Kumuluj swoje zakupy !!! Zakup 2szt i więcej przesyłek mało gabarytowych (płyta, okap do 60cm , kuchenka mikrofalowa , ekspres ciśnieniowy) na naszych aukcjach to tylko koszt jednej wysyłki !!!
W przypadku zakupu dużego AGD (piekarnik,zmywarka,lodówka,okap 90cm i większy) koszt wysyłki 1szt to 35zł z wpłatą na konto , 50zł za pobraniem , wysyłka 2szt dużego AGD i więcej nie zależnie od ilości to koszt 70zł z wpłatą na konto , 90zł za pobraniem.
Kod Producenta FG 88 SUST
Sprzęt do zabudowy Tak
Pojemność 23 l
Grill Tak
Termo-obieg Nie
Talerz obrotowy Tak
Programator Elektroniczny
Regulacja mocy Tak
Wyświetlacz czasu rzeczywistego (Zegar) Tak
Funkcja rozmrażania Tak
Sygnał dźwiękowy zakończenia pracy Tak
Blokada przed dziećmi Nie
Moc mikrofal 800 W
Moc grilla 1100 W
Kolor inox
Szerokość obudowy 489 mm
Głębokość obudowy 360 mm
Wysokość obudowy 312 mm
GWARANCJA 2 LATA
UWAGA - NAJISTOTNIEJSZE INFORMACJE DLA KLIENTÓW KORZYSTAJĄCYCH Z PRZESYŁEK KURIERSKICH :
Przypominamy najważniejsze informacje dotyczące dostarczenia przesyłki:
- Faktura zakupu znajduje się w przesyłce lub wraz z listem przewozowym w foliowej kopercie przyklejonej na zewnątrz opakowania.
- Kurier nie ma obowiązku samodzielnie wnieść do mieszkania sprzęt o wadze powyżej 30 kg (nie dotyczy Klientów, którzy wykupili usługę wniesienia).
Najczęściej kurierzy pomagają wnieść przesyłkę lecz zależy to od indywidualnych ustaleń pomiędzy Państwem a kurierem.
- Kurier po dostarczeni u przesyłki do Państwa ma obowiązek odczekania 10 min, w czasie którym macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki i ogólny stan sprzętu.
W przypadku przesyłki "za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.
- W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że sprzęt został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki,
kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania prawidłowego protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii.
Uwaga ??? odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania.
Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub braków w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego.
W takim przypadku Kupują zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z nami, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.
UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia mechanicznego.
Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z przewoźnikiem protokołu szkodowego na tą okoliczność w momencie odbioru przesyłki droga reklamacji zostanie zamknięta.