KTM 525XC , zakupiony w KTM Wojciechowicz Olsztyn 09.2010r ,ponieważ nie sprzedaliśmy go (mam sklep) wiec zaczęliśmy uzytkować i był jeżdzony tylko w 2012 , dla dociekliwych-można to zabaczyć po udziałach w zawodach Mistrzostw Polski C.C. W tej chwili jest jak nówka, a nawet lepiej bo seryjny jest awaryjny, rozkręca sie a po przebudowie gwarantuję bezawaryjność.
ZMIANY I MODYFIKACJE;
wahacze przód KTM 505 (szerokie)
amortyzatory Ohlins przerobiony P.T.M. Ohlins Warszawa
oś tylna 505 (szeroka)
rama (wzmacniana) z wahaczami po śrutowaniu
teflonowa osłona ramy od spodu AXP (9mm)
malowanie proszkowe
silnik na nowych czesciach KTM
korbowód Prox
cylinder 540cc (lub 525,450)
zębatki niezniszczalne Ironman + DID XW-ring
dolot, filtr, gażnik (+dynojet) -całość KTM 505
rolgaz metalowy na łożysku
kolumna KTM +2
amortyzator skretu Scott-ohlins
moduł zapłonu +1500obr/min -nie potrzebuje procedury startu
zrywka
magnesowa kierownica
pokrowiec siedzenia Racetech
bumper przod (szeroki) KTM powerparts
hamulec przód Beringer + grafitowe przewody
siłownik sprzegła z nakładką i przewodem grafitowym
tłumik Akrapovic (lub oryginał)
dowolne felgi DWT (beadlock lub wzmacniane 8 lub 9 -tył)
dowolne opony (ITP, Maxiss..)
przerobiona -bezawaryjna instalacja elektryczna bez świateł
nowe tarcze hamulcowe przednie "cięte" EBC
głowica po portingu + nowe zawory,sprężyny,prowadnice
wałek rozrządu Hodcams
podłogi oryginał KTM 525
przerobiony układ chłodzenia+dodatkowa chłodniczka na przewodzie
dekielki filtrów oleju KTM powerparts pomaranczowe z żeberkami (na zdjęciach jeszcze ich nie ma)
olej silnika 300V , ciecz na +136 'C
możliwośc wstawienia dodatkowej chłodnicy oleju (+1500zł)
sporo drobnych rzeczy pomijam - do obejrzenia na miejscu
ZAMIANA NA ŚWIEŻEGO DIESLA POLO GOLF I30 ITP
Homologacja czyli jezeli quad ma być zarejestrowany +3000zl
602[zasłonięte]592 Adam Białystok
K L I K N I J W Z D J Ę C I E A B Y P O W I Ę K S Z Y Ć