Motocykl jest moim oczkiem w głowie. Nigdy nie żałowałem na niego ani jednej złotówki. Wiele osób uważa, że motocyklowi poświęcałem więcej uwagi i troski niż własnej dziewczynie (coś w tym musi być). KTMka przeszła generalny remont mechaniczny jak i lekko optyczny. Sprzęt robiony 100% pod siebie dlatego jest dopieszczony. W trakcie robienia go przez myśl nie przeszła mi jego sprzedaż, lecz obecnie rozważam to z jednego powodu- przyjaciel, z którym lataliśmy po lasach miał kontuzję i niestety nie będę miał z kim jeździć, więc myślę o sprzedaży motocykla i zakupie 2 crossów (jeden dla mnie drugi dla dziewczyny) i zaczęcie przygody na torze. Moto jest tak dopieszczone, że nie ciśnie mnie jego sprzedaż. Aukcja ma charakter tego rodzaju, że jeśli ktoś chce rfsa w super stanie z można powiedzieć nowym silnikiem to jestem go w stanie sprzedać, a jak nie to nie. Silnik można powiedzieć, że nówka - nowy oryginalny cylinder z tłokiem ELKO z serwisu - nowa korba (OEM, oryginalna z serwisu) - nowe prowadnice zaworów (OEM, oryginale z serwisu) - nowe zawory (OEM, oryginalne z serwisu) - uszczelki także oryginalne z serwisu - nowy rozrząd iwis - nowe ślizgi i prowadnice łańcucha rozrządu (OEM, oryginalne z serwisu) - nowe łożyska, simeringi, o-ringi całego silnika (również skrzyni biegów) - dorobiona na wzór oryginału przesłona przepustnicy Wymiana prowadnic zaworowych, cała obróbka głowicy i zaworów, a także przekucie korby i wyważanie wału przeprowadzone w firmie NMR Lublin. W silniku siedzi wsadzone ponad 7tys zł (po tej kwocie przestałem liczyć), co każdy jest w stanie bez problemu przeliczyć wchodząc na stronę ktmsklep i spoglądając na fiszki i ceny części. Reszta podzespołów motocykla - nowe grube dętki Michelin (tył), Heidenau (przód) - odpowietrznik korka paliwa - odpowietrzniki lag - nowe linki gazu - nowy napęd ( zębatki Sunstar 14/50, Łańcuch DID X-RING VX2) - nowe ślizgi, prowadnice i rolka napędu - antypoślizgowa kanapa BlacBird - nowe klocki hamulcowe z tyłu DELTA (przednie też mam kupione, ale stare są jeszcze w dobrym stanie) - zamontowany licznik motogodzin - wentylator chłodnicy z termo włącznikiem - aluminiowa osłona silnika - motocykl nie ma żadnych luzów (łożyska główki ramy, kół także był wymieniane) - wymieniona wata tłumika i wykonanie go na wzór z sx (pełny przelot) - nowa reperaturka pompy sprzęgła - nowy wysprzęglik - nowa guma łącząca gaźnik z głowicą - nowe panewki w lagach (all balls) wraz z uszczelniaczami(ari) i olejem( Motorex 5W) To tyle z ważniejszych rzeczy, które pamiętam. W KTMie nie zdążyłem zrobić, a przydało by się wymienić tarcze hamulcowe przód i tył ponieważ mają już rant (aczkolwiek da radę na nich jeszcze jeździć). Dodatkowo tylni amortyzator nie cieknie, ale z racji że ja tego nie robiłem, a poprzedni właściciel nie wiem, więc wysłał bym amortyzator do regeneracji ( czyszczenie, wymiana oringów, nabicie gazem etc.) Opona tył już się kończy. Silnik zalewany Motul 300V 15w50 FL. Filtr powietrza czyszczony co jazdę, dwie w zależności od potrzeb i wymieniany na zmianę z drugim. Nasączany olejem do filtrów valvoline, a nie jak w przypadku niektórych ludzi zwykłym olejem silnikowym, który nie daje ochrony i ścieka z filtra. Napęd smarowany po każdej jeździe smarem do łańcuchów Putoline. Układ chłodzenia zalany płynem chłodzącym o wysokiej temperaturze wrzenia ( valvoline max life). Wszystkie łożyska (kół, główki ramy, wahacza, pds’a, dźwigni hamulca, prócz wymiany na nowe nasmarowane smarem wodoodpornym) Motocykl oczywiście zarejestrowany w Polsce oraz z ważnym OC. Posiadam do niego wszystkie dokumenty, paragony za wymienione części oraz szereg zdjęć z rozbiórki i robienia całego motocykla, a także stare części do wglądu.
Aktualnie przebieg motocykla od remontu to wypalone 15baków. Dystans oczywiście będzie się zwiększał, bo nie zamierzam, by się kurzył :P. Cena do rozsądnej negocjacji, jest to moje oczko w głowie i wiem w 101% co tam siedzi i jestem tego pewien. W razie pytań proszę pisać lub dzwonić. Tel: 663-[zasłonięte] -220 (preferuje po 17, bo wcześniej nie zawsze jestem uchwytny) E-mail: [zasłonięte] @interia.pl GG:[zasłonięte] 89768 (zawsze niewidoczny)
Co do zdjęć to załączam aktualne i w czasie wykonywania remontu. Dodatkowa uwaga to taka, że pokrywa od sprzęgła i magneta była malowana natryskowo czarną farbą, jednak nie wytrzymała ona za długo. Od temperatury i mycia zaczęła się łuszczyć i dekle mają teraz kolor matowego aluminium. Cena: 11,500zł