|
|
GALERIA MARTIN
ul. Nawrot 38a
90-029 Łódź
godz. 11-17
tel. 793-[zasłonięte]-013
GG:[zasłonięte]55114
|
|
|
|
* Po wylicytowaniu wybieramy formę płatnośći. Wpłata na konto lub pobranie pocztowe.
* Obraz wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie lub od dnia wyboru przesyłki pobraniowej.
* Można również odebrać osobiście w naszej firmie po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.
* Wysyłka za pobraniem tylko dla osób z conajmniej 10 komentarzami.
* Na życzenie kupującego wystawiamy Fakturę VAT!!!
|
|
|
|
Za pobraniem przy odbiorze przesyłki lub wpłata na konto:
MBANK 51 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 536029
W tytule przelewu proszę podać nick z allegro i numer aukcji.
|
|
|
|
Paczki wysyłamy Pocztą Polska lub po uzgodnieniu z kupującym firmą kurierską.
Koszt przesyłki priorytetowej + opakowania:
30zł
Przesyłka zagraniczna - indywidualna wycena
|
|
| |
GALERIA MARTIN
REPRODUKCJE NAJBARDZIEJ ZNANYCH
NA ŚWIECIE FOTOGRAFII
WYSOKIEJ JAKOŚCI OBRAZY NA PŁÓTNIE
GOTOWE DO POWIESZENIA.
aukcja dotyczy jednego obrazu w rozmiarze
35x25cm
inne rozmiary na pozostałych naszych aukcjach
Dostępne rozmiary: 35x25cm , 50x40cm 65x50cm , 90x65cm |
OBRAZ 1 Charles Ebbets, 1932 budowa centrum Rockefellera w Nowym Yorku 11 robotników pracujących przy budowie drapacza chmur, którzy jedzą lunch na stalowej belce zawieszonej nad Manhattanem sfotografował Charles Ebbets - ustalili historycy. Ebbets, człowiek o barwnej przeszłości, zanim zaczął fotografować, był aktorem, kierowcą wyścigowym, myśliwym, rybakiem i bokserem. Zdjęcie wykonał w 1932 r. do kroniki budowy Centrum Rockefellera w Nowym Jorku. |
Dostępne rozmiary: 35x25cm 50x40cm 65x50cm 90x65cm
|
OBRAZ 2 "Pocałunek przed ratuszem" Robert Doisneau Historia skradzionego pocałunku - czyli zdjęcie Roberta Doisneau. Są fotografowie, których nazwisko zna każdy, nie kojarząc za to konkretnych zdjęć. I odwrotnie - są zdjęcia, które zna cały świat, nie umiejąc podać nazwiska autora. "Pocałunek przed ratuszem" Roberta Doisneau należy chyba do tej drugiej grupy, choć sam fotograf też na brak sławy skarżyć się nie może.Na pewno fotografie Roberta Doisneau (1[zasłonięte]912-19) nie pozwalają zamknąć się w jakichś sztywnych ramach, wychodząc poza przyjęte kanony i pokazując elementy, na pozór oderwane od prawdziwego życia, a jednak to życie konstruujących.W polu jego zainteresowań znajdowały się „zwykłe gesty zwykłych ludzi w zwykłych sytuacjach” zaobserwowane na przedmieściach Paryża, gdzie Doisneau spędził prawie całe życie, spacerując po doskonale znanych sobie uliczkach i zaułkach.
|
Dostępne rozmiary: 35x35cm 40x40cm 50x50cm
|
OBRAZ 3 "Rock'n'Roll na bulwarach Paryża" Paul Almasy urodzony w Budapeszcie fotograf francuskiego pochodzenia. Choć początkowo zdecydował się na dyplomatyczną karierę, pod wpływem fascynacji fotografią zmienił jednak profesję na dziennikarstwo. Jego prace wywarły duży wpływ na rozwój fotografii dziennikarskiej. Pracował dla prasy szwajcarskiej, włoskiej i francuskiej, był również oficjalnym fotografem organizacji: UNIECEF, UNESCO oraz FAO. Almasy odwiedził niemal wszystkie kraje świata- oddając ich piękno we właściwym sobie stylu na zdjęciach. Przepełnione nostalgią fotografie w miękkich odcieniach szarości oddają niepowtarzalny klimat minionych lat i zaczarowanych miejsc. Pozostawił ponad 125 tysięcy prac fotograficznych.
|
Dostępne rozmiary: 25x35cm 35x50cm
|
OBRAZ 4 "Dzieci" Robert Doisneau Jego droga do sławy i odkrycia niezwykłego talentu była długa i kręta, a do tego przeplatana losami wojennymi. Najpierw fotografował paryskie ulice, potem pracował dla firmy Renault, u szczytu kariery uwieczniał modę i sławne postaci dla poczytnych czasopism, by w dojrzałym wieku powrocić znów do przedmieść swego dzieciństwa, które były dlań najwdzięczniejszym obiektem obserwacji. Jak sam mówił: „Paryż jest teatrem, w którym płacisz za miejsce straconym czasem. A ja ciągle czekam”. Co jednak tak go wyróżnia? Przede wszystkim wydaje się, że to niezwykłe poczucie humoru i życzliwość w stosunku do fotografowanych postaci, a do tego umiejętność wzbudzania w nich zaufania. Najcześciej ukrywał się z aparatem gdzieś w bezpiecznym miejscu, by nie spłoszyć modeli obecnością kamery i nie zepsuć danej sceny. Nie jest jednak tajemnicą, że wiele obrazów sam aranżował, tym samym prowokując wybrane przez siebie postaci do odgrywania małych przedstawień przed okiem obiektywu.
