Na samym początku ogłoszenia z góry oświadczam że nie jest to Motocykl dla początkujących, ani amatorów. Jest to jedna z najmocniejszych jednostek stworzonych przez KTM i nie wybacza błędów. Gdy zakupiłem go niecałe 2 lata temu SX - sprzęt musiał przejść remont już po jednym sezonie - Wymienione zostało: -Tłok ( pierścienie, uszczelki) - Łańcuszek rozrządu - Wybierak Kopniaka - Zawory Ssące i wydechowe - Łożyska w kole przód i tył. - Cylinder ( na oryginał ktm) - Śruba oleju - Uszczelniacze i inne pierdółki. - Ślizgi łańcucha - Filtry - Gumy na kierownicy na nowe Oryginalne KTM - Licznik motogodzin i wiele innych ( części oczywiście do wglądu) . Remont kosztował ponad 4000 zł - kto w temacie to zupełnie uwierzy. Co do zrobienia : Kostki się kończą ( ale hasło dziś są jutro nie ma zupełnie określa dobrze te opony) Ułamana rączka od autodeko przy mantetce. Łańcuch wykończony i zębatki. Ja niestety nie mam czasu na jazdę z racji że otworzyłem firmę która pochłania mój czas, energię i przede wszystkim pieniądze - których aktualnie potrzebuje. Chcecie kupić tańszy, proszę - ale spotkacie się z tym co ja - minie sezon i trzeba porobić ważne remonty. U mnie od remontu 16 motogodzin na liczniki. 2 filtry powietrza prane i nasączane co wyjazd. Ktm nigdy nie jeździł po torze - tylko las i dolina Liwca. Plastiki nie połamane - w całości, okleina zdjęta , naklejone naklejki z 2014 roku. Ktm pali na dotyk - pomimo gabarytów, odpalenie bezproblemowe. Ten sprzęt wiele dla mnie znaczy - i wiem czego oczekiwać od enduro w terenie. Ten nigdy mnie nie zawiódł. Mieli ziemię jak żaden inny a na koło wychodzi z każdego biegu bez najmniejszego oporu. Silnik ma 16 godzin a olej wymieniany był 3 razy. Odpowiadam na maile i sms. Proszę dzwonić. Ktm do obejrzenia w Węgrowie.
Tel. 506 [zasłonięte] 774 Michał