KTM LC4 640 ENDURO
Motocykl kupiony przeze mnie w styczniu 2013 (sprowadzony z Niemiec), jeżdżony od maja 2013 (1 rejestracja w PL).
Między styczniem a majem miał tzw. pakiet startowy to znaczy:- Całkowity przegląd motocykla, lista wymienionych części w galerii - kwota na same części OEM KTM bez robocizny - 1418 zł- Wymieniony tłok na PROX (zamówiony w dniu 12.03.2013, kwotę 600 zł - rachunek z Paypal w galerii). Tłok był wymieniany gdyż przy kupnie okazało się, że uszczelka pod głowicę jest do wymiany stąd trzeba było rozbierać całą górę i przy okazji już został wymieniony tłok - posiadam stary tłok (OEM KTM), oddam go przyszłemu nabywcy. - Serwis przedniego amortyzatora, uszczelniacze kurzowe (KTM) oraz olejowego (KTM) wraz z olejem (Silkolene) (podczas gdy go użytkuje było to wymieniane dwa razy, ostatni gdzieś w połowie 2014 i od tego czasu mało jeżdżony stąd można spokojnie przelatać jeszcze ten sezon).- Wymieniony akumulator ~250 zł (firmy MotoBat)W lipcu 2014 miał wymieniony wysprzęglik (KTM) + płyn Magura (~600 zł), rachunek w galerii.
Zawory regulowane pod koniec listopada 2014 - czyli na koniec sezonu (200 zł). Olej regularnie wymieniany, ostatni raz pod koniec sezonu 2014 (karta serwisowa z Pole Position w galerii, wtedy zostały również wymienione opony na Michelin Desert przód i tył (koszt nowych opon ponad 1000 zł), zrobili przegląd motocykla i wymienili łożysko tylnego koła). Olej to Motul 300V 15w60 Off-Road, lepszego do tego motocykla chyba nie ma. Dorzucam 2 dodatkowe filtry powietrza - jeżdzony tylko na filtrach KTM (Twin Air). Praktycznie nowy napęd (przejechane ok. 500km), wymieniany w połowie 2014 - łańcuch DID VT2 Gold + spinka, zębatki stalowe JT, wszystko kupione w Larsson - 500 zł. Wydech Akrapovic, nowy kosztuje 2300 zł (aktualnie wykręcony DB Killer, jednak mam go i można zamontować).Jeżdżony tylko na ciepłym silniku (co najmniej 3 kreski na wyświetlaczu). Przejechałem nim ok. 4 tyś km. Sprzedaje ponieważ od sierpnia 2014 mam drugi motocykl o innym przeznaczeniu (KTM EXCF 250) i jako, że nie trzymam motocykli pod domem, nie mam czasu użytkować LC4. Szkoda, żeby stał i się kurzył. Motocykl nadaje się do użytkowania od lekkiego (szutry) do średniego terenu oraz oczywiście na asfalt. Czym ktoś ma lepsze warunki fizyczne tym lepiej będzie sobie radził w cięższym terenie. Motocykl przygotowany do sezonu, wsiadać i jeździć. Możliwość jazdy próbnej.Moim zdaniem może być to pierwszy motocykl, pod warunkiem jeżdżenia wcześniej co najmniej rowerem DH lub uprawiania innych sportów ekstremalnych. Jeśli ktoś go szykuje na 1 moto, to jazdę próbną proponuje wykonać przez kogoś oblatanego w temacie gdyż napęd ma większe przełożenie niż standardowe a sam motocykl nie należy do słabych.
Po wszelkie informacje proszę dzwonić 668[zasłonięte]099.