Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KULTURA TOYOTY - HOSEUS, LIKER - NOWA NAJTANIEJ!!!

09-03-2012, 21:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 51 zł      Najwyzsza cena licytacji: 51 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112695838
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 9   
Koniec: 11-03-2012 11:51:27

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KULTURA TOYOTY
SERCE I DUSZA FILOZOFII TOYOTY
 


Autor: Jeffrey K. Liker & Michael Hoseus
Wydawca: MT Biznes
Rok wydania: 2009
Okładka: Twarda
Wymiary: 158 x 233
Ilość stron: 696
ISBN:[zasłonięte]978-83732-48-8

Cena detaliczna: 74,90
Opis: W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie.

Kultura Toyoty poświęcona jest „systemom ludzkim”, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są „sercem i duszą” Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie.
Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają:
•    znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników,
•    rozpocząć proces szkolenia i „uspołeczniania” zatrudnianych pracowników,
•    ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji,
•    szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy,
•    rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych,
•    nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu
Kultura Toyoty, która obejmuje całą firmę, stanowi podstawę jej sukcesu jako globalnego lidera pod względem doskonałości operacyjnej. Aby pomóc innym firmom stać się „Toyotą” w ich branży, autorytety w zakresie Toyoty – Jeffrey Liker oraz Michael Hoseus – przedstawiają tajniki tworzenia i utrzymywania kultury nakierowanej na ludzi, która zapewnia spójny rozwój, innowację, zyskowność i doskonałość. Dzięki pełnemu dostępowi do dyrektorów, menedżerów i fabryk na całym świecie, autorzy mogą pokazać, w jaki sposób każda firma może zbudować kulturę ciągłego doskonalenia, poprzez:

    * przyciąganie, rozwijanie i angażowanie wyjątkowych osób

    * zachęcanie do rozwiązywania problemów na wszystkich poziomach organizacji

    * sprawianie, by kierownictwo stawało się odpowiedzialne przed pracownikami

    * inspirowanie pracowników do tego, by angażowali się na rzecz firmy, rodziny i społeczeństwa

    * zmianę działu HR w arbitrów uczciwego i spójnego postępowania

    * wykorzystywanie odgórnego i oddolnego procesu planowania w celu angażowania wszystkich w proces osiągania przełomowych celów.

Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.