Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KULTURA MASOWA Pop-kultura Reklama Idol Kicz Film

24-01-2012, 5:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35 zł     
Użytkownik paralala
numer aukcji: 2042091149
Miejscowość Toruń
Wyświetleń: 23   
Koniec: 16-01-2012 21:05:34
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOSZT PRZESŁANIA
 
  • 1 książka - priorytet 8,50 zł
  • 2 książki - priorytet 9 zł
  • 3 i więcej - priorytet GRATIS !
(poczta polska)

KONTO - PKO BP Intelligo
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439

FORMA: wysłanie pozycji po wpłacie na podane konto



KULTURA MASOWA
jako produkt reklamowo-marketingowy


Przemysław Kołak
2006 rok, stron 93


SPIS TREŚCI


Wstęp.........................................................................................................5

Rozdział I
Kultura masowa.......9

1.1. Definicje..............................................................................................9

1.2. Uwarunkowania historyczne............................................................12

1.3. Czas wolny społeczeństwa masowego..............................................18

1.4. Krytyka kultury masowej..................................................................20

1.5. Środki komunikowania masowego...................................................26

1.6. Kultura masowa w Polsce.................................................................30

Rozdział II
GRA PRZEKAZU REKLAMOWEGO..........................................
34

2.1. Reklama......................................................,......'...............................34

2.2. Przekonywanie..................................................................................38

2.3. Reklama-komunikacja...................................................................43

2.4. Oddziaływanie i propagowanie........................................................45

2.5. Reklama i psychologia......................................................................54

2.5.1. Teorie psychologiczne w reklamie..........................................55

2.5.2. Portret nadawcy- tworzenie wizerunku.................................57

2.5.3. Emocje w reklamie..................................................................58

2.6. Człowiek-konsument.......................................................................59


Rozdział III
EGZEMPULIFIKACIA KULTURY MASOWEJ
..................................64

3.1. Zatracanie siebie-wiara w idola......................................................64

3.2. Masowy charakter magazynów.........................................................67

3.3. Amerykańskie symbole kultury popularnej.......................................68


3.4. Film-aktor-idol-show........................................................................72

3.5.
Niebanalna twórczość też pobudza tłum.........................................79

3.6.Pop-idol.............................................................................................S4

3.7. Masowy kicz.....................................................................................86

Podsumowanie..........................................................................................89
Bibliografia............................................................................................91



POZYCJA JESTNOWA W STANIE IDEALNYM

<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->


KULTURA MASOWA Pop-kultura Reklama Idol Kicz Film

Dodano 2[zasłonięte]008-11 23:56
! UWAGA ! : Jeśli którakolwiek z aukcji NIE JEST WYŚWIETLANA POPRAWNIE (brak TYTUŁU, SPISU TREŚCI, itp.) NAPISZ do nas a niezwłocznie prześlemy szczegółowe dane na jej temat.

Podane błędy są wynikiem problemów technicznych serwisu i z dostępnych nam informacji dotyczy części naszych aukcji.

Będziemy wdzięczni za każdą informację o błędzie.

Z Pozdrowieniami

księgarnia PARALALA