Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Kubek Doble V Row; CLIMBING TECHNOLOGY

24-04-2014, 17:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 53 zł     
Użytkownik SBMC
numer aukcji: 4140869768
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 24-04-2014 17:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Sprzedający
SBMC Anna Kita

ul. Wolska 84/86
(wjazd od ul. Sokołowskiej)
magazyn C
01-141 Warszawa
Kontakt ze sprzedającym
Telefon:
519 [zasłonięte] 757


E-mail:
[zasłonięte]@sbmc.com.pl
Przesyłka
Kurier
Za pobraniem: 19,00zł
Przedpłata: 15,50zł
(Kurier: Siódemka)

Poczta Polska
Paczka pocztowa priorytetowa:
Przedpłata: 15,00zł

CT Kubek Doble V Row

 

Opis produktu:

  • V-kształtne wcięcie zwiększa powierzchnię kontaktu kubka z liną, a tym samym umożliwia bardzo łatwe wyhamowanie nawet najdłuższych „lotów” przy użyciu stosunkowo niedużej siły
  • Przy odwrotnym ustawieniu kubka, działa dokładnie tak samo jak jego klasyczny odpowiednik bez dodatkowego profilowania
  • Kolor szaro-niebieski
  • Najważniejsze cechy:

- lekki;

- pozwala płynnie przesuwać linę;

- do użycia z linami pojedynczymi i podwójnymi;

- 2 sposoby użycia;

- nie skręca liny;

- efektywnie pochłania i rozprowadza ciepło, nie powodując topienia oplotu;

 

Dane techniczne:

 

Materiał

Stopy lekkie

Waga

76 g

Wymiary

111 x 60 x 47 mm

Wytrzymałość

20 kN

EN

nie dotyczy

UIAA

nie dotyczy

CE

nie dotyczy

Indywidualnie test.

Tak

Do lin

Max. 11 mm

 

Uwaga: W zależności od dostawy, kolor kubka może różnić się od pokazanego na zdjęciu!

 

 

Cena brutto :  53,00 zł/szt.

 

Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

W celu uzgodnienia warunków dostawy prosimy o kontakt ze sprzedającym.

Możliwy odbiór osobisty

 


Publikowane na naszych stronach zdjęcia mają charakter poglądowy. Kolory produktów mogą nieznacznie różnić się od tych w rzeczywistości – zależą one na przykład od ustawień monitora (nasycenie kolorów i inne ustawienia) czy wprowadzenia nowych opakowań. Rzeczywisty produkt może również nieznacznie różnić się od przedstawionego na zdjęciu (zależy to od kraju pochodzenia i producenta produktu).