|
Dostępne rozmiary: 35x25cm ,50x40cm, 65x50cm
|
OBRAZ 5
"Hyde Park" - Londyn, 1939 r. Hulton Collection Hyde Park - jeden z kilku królewskich parków w Londynie, położony na obszarze 390 arów (ok. 159 ha). Podzielony na dwie części przez jezioro Serpentine. Brama wejściowa do Hyde Park'uHyde Park został założony w 1536 roku przez Henryka VIII, który pozyskał owe grunty od mnichów z Opactwa Westminsterskiego. Większość obiektów architektonicznych w parku została zaprojektowana w latach 20. XIX wieku przez Decimusa Burtona. Od XIX wieku park stał się popularnym miejscem spotkań towarzyskich i wydarzeń kulturalnych.
|
Dostępne rozmiary: 35x35cm 50x50cm
|
OBRAZ 6 "Skrzyżowanie", Paul Almasy urodzony w Budapeszcie fotograf francuskiego pochodzenia. Choć początkowo zdecydował się na dyplomatyczną karierę, pod wpływem fascynacji fotografią zmienił jednak profesję na dziennikarstwo. Jego prace wywarły duży wpływ na rozwój fotografii dziennikarskiej. Pracował dla prasy szwajcarskiej, włoskiej i francuskiej, był również oficjalnym fotografem organizacji: UNIECEF, UNESCO oraz FAO. Almasy odwiedził niemal wszystkie kraje świata- oddając ich piękno we właściwym sobie stylu na zdjęciach. Przepełnione nostalgią fotografie w miękkich odcieniach szarości oddają niepowtarzalny klimat minionych lat i zaczarowanych miejsc. Pozostawił ponad 125 tysięcy prac fotograficznych.
|
Dostępne rozmiary: 35x25cm , 50x40cm , 65x50cm , 90x65cm , 120x90cm
|
OBRAZ 7 "Rainbow Corner" - Paris, 1945 r.
Zdjęcie przedstawia amerykańskich żołnierzy zgromadzonych przed klubem czerwonego krzyża "Rainbow Corner" w Paryżu aby świętować (celebrować) kapitulację Japonii, 15 sierpnia 1945 roku.
|
Dostępne rozmiary: 35x25cm , 50x40cm , 65x50cm 90x65cm , 120x90cm
|
OBRAZ 8 "Mechanic and steam pump" - Luis Hine Fotografia jest jednym z najbardziej znanych 'portretów pracy' autorstwa Luis'a Hine (1874- 1940), amerykańskiego fotoreportera, który fotografował głównie dzieci, młodzież oraz imigrantów w ciężkich warunkach pracy. Jego fotografie można nazwać 'zaangażowanymi społecznie', gdyż ukazywał w nich problemy, niesprawiedliwość oraz wyzysk pracy, którego sam doświadczył. "Power house mechanic working on steam pump" to młody mężczyzna, przedstawiciel amerykańskiej klasy robotniczej sfotografowany podczas jego ciężkiej pracy przy pompie parowej. Zgarbiony, z kluczem w ręku, otoczony maszynami, wykonuje swoją pracę w ogromnym skupieniu i z determinacją. Jego muskulatura przyciąga wzrok.
|
Dostępne rozmiary: 25x35cm 50x35cm 65x45cm 90x65cm 120x90cm
|
OBRAZ 9 "Chrysler Building" - New York 1932r. Chrysler Building jest drugim co do wysokości budynkiem w Nowym Jorku. Ma 319 metrów wysokości i 77 pięter. Jego budowa rozpoczęła się w roku 1928, a ukończony został w 1930. Zaprojektowany przez William van Alen, Reinhard, Hofmeister & Walquist. Wykonano go w stylu art déco. Gdy został ukończony przejął miano najwyższego budynku świata od The Trump Building, oraz najwyższej zbudowanej przez człowieka konstrukcji od czasu ukończenia wieży Eiffla. Ceremonia otwarcia odbyła się 27 maja 1930 roku. Chrysler Building jest wieżowcem, który jest jednym z symboli miasta. Usytuowany jest na skrzyżowaniu 42. ulicy i Lexington Avenue. Pierwotnie wybudowany został dla korporacji Chryslera, na zlecenie Waltera Chryslera. Obecnie jego współwłaścicielami są TMW Real Estate (75%) i Tishman Speyer Properties (25%). Był to pierwszy wieżowiec w historii, który przekroczył magiczną liczbę 1000 stóp (305 metrów) wysokości. Został w 1931 roku wyprzedzony przez Empire State Building, i obecnie jest na drugim miejscu w Nowym Jorku. Kosztował 15 milionów dolarów.
|
TECHNOLOGIA:
WYSOKIEJ JAKOŚĆI DRUK CYFROWY UNIKALNYMI ATRAMENTAMI PIGMENTOWYMI HP VIVIERA.
ODPORNY NA KURZ I WILGOĆ.
PŁÓTNO NACIĄGNIĘTE NA SOSNOWY BLEJTRAM. ZADRUKOWANE BOKI W KOLORACH OBRAZU.
GOTOWY DO POWIESZENIA!
MATERIAŁY:
TUSZE: Oryginalne atramenty pigmentowe HP Vivera
PŁÓTNO: Oryginalne Płótno HP Canvas 350g/m2
BLEJTRAM: Produkowany z najwyższej jakości drewna sosnowego suszonego próżniowo.
ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW |
|