W opracowaniu znalazły się schematy do analizy i interpretacji tekstów medialnych wskazanych w nowej podstawie programowej, tak aby uczeń mógł:
- odróżnić fikcję artystyczną od rzeczywistości- wyodrębnić elementy składające się na widowisko teatralne (gra aktorska, reżyseria, dekoracja, charakteryzacja, kostiumy, rekwizyty)- wyodrębnić elementy dzieła filmowego i telewizyjnego (scenariusz, reżyseria, ujęcie, gra aktorska)- wskazać cechy charakterystyczne przekazów audiowizualnych (filmu, programu informacyjnego, programu rozrywkowego), potrafić nazwać ich tworzywo (ruchome obrazy, warstwa dźwiękowa).Karty pracy mają również uaktywnić dziecko jako twórcę i autora własnych, oryginalnych rozwiązań.Część 1. obejmuje film / kino, radio, prasę, internet.Część 2. to zagadnienia związane z teatrem, telewizją, reklamą.
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]21084
Numer wydania: I
Rok wydania: 2009
Liczba stron: 96
Format: A4
Oprawa: miękka
******************************
***********
****