Witam serdecznie na mojej aukcji której przedmiotem jest KTM LC4 640, oryginalne fabryczne supermoto. Motocykl kupiłem w kwietniu tego roku, nie był on w dobrym stanie aczkolwiek silnik chodził zdrowo że tak to ujmę i dlatego go zakupiłem(dodatkowo cena była niższa ) Nowemu nabywcy gwarantuje iż będzie zadowolony, sam najeździłem się w jeden tydzień ponad 1200km po polskich zjeb.anych drogach, żeby dostać zdrową sztukę. Jechałem 500km w dwie strony po "igłe" za 11tyś żeby usłyszeć że korba lata.. porażka, takich frajerów powinno się tępić. Troszkę więcej o motocyklu. Zaraz po zakupie polatałem nim około tygodnia bo nie mogłem się nacieszyć, ale zaraz po tym kupiłem i wymieniłem ,UWAGA :
-kompletny napęRK (łańcuch + obie zębatki, 16+42)
-komplet łożysk głowki ramy
-komplet uszczelek na cały silnik + wszystkie uszczelniacze + wszystkie podkładki ( silnik sie pocił,został rozbity na pół, wymienione wszystkie uszczelki,uszczelniacze, tłok motocykla wyglądał jak nowy. To zreszta slychać i czuc podczas jazdy)
-filtr powietrza
-olej+filtr oleju, olej został wymieniony i zalany co do ml w rame oraz w silnik.
-handbary acerbis + dodatkowe obejmy mocujace ponieważ KTM ma wzmacinaną,grubą kierownice FAT-BAR'a na podwyzszonych wieżyczkach.
-skarpety na lagi oraz krótki błotnik acerbisa
-okleina KTM SMC
- wysłałem także siedzenie do ponownego obszycia, tamto było zjeb.ne
- klocki ham. ferodo przód, tył. + płyn hamulcowy. Przy czym nie wymieniłem tylko klocków, kompletnie rozebrałem zaciski,wyczyściłem, tłoczki oraz o-ringi nasmarowałem smarem do tłoczków hamulcowych.
-płyn w chlodnicy
-uszczelniacze w lagach+olej, i odrazu regulacja zawiechy.
-manetki sygnowane marka KTM
-komplet nowych opon Heidenau i przednia dętke, niestety tylna opona jest do wymiany.
-linka gazu ponieważ była juz wyszczerbiona,
-Przy wymianie opon, zostały również wymienione łożyska kół wraz z uszczelniaczami.
Na chwile obecną w motocyklu jest do wymiany jedynie tylna opona.Mam rachunki na ok 3tyś zł, zostało to zakupione i zrobione w jednym tygodniu,a nie jak coś sie sypało i nie mozna było juz dalej jechać.Dodatkowo w lipcu zakupiłem gaźnik mechaniczny Dellorto phm 40, KTM dostał pieknego kopa, na 3 wystarczy odkręcić i wchodzi na gumę. Gażnik jest kompletny,został wyszkiełkowany na błysk, dokupiłem roll-gaz na pojedynczą linkę gazu, którą tez musialem dokupić. Posiada ciegno ssania cieple i zimne. Musiałem w nim wymienić dyszę głowną,mocowanie dyszy oraz iglicę (mam na to rachunek z salonu KTM ) Uwierzcie mi że ta "zwykła" LC4 ma konkretne pierdnięcie,wiem co mówię ;)KTM na tym gaźniku odpala wzorowo, stał teraz tydzien bo byłem w szpitalu-w nocy ciepło nie było a pomimo to zakręcił z 2 razy i odpalił na ssaniu, to samo było na kopa gdy zostawiłem kluczyki w stacyjce i ako padło. Wydech jest oryginalny ale wybebeszony, też fajnie pierdzi,słychac go nie bójcie się. Dla konkretnego kupca gaźnik mikuni w idealnym stanie,idealnie wyregulowany oraz 2 przednie błotniki. Ktm posiada również crashpady- co prawda własnej roboty ale już raz pokazały że są potrzebne. Oryginalne kluczyki + zapasowy. Sprzedaję ponieważ przejechałem się EXC 525 i go chcę ;) Dodam tez że wcześniej latałem na plastiku (gsxr 750)na nakedzie (Z1000) ale to co dał mi KTM nie dał mi żaden inny motocykl, fun fun fun i jeszcze raz fun !!Zachęcam do kupna, kontakt pytania pod 696 [zasłonięte] 201.