Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KTM exc[zasłonięte]400 20 NOWY IGŁA remont rfs (nie 520 530

06-02-2015, 15:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 500 zł     
Użytkownik Karol_V_2007
numer aukcji: 5021981452
Miejscowość Dobiegniew
Wyświetleń: 172   
Koniec: 06-02-2015 13:59:34

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2002
Przebieg (km): 15
Pojemność silnika (cm3): 400
Moc silnika (KM): 60
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Terenowy
Liczba drzwi: 2/3
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce, Możliwa zamiana
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Motocykl jest moim oczkiem w głowie. Nigdy nie żałowałem na niego ani jednej złotówki. Wiele osób uważa, że motocyklowi poświęcałem więcej uwagi i troski niż własnej dziewczynie (coś w tym musi być).

KTMka przeszła generalny remont mechaniczny jak i lekko optyczny. Sprzęt robiony 100% pod siebie dlatego jest dopieszczony. W trakcie robienia go przez myśl nie przeszła mi jego sprzedaż, lecz obecnie rozważam to z jednego powodu- przyjaciel, z którym lataliśmy po lasach miał kontuzję i niestety nie będę miał z kim jeździć, więc myślę o sprzedaży motocykla i zakupie 2 crossów (jeden dla mnie drugi dla dziewczyny) i zaczęcie przygody na torze.

Moto jest tak dopieszczone, że nie ciśnie mnie jego sprzedaż. Aukcja ma charakter tego rodzaju, że jeśli ktoś chce rfsa w super stanie z można powiedzieć nowym silnikiem to jestem go w stanie sprzedać, a jak nie to nie.

Silnik można powiedzieć, że nówka
- nowy oryginalny cylinder z tłokiem ELKO z serwisu
- nowa korba (OEM, oryginalna z serwisu)
- nowe prowadnice zaworów (OEM, oryginale z serwisu)
- nowe zawory (OEM, oryginalne z serwisu)
- uszczelki także oryginalne z serwisu
- nowy rozrząd iwis
- nowe ślizgi i prowadnice łańcucha rozrządu (OEM, oryginalne z serwisu)
- nowe łożyska, simeringi, o-ringi całego silnika (również skrzyni biegów)
- dorobiona na wzór oryginału przesłona przepustnicy

Wymiana prowadnic zaworowych, cała obróbka głowicy i zaworów, a także przekucie korby i wyważanie wału przeprowadzone w firmie NMR Lublin.

W silniku siedzi wsadzone ponad 7tys zł (po tej kwocie przestałem liczyć), co każdy jest w stanie bez problemu przeliczyć wchodząc na stronę ktmsklep i spoglądając na fiszki i ceny części.

Reszta podzespołów motocykla
- nowe grube dętki Michelin (tył), Heidenau (przód)
- odpowietrznik korka paliwa
- odpowietrzniki lag
- nowe linki gazu
- nowy napęd ( zębatki Sunstar 14/50, Łańcuch DID X-RING VX2)
- nowe ślizgi, prowadnice i rolka napędu
- antypoślizgowa kanapa BlacBird
- nowe klocki hamulcowe z tyłu DELTA (przednie też mam kupione, ale stare są jeszcze w dobrym stanie)
- zamontowany licznik motogodzin
- wentylator chłodnicy z termo włącznikiem
- aluminiowa osłona silnika
- motocykl nie ma żadnych luzów (łożyska główki ramy, kół także był wymieniane)
- wymieniona wata tłumika i wykonanie go na wzór z sx (pełny przelot)
- nowa reperaturka pompy sprzęgła
- nowy wysprzęglik
- nowa guma łącząca gaźnik z głowicą
- nowe panewki w lagach (all balls) wraz z uszczelniaczami(ari) i olejem( Motorex 5W)

To tyle z ważniejszych rzeczy, które pamiętam.

W KTMie nie zdążyłem zrobić, a przydało by się wymienić tarcze hamulcowe przód i tył ponieważ mają już rant (aczkolwiek da radę na nich jeszcze jeździć). Dodatkowo tylni amortyzator nie cieknie, ale z racji że ja tego nie robiłem, a poprzedni właściciel nie wiem, więc wysłał bym amortyzator do regeneracji ( czyszczenie, wymiana oringów, nabicie gazem etc.)
Opona tył już się kończy.

Silnik zalewany Motul 300V 15w50 FL.
Filtr powietrza czyszczony co jazdę, dwie w zależności od potrzeb i wymieniany na zmianę z drugim. Nasączany olejem do filtrów valvoline, a nie jak w przypadku niektórych ludzi zwykłym olejem silnikowym, który nie daje ochrony i ścieka z filtra.
Napęd smarowany po każdej jeździe smarem do łańcuchów Putoline.
Układ chłodzenia zalany płynem chłodzącym o wysokiej temperaturze wrzenia ( valvoline max life).
Wszystkie łożyska (kół, główki ramy, wahacza, pds’a, dźwigni hamulca, prócz wymiany na nowe nasmarowane smarem wodoodpornym)

Motocykl oczywiście zarejestrowany w Polsce oraz z ważnym OC.
Posiadam do niego wszystkie dokumenty, paragony za wymienione części oraz szereg zdjęć z rozbiórki i robienia całego motocykla, a także stare części do wglądu.

 

Aktualnie przebieg motocykla od remontu to wypalone 15baków. Dystans oczywiście będzie się zwiększał, bo nie zamierzam, by się kurzył :P.

Cena do rozsądnej negocjacji, jest to moje oczko w głowie i wiem w 101% co tam  siedzi i jestem tego pewien.

W razie pytań proszę pisać lub dzwonić.

Tel: 663-[zasłonięte]-220 (preferuje po 17, bo wcześniej nie zawsze jestem uchwytny)

E-mail: [zasłonięte]@interia.pl

GG:[zasłonięte]89768 (zawsze niewidoczny)

 

 

Co do zdjęć to załączam aktualne i w czasie wykonywania remontu. Dodatkowa  uwaga to taka, że pokrywa od sprzęgła i magneta była malowana natryskowo czarną  farbą, jednak nie wytrzymała ona za długo. Od temperatury i mycia zaczęła się  łuszczyć i dekle mają teraz kolor matowego aluminium.

Cena: 11,500zł