Witam, Posiadam na sprzedaż motocykl KTM 125 DUKE z roku 2012.
Motocykl pochodzi z Włoch wraz z kompletem dokumentów i kluczykami zatem gotowy do rejestracji (po wykonaniu przeglądu, tłumaczenia dokumentów na język polski oraz opłaty skarbowej koszt całości ok 400zł)
Przebieg motocykla to 5000 km ( może wzrosnąć do dnia sprzedaży o kilkadziesiąt kilometrów ;-) Stan maszyny oceniam jako motocyklista na bardzo dobry zatem kilka słów dla tych którzy nie znają tego motocykla i jego parametrów zaczerpniętych ze strony (ścigacz.pl)
Wymiary i wagi
Podwozie
Prędkość i przyspieszenie
Inne dane
Co do stanu technicznego prezentowanego motocykla to nie budzi zastrzeżeń jedynym mankamentem jest pęknięty set kierowcy z prawej strony ( jeśli uda mi się zakupić przed sprzedażą to to zrobię jeśli nie to opuszczę cenę na zakup rzez przyszłego właściciela) Podnóżek i dźwignia są ok mozna sie poruszać ale hamulec nie funkcjonuje poprawnie ponieważ na ułamanej części znajduje się pompa hamulcowa stąd jego defekt.
Kosmetycznie jest w stanie BDB z małym minusem ze względu na drobne ryski na zbiorniku na naklejkach (widoczne na zdjęciach)
Podzespoły eksploatacyjne:
łańcuch i zębatki -> Ok
opony przód i tył -> ok
olej -> nie był wymieniany
tarcze hamulcowe i klocki -> ok
zawieszenie i uszczelniacze -> ok
akumulator - > wymieniony na nowy ok
wszystkie podzespoły działają prawidłowo elektryka hamulce skrzynia biegów układ chłodzenia ( szczelny, płyn zmieniony)
Jeśli chodzi o mankamenty są widoczne na zdjęciach jak również stan niektórych części myślę że wyczerpująco pokazane jak się sprawa ma ;-)
Co do samego sprzęta i wrażeń z jazdy jest wszystko ok prowadzi się precyzyjnie przyspieszenie od 0-80 km/h naprawdę niezłe skrzynia dość krótka ale biegi wchodzą precyzyjnie w górę i dół. ne testowałem v-max ale myślę że barierę 100km/h spokojnie przekroczy ;-)
To co cieszy w motocyklu to chyba wygląd maszyna do złudzenia przypomina nam o pomarańczowym rodowodzie i zacięciu miejskim. Agresywne kształty i rama kratownicowa ( identyczna ponoć jak w większych pojemnościach 200 i 390) zdradza nam charakterek maszyny. Dzięki designowi temu na mieście wyróżnia się na mieście ale nadaje się również na wypad za miasto nie rujnując portfela młodym użytkownikom i nie tylko spalanie 2,5 l na 100km to jest realne (i precyzyjnie podawane na liczniku ;-)
sam licznik jest niesamowicie naszpikowany informacjami i bardzo czytelny a ergonomia motocykla nie budzi najmniejszych zastrzeżeń dobre dopasowanie pozycji za kierownicą poręczność i obsługa urządzeń na piątkę jak dla mnie. A nawet podświetlanie przełączników jak na klawiaturze komputera bardzo dobre rozwiązanie. LED'y wszechobecne od podświetlania po kierunkowskazy i lampkę tablicy akcesoryjnej R&G. Czasowy wyłącznik świateł żeby nie czerpał aku i czujnik zmierzchu od podświetlania licznika oraz sygnalizator zmiany biegów dowolnie konfigurowalny i to wszystko w tej klasie ....
Ja nie mam pytań co do motocykla a jak ty masz i jesteś zainteresowany dzwoń odpowiem na pytania i doradzę na ile będę potrafić...