Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KULTURA TOYOTY SERCE I DUSZA FILOZOFII TOYOTY (TWA

08-08-2014, 13:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 69.33 zł     
Użytkownik Wysylka-Free
numer aukcji: 4407985418
Miejscowość KONIN
Wyświetleń: 8   
Koniec: 08-08-2014 12:56:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

inne aukcjestrona o mniedodaj do ulubionych sprzedawców
dane kontaktowe
  • jeśli masz conajmniej 5 punktów w Allegro
  • jeśli adres wysyłkowy jest taki sam
    jak adres z ustawień Allegro
  • jeśli komentarze kupującego są tylko pozytywne
  • jeśli wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki) przekracza 20 zł
art161158
Kultura Toyoty Serce I Dusza Filozofii Toyoty (twarda) - Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus [KSIĄŻKA]
Kultura Toyoty Serce I Dusza Filozofii Toyoty (twarda)
KSIĄŻKA
autor:
Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus
rok wydania:
2009
wydawca:
MT Biznes
Opis

W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludz! i, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie. Kultura Toyoty poświęcona jest "systemom ludzkim", które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są "sercem i duszą" Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie. Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają: - znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników, - rozpocząć proces szkolenia i "uspołeczniania" zatrudnianych pracowników, - ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji, - szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy, - rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych, - nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu Kultura Toyoty, która obejmuje całą firmę, stanowi podstawę jej sukcesu jako globalnego lidera pod względem doskonałości operacyjnej. Aby pomóc innym firmom stać się "Toyotą" w ich branży, autorytety w zakresie Toyoty - Jeffrey Liker oraz Michael Hoseus - przedstawiają tajniki tworzenia i utrzymywania kultury nakierowanej na ludzi, która zapewnia spójny rozwój, innowację, zyskowność i doskonałość. Dzięki pełnemu dostępowi do dyrektorów, menedżerów i fabryk na całym świecie, autorzy mogą pokazać, w jaki sposób każda firma może zbudować kulturę ciągłego doskonalenia, poprzez: przyciąganie, rozwijanie i angażowanie wyjątkowych osób zachęcanie do rozwiązywania problemów na wszystkich poziomach organizacji sprawianie, by kierownictwo stawało się odpowiedzialne przed pracownikami inspirowanie pracowników do tego, by angażowali się na rzecz firmy, rodziny i społeczeństwa zmianę działu HR w arbitrów uczciwego i spójnego postępowania wykorzystywanie odgórnego i oddolnego procesu planowania w celu angażowania wszystkich w proces osiągania przełomowych celów. Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Książka zupełnie nowa.
dział:
KSIĄŻKA
ilość nośników:
[1xKSIĄŻKA]
okładka:
twarda
wymiary:
16 x 23,5 cm
ilość stron:
696
EAN:
978[zasłonięte][zasłonięte]17324
ISBN:
[zasłonięte]978-83732-48-8
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA! Kupujący kupując ten produkt jednocześnie upoważnia sprzedającego do zawarcia umowy na usługi pocztowe w imieniu i na rzecz kupującego.