|
|
Witam,
Do zaoferowania mam motocykl jakim jest KTM lc4 620 Wraz z dokumentacją potrzebną do zarejestrowania
KTM jest bardzo porządna maszyną dostarczył mi dużo adrenaliny a także frajdy z jazdy. Jest bardzo wygodny, jak wypada na enduro: kanapa jest miękka i dobrze wyprofilowana zarówno do krótkich jazd w terenie jak i na dłuższe trasy. Krótko opisze co zmieniłem w Kacie: Po pierwsze zastąpiłem plastiki z lampami innymi od ktm-a sx-f 250 dla mnie moto lepiej się prezentuje :] , wyjąłem całą instalacje i samodzielnie położyłem nową ( omijając swiatła i niepotrzebne dla mnie pierdołki) pozostawiłem zapłon na przełącznik przy kierownicy, wentylator chłodnicy podłączony przez kontrolkę ( czyli za każdym razem jak się odpali kontrolka nas o tym poinformuje) , kontrolka luzu i przegrzania silnika też jest podłączona ( widać przy kierownicy 3 małe lampki) Oczywiście wszystkie kable są nowe i zaizolowane.
Dnia 25-11-2011r Motocykl przeszedł remont silnika, wymienione zostały takie części jak:
-Korbowód PROX
-Filtr oleju : HF155 i HF156
-Olej castrol Power 1 10w50 (syntetyczny)
-Łożyska rolki prowadzenia łańcucha
-Płyn chłodniczy
-Płyny hamulcowe
-Filtr Powietrza
-Łożyska skrzyni biegów i sprzęgła
-Uszczelki silnika (oryginalne z tworzywa) + pod głowicę
-Uszczelniacze Wału korbowego , skrzyni biegów
-Zawór BY-PASS
Ponadto przy okazji rozbiórki silnika sprawdziłem uszczelniacze zaworowe, i dotarłem starannie gniazda zaworowe wraz z zaworami (dotarcie każdego zajęło mi około 3,5 godziny), luz zaworowy ustawiłem według książki serwisowej.
Pod koniec lipca robiłem także remont przedniego zawieszenia WP z regulacją góra-dół , wymieniłem części takie jak:
-Uszczelniacze x2 ( bardzo nietypowe dwustronne- dwuwargowe, szukałem ich około miesiąca )
-Olej MOTUL 5w
-Standardowe osłony goleni zastąpiłem skarpetami neoprenowymi ACERBISA
Zawieszenie chodzi bardzo płynnie, nie ma najmniejszych wycieków. Odpowietrzane po każdej jeździe.
UWAGA!Wszystkie części wymieniałem samodzielnie, nie oddawałem nigdzie moto. Więc wiem, że remont jest zrobiony porządnie! :]
Stan techniczny i wizualny oceniam na bardzo dobry+, zawieszenie bez luzów, nigdzie nie ma najmniejszych wycieków płynu, oleju itp…., klocki hamulcowe w bardzo dobrym stanie, opona przednia już przełożona na drugą stronę, tylnia w dobrym stanie, napęd w stanie bardzo dobrym (po każdej jeździe smarowany Smarem CASTROL OR ) , plastiki nie są nigdzie połamane czy spawane, nie są także zmatowiałe. Moto na Żywo prezentuje się 2-razy lepiej :]
Dla zainteresowanych posiadam także drugi silnik to takiego KTM-a a także kilka plastików
Na wszelkie pytanie bardzo chętnie odpowiem pod numerem:
TEL: 793-[zasłonięte]-132
GG:[zasłonięte]644-07
E-MAIL: [zasłonięte]@wp.pl
KTM do obejrzenia w Mielęcinku woj.Zachodniopomorskie , pozdrawiam i zapraszam na jazdę próbną, o mocy motocykla nie muszę przypominać każdy kto miał doczynienie z taką maszyną wie co potrafi :]
kliknij, aby powiększyćZdjęcia przedmiotu | |
|
|
|
|
|