Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KTM LC4 640 ENDURO 05'| Warszawa

09-06-2015, 13:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 999 zł     
Użytkownik darex_pl
numer aukcji: 5393761774
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 457   
Koniec: 09-06-2015 13:33:11
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KTM LC4 640 ENDURO

 

Motocykl kupiony przeze mnie w styczniu 2013 (sprowadzony z Niemiec), jeżdżony od maja 2013 (1 rejestracja w PL).

 

Między styczniem a majem miał tzw. pakiet startowy to znaczy:

- Całkowity przegląd motocykla, lista wymienionych części w galerii - kwota na same części OEM KTM bez robocizny - 1418 zł
- Wymieniony tłok na PROX (zamówiony w dniu 12.03.2013, kwotę 600 zł - rachunek z Paypal w galerii). Tłok był wymieniany gdyż przy kupnie okazało się, że uszczelka pod głowicę jest do wymiany stąd trzeba było rozbierać całą górę i przy okazji już został wymieniony tłok - posiadam stary tłok (OEM KTM), oddam go przyszłemu nabywcy.
- Serwis przedniego amortyzatora, uszczelniacze kurzowe (KTM) oraz olejowego (KTM) wraz z olejem (Silkolene) (podczas gdy go użytkuje było to wymieniane dwa razy, ostatni gdzieś w połowie 2014 i od tego czasu mało jeżdżony stąd można spokojnie przelatać jeszcze ten sezon).
- Wymieniony akumulator ~250 zł (firmy MotoBat)

W lipcu 2014 miał wymieniony wysprzęglik (KTM) + płyn Magura (~600 zł), rachunek w galerii. 

Zawory regulowane pod koniec listopada 2014 - czyli na koniec sezonu (200 zł).

Olej regularnie wymieniany, ostatni raz pod koniec sezonu 2014 (karta serwisowa z Pole Position w galerii, wtedy zostały również wymienione opony na Michelin Desert przód i tył (koszt nowych opon ponad 1000 zł), zrobili przegląd motocykla i wymienili łożysko tylnego koła). Olej to Motul 300V 15w60 Off-Road, lepszego do tego motocykla chyba nie ma. Dorzucam 2 dodatkowe filtry powietrza - jeżdzony tylko na filtrach KTM (Twin Air). 

Praktycznie nowy napęd (przejechane ok. 500km), wymieniany w połowie 2014 - łańcuch DID VT2 Gold + spinka, zębatki stalowe JT, wszystko kupione w Larsson - 500 zł.  

Wydech Akrapovic, nowy kosztuje 2300 zł (aktualnie wykręcony DB Killer, jednak mam go i można zamontować).

Jeżdżony tylko na ciepłym silniku (co najmniej 3 kreski na wyświetlaczu). Przejechałem nim ok. 4 tyś km. 

Sprzedaje ponieważ od sierpnia 2014 mam drugi motocykl o innym przeznaczeniu (KTM EXCF 250) i jako, że nie trzymam motocykli pod domem, nie mam czasu użytkować LC4.  Szkoda, żeby stał i się kurzył. 

Motocykl nadaje się do użytkowania od lekkiego (szutry) do średniego terenu oraz oczywiście na asfalt. Czym ktoś ma lepsze warunki fizyczne tym lepiej będzie sobie radził w cięższym terenie. 

Motocykl przygotowany do sezonu, wsiadać i jeździć. Możliwość jazdy próbnej.

Moim zdaniem może być to pierwszy motocykl, pod warunkiem jeżdżenia wcześniej co najmniej rowerem DH lub uprawiania innych sportów ekstremalnych. Jeśli ktoś go szykuje na 1 moto, to jazdę próbną proponuje wykonać przez kogoś oblatanego w temacie gdyż napęd ma większe przełożenie niż standardowe a sam motocykl nie należy do słabych.

 

Po wszelkie informacje proszę dzwonić 668[zasłonięte]099.