Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

KTM 125 Duke 2012, kat. B

20-03-2015, 1:23
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 8 999 zł     
Użytkownik seb_kol
numer aukcji: 5151957290
Miejscowość Chełmsko Śląskie
Wyświetleń: 3741   
Koniec: 20-03-2015 01:27:45
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam, Posiadam na sprzedaż motocykl KTM 125 DUKE  z roku 2012.

Motocykl pochodzi z Włoch wraz z kompletem dokumentów i kluczykami zatem gotowy do rejestracji (po wykonaniu przeglądu, tłumaczenia dokumentów na język polski oraz opłaty skarbowej koszt całości ok 400zł)

Przebieg motocykla to 5000 km ( może wzrosnąć do dnia sprzedaży o kilkadziesiąt kilometrów ;-) Stan maszyny oceniam jako motocyklista na bardzo dobry zatem kilka słów dla tych którzy nie znają tego motocykla i jego parametrów zaczerpniętych ze strony (ścigacz.pl)

Pojemność skokowa 124,7 cm³
Typ silnika jednocylindrowy,DOHC
Ilość suwów 4
Moc maksymalna 15 KM przy 10500 obr./min.
Maksymalny moment obrotowy 12 Nm przy 8000 obr./min.
Średnica cylindra x skok tłoka 58 x 47.2 mm
Zasilanie elektroniczny wtrysk paliwa Bosch EFI
Liczba zaworów na cylinder 4
Rozruch elektryczny
System chłodzenia Chłodzony cieczą
Skrzynia biegów 6-stopniowa
Wtórne przeniesienie napędu łańcuch X-ring
Stopień sprężania 12.6:1
Sprzęgło mokre, wielotarczowe

Wymiary i wagi

Waga na sucho 118 kg
Rozstaw osi 1,350 mm
Wysokość siodła 810 mm
Prześwit 185 mm

Podwozie

Typ ramy stalowa, kratownicowa
Opona przednia 110/70-17M/C
Opona tylna 150/60-17M/C
Hamulec przedni pojedynczy tarczowy, 4-tłoczkowy, promieniowy
Hamulec tylni pojedynczy tarczowy, jednotłoczkowy
Zawieszenie przód 43 mm widelec teleskopowy UPD marki WP
Zawieszenie tył wahacz wleczony, pojedynczy amortyzator WP
Skok zawieszenia przedniego 150 mm
Skok zawieszenia tylnego 150 mm
Średnica przedniej tarczy (lub bębna) 230 mm
Średnica tylnej tarczy (lub bębna) 280 mm
Kąt główki ramy 65°
Wyprzedzenie 100 mm

Prędkość i przyspieszenie

Prędkość maksymalna 110 km/h

Inne dane

Zużycie paliwa na 100km 2,5 l
Pojemność zbiornika paliwa 11 litrów

Co do stanu technicznego prezentowanego motocykla to nie budzi zastrzeżeń jedynym mankamentem jest pęknięty set kierowcy z prawej strony ( jeśli uda mi się zakupić przed sprzedażą to to zrobię jeśli nie to opuszczę cenę na zakup rzez przyszłego właściciela) Podnóżek i dźwignia są ok mozna sie poruszać ale hamulec nie funkcjonuje poprawnie ponieważ na ułamanej części znajduje się pompa hamulcowa stąd jego defekt.

Kosmetycznie jest w stanie BDB z małym minusem ze względu na drobne ryski na zbiorniku na naklejkach (widoczne na zdjęciach)

Podzespoły eksploatacyjne:

łańcuch i zębatki -> Ok

opony przód i tył  -> ok

olej -> nie był wymieniany

tarcze hamulcowe i klocki -> ok

zawieszenie i uszczelniacze -> ok

akumulator - > wymieniony na nowy ok

wszystkie podzespoły działają prawidłowo elektryka hamulce skrzynia biegów układ chłodzenia ( szczelny, płyn zmieniony)

Jeśli chodzi o mankamenty są widoczne na zdjęciach jak również stan niektórych części myślę że wyczerpująco pokazane jak się sprawa ma ;-)

Co do samego sprzęta i wrażeń z jazdy jest wszystko ok prowadzi się precyzyjnie przyspieszenie od 0-80 km/h naprawdę niezłe skrzynia dość krótka ale biegi wchodzą precyzyjnie w górę i dół. ne testowałem v-max ale myślę że barierę 100km/h spokojnie przekroczy ;-)

 

To co cieszy w motocyklu to chyba wygląd maszyna do złudzenia przypomina nam o pomarańczowym rodowodzie i zacięciu miejskim. Agresywne kształty i rama kratownicowa ( identyczna ponoć jak w większych pojemnościach 200 i 390) zdradza nam charakterek maszyny. Dzięki designowi temu na mieście wyróżnia się na mieście ale nadaje się również na wypad za miasto nie rujnując portfela młodym użytkownikom i nie tylko spalanie 2,5 l na 100km to jest realne (i precyzyjnie podawane na liczniku ;-)

sam licznik jest niesamowicie naszpikowany informacjami i bardzo czytelny a ergonomia motocykla nie budzi najmniejszych zastrzeżeń dobre dopasowanie pozycji za kierownicą poręczność i obsługa urządzeń na piątkę jak dla mnie. A nawet podświetlanie przełączników jak na klawiaturze komputera bardzo dobre rozwiązanie. LED'y wszechobecne od podświetlania po kierunkowskazy i lampkę tablicy akcesoryjnej R&G. Czasowy wyłącznik świateł żeby nie czerpał aku i czujnik zmierzchu od podświetlania licznika oraz sygnalizator zmiany biegów dowolnie konfigurowalny i to wszystko w tej klasie ....

Ja nie mam pytań co do motocykla a jak ty masz i jesteś zainteresowany dzwoń odpowiem na pytania i doradzę na ile będę potrafić...

 


tel 519 [zasłonięte] 941