku:) z przygotowaniami do rozpoczęcia roku szkolnego chcielibyśmy zapewnić, że wszystkie złożone w trakcie naszego urlopu zamówienia zostaną zrealizowane!

Opóźni się jedynie ich wysłanie, co nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych po zakończeniu urlopu.

Informacja o terminie urlopu pojawi się u góry aukcji na siedem dni przed jego rozpoczęciem.

Zapewniamy również, że będziemy w stałym kontakcie emailowym z magazynem, hurtowniami oraz Wami, tak aby każde zamówienie trafiło pod wskazany adres!

Szanowny Kliencie!

Dziękuję za odwiedzenie tej aukcji i zainteresowanie naszą ofertą.
Proszę Cię jeszcze tylko o przeczytanie poniższych punktów, które powstały w trosce o pozytywne zakończenie Twoich zakupów

1. Tylko listy polecone, paczki i pobrania dają mozliwość śledzenia przesyłki i reklamacji.
2. Przesyłki kurierskie realizujemy przez Poczte Polska (Pocztex).
3. Koszt wysyłki jest jeden dla listów poleconych, paczek i pobrań.
4. Nie ma możliwości zrealizowania zamówienia w dniu zakupu.

5. O braku możliwości zrealizowania zamówienia informujemy natychmiast, wysyłając email na adres podany w allegro.

Miłego dnia!
Kasia Krajewska

Przedmiot aukcji:


Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu

Autor wyjaśnia, że misję definiowaną jako „najlepsza obsługa, znakomita wydajność i pozytywne oddziaływanie” można realizować w wielu różnych organizacjach. Nawiązując do historii swojej firmy, udziela cennych wskazówek, jak zapewnić klientom obsługę na najwyższym poziomie i jednocześnie stworzyć zespół oddanych i efektywnych pracowników.Sanders zachęca do tego, aby:• traktować klientów jak partnerów,• tworzyć model zarządzania skoncentrowany na ludziach,• skupiać się na mocnych, a nie słabych stronach,• powiązać wydajność ze skuteczną realizacją misji firmy,• zmniejszać rotację pracowników,• budować społeczności, w których dużą rolę odgrywają związki emocjonalne,• dążyć do zrównoważonego i stabilnego rozwoju, nie zapominając o tym, co miało wpływ na dotychczasowy sukces.

Autor Sanders Dan J.
Oprawa Twarda
Wydawca Wolters Kluwer
ISBN 978[zasłonięte][zasłonięte]64449
Ilosć stron 212
Wymiary
Data wydania 2013

Cena: 39.50 zł

Kultura zarządzania oparta na zaangażowaniu