Produkty pochodzą bezpośrednio od producenta lub polskiego dystrybutora.
Wszystkie produkty objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.
Kuchnia mikrofalowa do zabudowy, o pojemności 22 l, sterowana elektronicznie, z wyświetlaczem elektronicznym, minutnikiem oraz z zabezpieczeniem przed dziećmi. Produkt posiada posiada funkcje Jet Defrost która zapewnia rozmrażanie zamrożonej żywności, siedmiokrotnie szybsze niż w tradycyjnej kuchence mikrofalowej.
|
|
| Kolor |
Inox |
| Gwarancja producenta |
24 miesiące |
|
|
| Wysokość [cm] |
38.2 |
| Szerokość [cm] |
59.5 |
| Głębokość [cm] |
32 |
| Wymiary ramki WxSz [cm] |
Nie dotyczy |
|
|
| Sterowanie |
Elektroniczne |
| Wyświetlacz elektroniczny |
Tak |
| Zegar czasu rzeczywistego |
Tak |
| Minutnik |
Tak |
|
|
| Rożen |
nie |
| Zabezpieczenie przed dziećmi |
Tak |
| Zastosowane technologie |
|
|
|
| Ilość poziomów mocy |
4 |
|
|
| Moc mikrofali [W] |
750 |
|
|
| Pojemność [l] |
22 |
| Inne |
Waga [kg]: 19 |
| Średnica talerza obrotowego [cm] |
25 |
| Przestrzenna emisja fal |
3D |
Tel. 32/[zasłonięte]237-05
e-mail: [zasłonięte]@agdmarket.eu
Godziny pracy: Pn-Pt 9-17, Sob. 10-13
!!! PRODUKT NOWY, NIEUŻYWANY !!!
!!! DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO U NAS SPRZĘTU WYSTAWIAMY DOWÓD ZAKUPU (FAKTURA VAT) !!!
!!! KAŻDY PRODUKT JEST OBJĘTY GWARANCJĄ PRODUCENTA. NAPRAWA GWARANCYJNA JEST MOŻLIWA W AUTORYZOWANYCH SERWISACH NA TERENIE CAŁEGO KRAJU !!!
Punkt odbioru osobistego zamówionego towaru znajduje się
w Gliwicach-Sośnica ul. Reymonta 16
po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym !
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.