ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]74642 |
Wymiar: |
13.5x19.0cm |
Nr wydania: |
1 |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
1 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,08 kg |
Indeks: |
609[zasłonięte]01597CD |
Rok wydania: |
2013 |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
MT Biznes |
Stan: |
Nowa |
Autor: |
Pat Zigarmi |
Opis książki
Podtytuł: Stań się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji
Tytuł oryginału: Who Killed Change? Solving the Mistery of Leading People Through Change
Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu – bywa, że dużych i kosztownych – zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków.
Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally – detektyw o stylu działania inspektora Colombo – który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menadżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się oraz kilka innych szemranych postaci.
Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez McNally’ego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji.
W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty.